بیهوش شدن کارلوس سانتانا گیتاریست مشهور مکزیکی در حال اجرا + ویدیو

بیهوش شدن کارلوس سانتانا گیتاریست مشهور مکزیکی در حال اجرا + ویدیو

کارلوس سانتانا ، گیتاریست ۷۴ ساله اهل مکزیک، عصر سه شنبه گذشته، به دلیل گرمازدگی و کم‌آبی بدن، در حالی که روی صحنه کنسرت در میشیگان مشغول نواختن و اجرا بود، از هوش رفت و به زمین افتاد.

بعد از این اتفاق، برگزارکنندگان کنسرت را لغو کردند، کارلوس را فورا تحت درمان قرار دادند و به طرفداران گفتند که برای او دعا کنند. او اکنون حالش خوب است.

مدیر او، مایکل وریونیس، تایید کرد که این گیتاریست مکزیکی در تئاتر موسیقی Pine Knob در کلارکستون در حال اجرا بود که ناگهان حالش بد شده و به بیمارستان منتقل می شود.

پس از ورود این خواننده به اورژانس و انجام معاینات ، اکنون اوضاعش رو به بهبودی بوده و حالش خوب است.

سانتانا حدود ۴۰ دقیقه پس از شروع کار خود، در حال پخش آهنگ Joy ، بود که روی صحنه افتاد و طرفدارانش را شوکه کرد.

 

برگزارکنندگان کنسرت مجبور شدند فورا کنسرت را لغو کنند و از طرفداران خواستند که برای سانتانا دعا کنند.

تصویری که توسط مجری شبکه Fox2 به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، پزشکان را روی صحنه نشان داد و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه به تماشاگران کنسرت گفته شده بود «مسئله پزشکی جدی» وجود دارد را تأیید کرد.

یکی از حضار کنسرت، لوری پینسون، به این نشریه گفت:

«ناگهان موسیقی خاموش شد. من او را ندیدم که روی صحنه افتاد اما همه او را کنار کشیدند. یک صندلی در جایی ظاهر شد که قبلاً  وجود نداشت. پزشکان به سرعت روی صحنه هجوم بردند. آنها یک پرده سیاه کشیدند تا دیگران نتوانند او را مستقیماً روی صحنه ببینند. اما او هنوز روی صحنه بود.»

بارناس در توییتی نوشت:

«آنها فقط به ما گفتند که محل برگزاری کنسرت را ترک کنیم، اما بسیاری از آنها هنوز حیرت زده آنجا بودند و به یک صحنه تقریبا خالی نگاه می کردند.»

کارلوس از شفا و شادی خواند اما بیهوش شد!

سانتانا در زمان بیهوش شدن در حال اجرای آهنگی بود که او با همکاری کریس استپلتون اجرا کرده بود. متن این آهنگ دعا برای شفا و شادی بود! اما خودش از حال رفت.

این هنرمند که با آثار کلاسیک خود با نام‌های Evil Ways و Oye Como Va شهرت دارد، در خلال تور شگفت‌انگیز Supernatural 2022 با Earth، Wind & Fire است.

سانتانا، در دسامبر گذشته، یک سری از کنسرت های خود را در لاس وگاس به دلیل انجام عمل جراحی برای درد قفسه سینه اش لغو کرد.

او بعداً در یک کلیپ ویدیویی در توییتر روند وقایع را توضیح داد.

سانتانا گفت:

«شنبه گذشته اتفاقی افتاد که از همسرم سیندی خواستم مرا به بیمارستان ببرد زیرا این اتفاق در قفسه سینه ام رخ داد. بنابراین، وقتی به بیمارستان رفتیم، متوجه شدیم که باید از آن مراقبت کنم. حالا مراقب هستم، و قرار است مدتی استراحت کنم تا مطمئن شوم که دوباره قوی می شوم. استراحت می کنم و به سلامتی خود دست پیدا می کنم تا بتوانم باز هم برای شما بنوازم.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

اجرای غیرمنتظره جانی دپ در کنسرت گیتاریست مشهور پس از پایان دادگاه جنجالی + ویدیو

ادی ون هیلن گیتاریست افسانه‌ای گروه Van Halen در اثر ابتلا به سرطان گلو درگذشت

بازخوانی آهنگ «گل آفتابگردون» توسط اعضای گروه آریان پس از ۲۲ سال + ویدیو

چارلی واتس درامر گروه رولینگ استونز در ۸۰ سالگی درگذشت

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود