تعبیر واقعی ۱۰ خوابی که همیشه می‌بینید؛ از مار و بارداری تا سقوط و خیانت

تعبیر واقعی ۱۰ خوابی که همیشه می‌بینید؛ از مار و بارداری تا سقوط و خیانت

آیا به علم تعبیر خواب باور دارید؟ دوست دارید بدانید خواب هایی که می بینید چه معنایی دارند؟ کارشناسان خواب و رویا کشف کرده اند که رایج ترین رویاها در سراسر جهان چه خواب هایی هستند و چه معنایی دارند.

اکثر ما کابوس‌های شبانه را تحمل می کنیم؛ از تصادف با ماشین گرفته تا خیانت به شریک زندگی خود. اما بر خلاف این کابوس ها، دیدن گربه‌، سگ و پرواز کردن در خواب می‌توانند بسیار خوشایند باشند.

معبران و کارشناسان خواب با نگاهی به جست و جوهای گوگل در سال گذشته، رایج ترین انواع رویاها را آشکار کرده اند. آنها دریافتند که دیدن مار در خواب رایج ترین رویای تحقیق شده در گوگل است.

موضوع دیدن مار در خواب با تقریباً ۱۷۰۰۰۰ جست و جو در سال، بیشترین موضوع تعبیر خواب در گوگل در ۴۷ شهر انگلیس است. پس از آن حاملگی با ۶۹۰۰۰ و گربه و سگ – هر کدام با ۶۶۰۰۰ نفر بود.

در ادامه این مطلب روزیاتو، به شما خواهیم گفت که ۱۰ خوابی که بیشتر دیده می شوند چه معنایی دارند.

تعبیر خواب

مار

مار بیشترین موضوعی است که مردم انگلیس و خیلی از کشورهای دیگر جهان در خواب خود می بینند و به دنبال تعبیرش هستند.

دیدن مار در خواب محبوب‌ترین موضوع تعبیر خواب در جهان است و به عنوان بیشترین موضوعی که خواب دیده می شود در گوگل جست و جو شده است.

در کانادا، ایرلند، نروژ، سوئد، انگلستان و ایالات متحده خواب مار رایج ترین خواب است.

در کشور ایران موضوعات موش ، دریا، سگ، زلزله، عروسی، عنکبوت، مار و دزدی به ترتیب رایج ترین خواب ها هستند که مردم تعبیر آن را در گوگل جست و جو می کنند.

دیدن مار در خواب می توانند مثبت یا منفی باشند. به طوری که مارهای بزرگ گاهی اوقات نشان دهنده خوش شانسی هستند و مارهای تهاجمی به طور بالقوه نشان دهنده افراد سمی هستند.

دیدن مار در خواب می تواند نشان دهنده تولد دوباره، پوست ریختن و حرکت به جلو باشد یا می تواند نماد چالش یا موقعیتی باشد که می تواند شما را ناامید کند.

اگر خواب مار شما تکرار می شود، نشان می دهد که مار نماینده یک فرد یا موقعیت سمی در زندگی شما است که می خواهید از آن فرار کنید.

تعبیر خواب

بارداری

حاملگی یا باردار بودن دومین موضوع رایجی است که مردم در خواب می بینند. خواب بارداری اغلب می تواند چیزهای بیشتری از داشتن یک بچه را نشان دهد.

اگر برای بچه دار شدن برنامه ریزی نمی کنید، رویاهای بارداری شما می تواند نشانه ای از رشد در زندگی شما، پرورش فرصت های شغلی یا نماد شروع دوباره باشد.

و اگر باردار هستید، جای تعجب نیست که ممکن است رویای زایمان داشته باشید.

تعبیر خواب

گربه

دوستان گربه‌سان ما بیشترین جست و جو را برای موضوع تعبیر خواب در سه کشور داشتند.

دیدن گربه در خواب در بریتانیا مقام سوم را به خود اختصاص داد که با توجه به اینکه آنها اغلب حیوان خانگی هستند جای تعجب نیست. داده ها نشان می دهد که مردم چستر همیشه رویای گربه ها را در سر می پرورانند.

رویاها معمولاً منعکس کننده زندگی روزمره ما هستند. بنابراین عجیب نیست که دیدن گربه در خواب یکی از رایج ترین انواع خواب در بسیاری از کشورها باشد.

گربه ها اغلب نماد عشق، خلاقیت یا قدرت هستند. رویاهای گربه نیز با کنجکاوی و استقلال مرتبط است.

خراشیده شدن توسط گربه در خواب می تواند نشان دهنده احساس تهدید باشد. در حالی که تعامل با یک گربه شاد می تواند نشان دهنده باروری، عشق یا دوباره روی پاها ایستادن پس از یک موقعیت سخت باشد.

تعبیر خواب

سگ

سگ‌ در چهار کشور و همچنین هفت شهر بریتانیا بیشترین خوابی است که مورد تحقیق قرار گرفته شده است. در ایران نیز سومین موضوعی است که مردم بیشتر در خواب می بینند.

رویاها یا کابوس‌های مربوط به سگ‌ها می‌تواند به خلق و خوی سگ در خواب شما بستگی داشته باشد.

سگ‌های شاد می‌توانند نشان دهنده بهبودی یا تربیت از یک عزیز باشند. در حالی که رویاهای مربوط به سگ‌های پرخاشگر می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات ارتباطی باشد.

سگ هایی که در خواب های شما ظاهر می شوند می توانند نشانه ای برای ارزیابی مجدد افرادی باشند که به آنها اعتماد دارید. به رفتار سگ توجه کنید که می تواند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه نمایانگر چه کسی یا چه کسی است را نشان دهد.

تعبیر خواب

تعقیب و گریز

خواب تعقیب و گریز و فرار کردن پنجمین خواب رایج در بریتانیا است و احتمالاً شما را متعجب می کند.

اگرچه خواب تعقیب شدن و فرار کردن می تواند با زندگی روزمره شما مرتبط باشد و اغلب پس از تماشای یک فیلم ترسناک یا تعقیب شدن توسط یک سگ رخ دهد، اما این خواب ها می توانند احساسات شما را نیز نشان دهند.

رویاهای تکرار شونده از تعقیب شدن می تواند نشان دهنده ترس، نزدیک اندیشی یا اجتناب در زندگی روزمره شما باشد.

تعبیر خواب

پرواز

پرواز اغلب یک رویای مثبت است و بیشترین جست و جو را در چهار کشور دارد. دیدن پرواز در خواب اگرچه دلپذیر است، اما ممکن است معنای غم انگیزتری داشته باشد.

رویاهای پرواز می تواند بیانگر احساس آزادی یا تمایل به رهایی از یک موقعیت دشوار باشد. اگر در رویای خود به راحتی پرواز می کنید، این می تواند نمادی از بازیابی کنترل شما باشد.

تعبیر خواب

خیانت

آیا چیزی بدتر از این وجود دارد که از خواب بیدار شوید و متقاعد شوید که همسرتان به شما خیانت کرده است؟ حتی بدتر از آن، احساس گناه برای انجام این کار در رویاهایتان داشته باشید.

خواب خیانت کردن یکی از رایج ترین خواب ها در جهان است. این موضوع به عنوان محبوب ترین رویا در دو کشور، در بریتانیا در رتبه هفتم قرار می گیرد.

فردی که درگیر خیانت است می تواند نمادی از چیزی باشد که شما در زندگی خود می خواهید، یا ممکن است دارای ویژگی هایی باشد که شما آن را تحسین می کنید.

تعبیر خواب

ریزش مو

حالا نوبت وحشت در خواب می رسد: خواب ریزش موهایتان یکی از بدترین چیزهایی است که می توانید داشته باشید. این موضوع ده‌ها هزار نفر را در سال تحت تأثیر قرار می‌دهد و هشتمین رویای پر جست و جو از نظر گوگل است.

ریزش مو معمولاً نشان دهنده نگرانی در مورد افزایش سن و مواجهه با این واقعیت است که ظاهر فیزیکی شما در حال تغییر است.

شما در حال پیر شدن هستید، موهایتان نازک‌تر، خاکستری‌تر می‌شوند… همچنین ممکن است نشان دهنده ترس شما از کمتر جذاب بودن، نگرانی‌های سلامتی، تغییرات عمده زندگی یا از دست دادن کنترل بر چیزی باشد.

تعبیر خواب

افتادن یا سقوط

خواب سقوط، افتادن یا زمین خوردن عجیب است؛ اغلب به سرعت تمام می شود زیرا احتمالاً قبل از فرود آمدن یا مرگ از خواب بیدار می شوید.

خواب افتادن می تواند ترس و اضطرابی را نشان دهد که بر از دست دادن کنترل بر جنبه های مهم زندگی شما دلالت می کند.

تعبیر خواب

تصادف با ماشین

در نهایت، خواب تصادف با اتومبیل لزوماً یک خواب و رویای پیشگویی نیست.

بیشتر اوقات، تصادف نشان دهنده کنترل و رابطه شما با آن هستند. این خواب می تواند به این معنی باشد که چیزی خارج از کنترل شما است یا زندگی شما در شرف تغییر شدید است.

تصادف با ماشین دهمین رویای رایج بود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

تعبیر خواب طلا؛ آیا دیدن طلا در خواب ثروت می آورد؟

تعبیر خواب پول چیست؟ علم پاسخ می دهد

تعبیر خواب‌ها و کابوس‌هایی که می‌بینیم چیست و چرا باید آن‌ها را جدی گرفت؟

۱۰ خواب رایجی که انسان ها می بینند و تعبیر آنها [اینفوگرافیک]

علت پرش بدن در خواب چیست؟

۱۲ حقیقت جالب درباره خواب و رویا که احتمالاً چیزی از آن ها نشنیده اید

یازده تجربه اسرار آمیزی که در خواب داریم

منبع: thesun
بدون نظر

ورود