تو گرمای تابستان رامسر، کجا بریم؟

تو گرمای تابستان رامسر، کجا بریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در غربی‌ترین بخش استان مازندران، شهری با طبیعتی مسحورکننده واقع شده که از هر نظر دیدنی است. جایی که میعادگاه جنگل و دریاست و قرارهای عاشقانه‌ی این دو پدیده‌ شگفت‌انگیز را میزبانی می‌کند. حرف، حرفِ شهر رامسر است. این شهر از غرب با گیلان سرسبز و از شرق به تنکابن محدود می‌شود. دریا و رشته کوه‌های سبزپوش البرز نیز همسایگان شمالی و جنوبی شهر رامسر هستند. در این منطقه هر چه از دریا فاصله بگیرید و به سمت روستاهای ییلاقی بروید، آب‌و‌هوا خنک‌‌تر و مطبوع‌‌تر می‌شود. این روستاهای کوهستانی رامسر در تابستان غرق در مه و ابر هستند و لذت تنفس در هوایی مطبوع و خنک را در فصل گرم سال برای‌ شما به ارمغان می‌آورند.

تماشای کوه‌های سر به فلک کشیده البرز و قدم زدن در دلِ جنگل‌های تودرتو، تماشای  صنایع دستی و سوغات رامسر فقط بخشی از ماجرای سفر ما در تابستان است. امروز می‌خواهیم دست‌تان را بگیریم و با هم به جاهای دیدنی رامسر که مناسب فصل تابستان است، برویم با ما همراه باشید.

روستای جواهرده؛ شاهکار خلقت!

جواهرده روستایی بکر با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از طبیعت شهر رامسر است. جایی که همانند جواهری در ارتفاعات رامسر می‌درخشد و آب‌و‌هوای آن جان می‌دهد برای سفرهای تابستانی!

پیچ و خم‌های منتهی به این روستا، شما را به مسیری بهشتی فرامی‌خواند. مسیری که از همه طرف با درختان انبوه و دشت‌های سرسبز احاطه شده است و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای‌تان می‌سازد.

خوشبختانه این روستا در فصل پاییز و زمستان پربارش است و برف مهمان هر ساله آن محسوب می‌شود. به همین خاطر در فصول گرم سال نیز هوایی خنک و مطبوع دارد.

آبشارهای جواهرده نیز از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی رامسر هستند که گردشگران بسیاری را به این روستای وصف‌ناپذیر می‌کشانند.

آدرس روستای جواهرده: مازندران، شهر رامسر، بلوار امام خمینی، ۹ کیلومتر بعد از لات محله، روستای جواهرده

تو گرمای تابستان رامسر کجا بریم؟

جنگل دالخانی؛ تبلور یک رویا!

اهل جنگل‌گردی هستید؟ یکی از بهترین جنگل‌های ایران در شهر رامسر قرار دارد. جنگلی که به دالان‌های بهشتی معروف شده و قدم به قدم آن را مه غلیظ فرا گرفته است.

جریان آب‌و‌هوای کوهستانی در دلِ جنگل دالخانی مقصدی ایده‌آل برای سفرهای تابستانی به‌وجود آورده است.

اگر دلتان برای جنگلی دنج و طبیعتی بکر لک زده، همین حالا وقت بستن ساک سفر رسیده است. جنگل رویایی دالخانی تا پایان تابستان چشم به راه شما خواهد بود.

آدرس جنگل دالخانی: مازندران، خروجی شهر رامسر، سه راهی جنت رودبار، ۲۳ کیلومتر بعد از جنت رودبار، جنگل دالخانی

تو گرمای تابستان رامسر کجا بریم؟

ییلاق گرسماسر؛ تجربه سفری دلچسب به کوهستان!

ییلاق گرسماسر همان جایی است که با یک بار رفتن، شیفته طبیعت آن خواهید شد. جایی که تابستان خنکش، شما را از هوای گرم و طاقت‌فرسا نجات می‌دهد و به بهشتی با هوای مطبوع وارد می‌کند. طبیعت این ییلاق برای گردشگرانی که اهل کوهنوردی هستند هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. کوهنوردی در کوهستانی سبزپوش با چشمه‌های آبسردی که جگر آدم را خنک می‌کند، تجربه‌ای بی‌تکرار است. علاوه بر این طبیعت زیبا، بافت خانه‌های روستایی نیز به شدت تحت‌تاثیرتان قرار خواهد داد. روستایی که در روزهای گرم سال منتظر گردشگرانی است که از گرما به آغوشش پناه می‌برند!

آدرس ییلاق گرسماسر: مازندران، شهر رامسر، جاده رامسر به کتالم، ۴۰ کیلومتری جنوب غرب رامسر، ییلاق گرسماسر

آبشار ایج؛ اشک برف زمستان!

کوه‌های رامسر در فصل زمستان حسابی پربرف می‌شوند. به طوری که سراسر بهار و تابستان آبشارهای متعددی به واسطه ذوب شدن این برف‌ها شکل می‌گیرد. یکی از زیباترین و پرآب‌ترین آبشارهای رامسر، آبشار ده قلوی ایج است!

این آبشار از ذوب شدن برف کوهستان خشه چال واقع در روستای ایج در منطقه اشکور علیا سرچشمه می‌گیرد. روستای ایج به داشتن یخچال‌های دائمی شهرت دارد و یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تابستان است. این آبشار شگفت‌انگیز برای ساختن خاطراتی ماندگار در سفر به شهر رامسر حرف ندارد!

آدرس آبشار ایج: مازندران، شهر رامسر، روستای ایج در اشکور علیا، آبشار ایج

اقامت در شهر رامسر

رامسر شهری برای گذر و عبور نیست. این شهر، شهر ماندن است. چراکه وجب به وجب آن شگفتی طبیعت را به رخ می‌کشد و یکی از کمترین فاصله‌ها از کوه تا دریا هم در همین شهر ثبت شده است. رامسر تا دلتان بخواهد جا برای ماندن دارد. از ویلاهای لوکس با استخرهای اختصاصی گرفته تا سوئیت‌های نقلی و خانه‌های ییلاقی همه و همه در اختیار شما قرار دارند. حال که همه چیز در مورد شهر رامسر در تابستان را می‌دانید، انتخاب مقصد راحت‌تر است. از طریق سایت اتاقک می‌توانید در هر بخش از شهر رامسر جایی برای ماندن پیدا کنید.

بهتر است پیش از شروع سفر، با مراجعه به سایت اتاقک تصاویر خانه‌ها، قیمت‌ها، امکانات و دیدگاه مهمان‌های قبلی را ببینید تا اقامتگاهی متناسب با بودجه و سلیقه خود پیدا کنید. سفرتان خوش!

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • باختان تیر ۱۴, ۱۴۰۱

    تو تابستان شمال نرید. شرجی ترین منطقه هست. ما به زور میریم اصلا طاقت نمیارم .
    جنوب هم نرید. من کار میکردم تو اهواز. تابستان اصلا زندگی نمیشه.
    بهترین جا تو زمستان استانهای کوهستانیه. مثل غرب اصفهان. کهکولیه و بویراحمد و لرستان و کردستان و اذربایجانها.

  • محمد تیر ۱۸, ۱۴۰۱

    بسیار محتوای خوبی بود در این هوای گرم تابستان به همچین محتوایی نیاز بود.