کدام هتل ها در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارند؟

کدام هتل ها در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارند؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای سفر به تهران بهترین انتخاب اقامتگاهیست که به مقاصدمان در شهر فاصله کمی داشته باشد. بیشتر هتل‌های تهران در مرکز و شمال شهر قرار دارد و از این رو اگر قصد اقامت در غرب تهران را داشته باشیم با مشکل روبرو خواهیم شد. این مشکل به خصوص برای ورزشکاران و ورزش دوستانی که به قصد شرکت در مسابقات و تمرین‌های مجموعه‌های ورزشی آزادی به تهران سفر می‌کنند، اهمیت بیشتری دارد.

با از سرگیری مسابقات فوتبال با حضور تماشاچیان در ورزشگاه آزادی پس از نزول فراگیری ویروس کرونا، پیدا کردن اقامتگاهی در نزدیکی استادیوم به مضوعی مهم برای دوستداران فوتبال تبدیل شده است. در این مطلب سایت سفرانه هتل هایی که در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارند را به شما معرفی کرده و خدمات مختلف هر کدام را بررسی خواهد کرد.

سفرانه برترین سایت رزرو هتل به صورت آنلاین در تمامی شهرهای ایران است که با کمترین قیمت و بیشترین تخفیف خدمات خود را ارائه می‌دهد. برای استفاده رزرو هتل در نزدیکی استادیوم آزادی و سایر مناطق شهر تهران به سایت سفرانه مراجعه کرده و با بررسی قیمت و امکانات هر هتل، رزرو خود را قطعی کنید.

هتل  المپیک تهران

اگر به دنبال هتلی لوکس در محوطه مجموعه ورزشی آزادی هستید؛ بهترین مورد هتل المپیک تهران ست. هتل چهار ستاره المپیک در ضلع غربی مجموعه قرار داشته و دارای امکناتی بی نظیر است که در هیچ هتل چهار ستاره‌ای در تهران وجود ندارد. اگر به هر دلیل قصد اقامت در غرب تهران در محدوده‌ای خارج از شلوغی و همهمه و آلودگی  را دارید، هتل آکادمی انتخابی مناسب برایتان است.

هتل المپیک تهران مجموعاً دارای ۱۰۰ باب اتاق و سوئیت در انواع دوبلکس و رویال بوده و در هر واحد قابلیت پذیرایی از یک الی سه نفر را در هر اتاق دارد. سوئیت رویال این هتل  از لوکس‌ترین واحد اقامتی هتل آکادمی بوده که  دارای اتاق جلسه اختصاصی با دیوارۀ شیشه‌ای داخل نشیمن است.

از امکانات منحصر به فرد هتل آکادمی نیز می‌توان به زمین اختصاصی فوتبال، سالن بدنسازی بسیار کامل و مجهز، سالن بیلیارد، اینترنت نامحدود و انواع کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها با ظرفیت بالا اشاره کرد. هتل آکادمی بهترین هتل تهران در محدوده غرب و نزدیک به ورزشگاه آزادی است که با کیفیت بسیار بالا خدمات خود را عرضه می‌کند.

کدام هتل ها در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارند؟

هتل پژوهش تهران

هتل سه ستاره پژوهش انتخابی اقتصادی برای اقامت در نزدیکی استادیوم ورزشاه آزادی است. این هتل در مجموعه پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و در فاصله ۱۰ کیلومتری مجموعه ورزشی آزادی قرار دارد. هتل پژوهش دسترسی مناسبی به دیگر جاهای دیدنی غرب تهران نیز دارد. پارک چیتگر، دریاچه چیتگر، بام لند، باغ گیاه‌شناسی، مرکز خرید ایران مال و… از جمله مناطق مهم و دیدنی تهران هستند که در نزدیکی هتل پژوهش تهران واقع شده‌اند.

هتل پژوهش دارای ۲۴ واحد اقامتی است که شامل ۱۸ اتاق و ۶ سوئیت با تجهیزات و امکانات کامل در محیطی باصفا و سرسبز است. ظرفیت این واحد ها نیز به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های دو، سه، چهار و پنج نفره همراه با امکانات کامل رفاهی است.

امکانات ذکر شده در این هتل مشمول رستوران بزرگ و مجهز، اینترنت بی‌سیم در لابی و اتاق‌های هتل، پارکینگ روباز با ظرفیت ۲۰ خودرو، فضای سبز، روم سرویس به علاوه صبحانه خوشمزه و رایگان است.

کدام هتل ها در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارند؟

هتل بستان تهران

اگر به دنبال هتلی اقتصادی و سهس تاره با فاصله کمتری نسبت به ورزشگاه آزادی هستید؛ سفرانه هتل بستان تهران را پیشنهاد می‌کند. این هتل در شهرک یاس و در فاصله ۴ کیلومتری استادیوم آزادی قرار دارد. این هتل دسترسی مناسبی به تمامی مجموعه ورزشگاه آزادی، پارک چیتگر و بازار بزرگ ایران دارد. هتل بستان تهران دارای ۳۴ واحد اقامتی با امکانات رفاهی کامل است.

در این هتل می‌توانید یکی از اتاق‌های یک تخته شمالی و یا یک تخته جنوبی را برای مواقعی که تنهایی به تهران سفر می‌کنید، در سایت سفرانه رزرو کنید.همچنین برای رزرو سایر هتل های تهران مانند هتل آزادی تهران، هتل استقلال، هتل اسپیناس و … با بیشترین تخفیف ممکن به سایت سفرانه مراجعه کنید. وجود پارکینگ اختصاص در این هتل یکی از مزایای اصلی هتل بستان بوده که در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است.همچنین هتل دارای رستوران اختصاصی با سرو انواع غذا با کیفیت است.

کدام هتل ها در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارند؟

هتل دانش تهران

هتل دانش فاصله بیشتری با استادیوم آزادی دارد اما این فاصله نسبت به سایر هتل‌های مرکز تهران کمتر است. هتل در نزدیکی باغ گیاهشناسی ملی ایران و در فاصله ۱۲ کلیومتری مجموعه ورزشی آزادی قراردارد. این هتل دو ستاره در بنایی دو طبقه احداث شده و در مجموع ۱۱ واحد اقامتی دارد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته است.

هتل دانش جزو اقامتگاه های اقتصادی در غرب تهران بوده و دارای امکانات لوکسی نیست. این هتل به منظور رفاه و آرامش مهمانان انتخاب مناسبی بوده و امکانات موجود در آن شامل لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، صندوق امانات و تاکسی سرویس است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود