واکنش های تند به توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها + ویدیو

واکنش های تند به توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها + ویدیو

حسن عباسی از نظریه پردازان و سخنرانان اصولگرا در حوزه سیاست که اخیرا حواشی تازه ای در سخنرانی اش در دانشگاه علامه طباطبایی به وجود آمده بود، بار دیگر با اظهارات جدیدش درباره فوتبالیست ها موجی از واکنش های منفی را باعث شد.توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها در ویدیویی که از او منتشر شده ، وی درباره فوتبالیست ها می گوید که آن ها بالاترین درآمد را داشته و همیشه هم ناراضی هستند، اما هیچ کدامشان لیاقت ندارند که شهید شوند. او می گوید: «فوتبالیست مصلح اجتماعی نداریم.» در ادامه با اشاره به فوتبالیست هایی که زنانشان محجبه هستند با تمسخر گفت کسی که دیندار باشد سراغ فوتبال نمی رود.

امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپول در واکنش به اظهارات حسن عباسی در اینستاگرام خود واکنش نشان داد. او در استوری خود مردم را مخاطب گفته هایش قرار داد و به مشاغل مختلفی که سعی می کنند وظایف خود را به جای بیارند اشاره کرد. او در انتها گفت: «گاهی افرادی حزب الهی نما که ماسک به چهره زدند و خودشون رو خدای دیگران می دونند فکر می کنند اجازه دارند دهنشون رو باز کنند و هر بی ربط و با ربطی رو به زبون بیارن که البته هنر دیگه ای ندارن و برای دیده شدن ناچارن اینطور باشن.» او با یادآوری حمایت های مکرر آیت الله خامنه ای از تیم ملی فوتبال به اظهاراتش پایان داد.توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها علی کریمی هم در استوری اینستاگرامش با گذاشتن بخشی از صحبت های حسن عباسی نوشت: «حداقل ما دل چند نفر رو شاد کردیم، تو چیکار کردی آدم دوزاری؟» او در انتها به ماجرای دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و نوشت: «تو نام ۵ تا اقتصاد دان رو یاد بگیر نمی خواد درباره فوتبال نظر بدی.»توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها حمید رضا علیمی از مداحان و شاعران مذهبی در توییتی در پاسخ به صحبت های حسن عباسی نوشت: «به حسن عباسی باید بگم که من چندتا رفیق فوتبالیست دارم که هرگز تا خرخره نمیخورن و مقید به نماز و هیئت و شرعیات هستند و در آخر بسیار با شرف تر از تو هستند.» جواد کاظمیان و وحید شمسایی این توییت حمیدرضا علیمی را در اینستاگرام خود استوری کردند. توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها وحید شمسایی که اتفاقا همسر او چادری است و اعتقادات مذهبیش بر کسی پوشیده نیست در ویدیوی گفت: « من ناراحتم تو کشوری دارم زندگی می کنم که تو توش داری زندگی می کنی.» او این صحبت ها را بر روی تصاویری از حسن عباسی و شهید مهدی رضایی مجد منتشر کرد. او در ادامه صحبت هایش متذکر شد که فوتبالیست ها با رفتن به کشورهایی دیگر و بالا بردن پرچم ایران برای کشورشان کاری کرده اند.

 محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات دولت پیشین هم در کانال تلگرامی خود نسبت به حرف های حسن عباسی واکنش نشان داد. او با گذاشتن عکسی از شهید مهدی رضایی مجد نوشت: «امروز ویدئویی متعلق به شخصی از سخنرانان این روزها، که با تحقیر فوتبالیست‌ها و به طور ضمنی فاسد خواندن آنها می‌گفت که فوتبالیست‌ها لیاقت شهید شدن رو ندارند. نثار روح شهید مهدی رضایی مجد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران، صلواتی بفرستید.»توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها نام شهید مهدی رضایی مجد بارها در پست ها و کامنت ها، در واکنش به حرف های حسن عباسی تکرار شده است. گفته می شود که او در لحظه شهادتش هم در زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی به تن داشته است. مهدی رضایی مجد همدوره امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی و بسیاری از چهره های شناخته شده فوتبال امروز بود. او علاقه بسیاری به فوتبال داشت و آرزوی بازی در اروپا را در سر می پروراند.

بیشتر بخوانید:

درگیری حسن عباسی با دانشجوی عصبانی دانشگاه علامه طباطبایی + ویدیو

درخواست عجیب حسن عباسی از تیم مذاکره کننده ؛ زنان کاخ سفید باید باحجاب شوند!

۲ نظر

ورود

  • کامران تیر ۱۵, ۱۴۰۱

    هم حسن عباسی باطل است و هم فوتبالیست‌های فعلی. همگی رانتخوار هستند. اگر جنگ بشود، هر دوی اینها یعنی هم حسن عباسی و هم فوتبالیست‌ها، اولین نفراتی هستند که از ایران فرار خواهند کرد و نمی‌مانند تا برای کشورشون بجنگند.

  • محسن تیر ۱۷, ۱۴۰۱

    حیف اون شهید مظلوم فوتبالیستی که با فوتبالیست های الان مقایسه میشه البته باید دونست که فرق بین انها فرق مظلوم ومظلوم نماست الان که میخوان حرفی رو رد بکنن زیر پرچم شهدا سینه میزنن .فقط یک عکس از البومهای موجود گویای فرقه و نیازی به استدلال نیست