مزایا و معایب شیرآلات دومنظوره یا تصفیه دار و بررسی بهترین مدل هایش

مزایا و معایب شیرآلات دومنظوره یا تصفیه دار و بررسی بهترین مدل هایش

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شیرآلات نقش کلیدی و تعیین کننده ای در خانه ها داشته و یکی از پرکاربردترین و مهمترن شیرهای ساختمانی شیر ظرفشویی یا همان شیرآشپزخانه است. شیرهای آشپزخانه در مدل های اهرمی و چرخشی موجود بوده که مدل اهرمی آن که محبوب تر است دارای مدل ها و دسته بندی های مختلفی بوده که در زیر به آن اشاره خواهد شد.

انواع مدل های شیر ظرفشویی

  • شیر ظرفشویی ثابت» این مدل شیر دارای یک تنه یک دست بوده که علم آن به صورت متحرک بر روی تنه شیر به صورت ۳۶۰ درجه چرخان بوده و بر روی سینک ظرفشویی نصب و استفاده می گردد.
  • شیر ظرفشویی دیواری» شیر ظرفشویی دیواری از معدود ترین و کم فروش ترین مدل های شیر ظرفشویی بوده که به در دیوار نصب شده و دارای تنه و علم ثابت است.
  • شیر ظرفشویی شاوری» شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگدار از محبوب ترین مدل های شیرآلات آشپزخانه بوده و نمای کلی آن به صورت یک تنه، علم و در داخل علم یک شلنگ بافتی یا فلزی کششی است که معمولا به طول ۶۰ سانت می باشد. در این مدل شیرها سری شیر دارای دو مدل آب پخش کن و ثابت موجود بوده که بسته به مدل متفاوت است.
  • شیر ظرفشویی تصفیه دار» شیرهای ظرفشویی تصفیه دار جدیدترین و کامل ترین مدل شیر ظرفشویی است که عملا از دو خروجی آب را بیرون می کند. از طریق سه راه در یک حالت شیر آب و در یک حالت شیر تصفیه فعال و مورد استفاده قرار می گیرد. این شیر نیز بر روی سینک نصب می گردد.
  • شیر ظرفشویی الکترونیکی» شیر ظرفشویی چشمی یا الکترونیکی از مدل های محدود و لوکس بوده و کمتر برندی این مدل را در سبد کالایی خود دارد. عملکرد این محصول به دو روش چشمی یا لمسی صورت می پذیرد.

مزایا و معایب شیرآلات دو منظوره

مزایا و معایب شیر تصفیه دار

امروزه به دلیل وجود بسایر زیاد املاح و شن ها و همچنین عدم تصفیه نشدن آب شهری به صورت ۱۰۰ درصد استفاده از دستگاه های تصفیه آب بسیار زیاد شده و از کاربردی ترین و محبوب ترین شیرهای ظرفشویی در سال های اخیر شیرهای ظرفشویی تصفیه دار است که با یک تیر دو نشان خواهید زد.

مزایای شیر تصفیه

  1. قیمت بهتر به نسبت خرید دو شیر جداگانه
  2. عدم استفاده از دو شیر و کاهش فضای آن
  3. تنوع در مدل های تولید شده
  4. دارا بودن دو خروجی آب و خارج شدن مطمئن آب تصفیه
  5. استفاده از آب سالم تر برای آشامیدن

معایب شیر تصفیه دار

  1. عدم بهره مندی از شلنگ شیر و ثابت بودن علم
  2. تنوع کمتر نسبت به مدل های شاوری
  3. قیمت گران تر از سایر مدل های شیر ظرفشویی
  4. انتخاب محدود تر در میان برندهای با کیفیت

مزایا و معایب شیرآلات دو منظوره

معرفی بهترین مدل های شیر ظرفشویی دومنظوه (تصفیه دار)

همانطور که قبلا اشاره شد شیرهای آشپزخانه دو منظوره  دارای مدل های معدودی بوده و در برندهای معتبر کمتری یافت می شود. این مدل شیر به واسطه تخصصی بودنش می بایست دارای استاندارد و با کیفیتی باشد که از بهترین مدل های آن در بازار می توان به شیرهای ظرفشویی کی دبلیوسی اشاره کرد

شیر ظرفشویی دو منظوره زو کی دبلیو سی دارای سه رنگ بندی مشکی، سفید و کروم موجود بوده و دارای دو آفشان M18 و M24 بوده که ساخت کمپانی Neoperl می باشد.

این شیر دارای دو عدد شلنگ پیسوال Ultra-Flex بوده و آب دهی آب شیر در دقیقه ۱۲ لیتر و در آب تصفیه ۸ لیتر می باشد. همچنین از کاتریج سرامیکی۲۵ میلیمتری شرکت کروکس بهره برده و دارای بهترین نوع طراحی می باشد.

خرید انواع  شیر کی دبلیو سی KWC از بهترین گزینه های ممکن برای خرید شیرآلات ساختمانی می باشد. این شیر که تحت لیسانس kwc سوئیس است در ایران مونتاژ و تولید شده و دارای مزیت هایی از قبیل طراحی منحصر به فرد شیر، تنوع در رنگ بندی، تکمیل بودن سبد کالایی محصول در کارکرد ها و کاربردهای مختلف، دارا بودن گواهینامه ها و ایزو های متعدد داخلی و خارجی، استفاده از کارتریج و قطعات اصلی و با کیفیت و همچنین قیمت رقابتی وگارانتی و خدمات پس از فروش متعهدانه است.

منبع: https://opalnama.com

یک نظر

ورود