گشت زدن امین حیایی با ماشین لاکچری‌اش در خیابان‌های تهران + ویدیو

گشت زدن امین حیایی با ماشین لاکچری‌اش در خیابان‌های تهران + ویدیو

اطلاع از زندگی خصوصی سلبریتی ها، مخصوصا بازیگرها و خوانندگان که دایره طرفداران بزرگتری دارند، باعث کنجکاوی بسیاری از طرفداران است. این که مثلا همسر فلان بازیگر کیست، خانه اش کجاست، چه ماشینی سوار می شود و سوالات بسیار زیادی از این قبیل.

البته، اینها اطلاعاتی هستند که خود سلبریتی ها همیشه مخفی می کنند و دلشان نمی خواهد جزییات زندگی خصوصی آنها فاش شود. افراد مشهور گاهی اوقات در این زمینه موفق هستند و خوب عمل می کنند اما گاهی اوقات واقعا از دستشان کاری بر نمی آید؛ مثل دیده شدن ماشین لاکچری امین حیایی.

این بازیگر به تازگی سوار بر خودروی لاکچری آفرود خود که یک لندکروزر مشکی است در خیابان های تهران در حال گشت زدن و تردد بوده است که توسط دوربین های طرفدارانش شکار رسانه ای می شود.

در این فیلم امین حیایی ، بازیگر پرطرفدار ایرانی، را در ماشین فوق لاکچری اش می بینید که چند نفر، احتمالا طرفداران او ، با او در حال صحبت‌اند. یکی از طرفداران دیگر این بازیگر به طور اتفاقی او را در یکی از خیابان های تهران دیده و این فیلم ضبط و منتشر کرده است.

بیوگرافی

امین حیایی هم بازیگر سینماست و هم تلویزیون و تئاتر. او در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران و در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است.

پدر او شغل آزاد دارد و مادرش معلمی می کند. او یک خواهر و برادر به نام امید دارد. خواهرش در ۲۱ سالگی در اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

امین حیایی تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر نیمه رها کرد و آخرین مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

ازدواج اول

امین حیایی در سن ۲۲ سالگی در سال ۱۳۷۱ با مونا بانکی پور ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است. اما ازدواج اول آقای بازیگر مدت زیادی دوام نداشت و آنها پس از به دنیا آمدن فرزندشان طلاق گرفتند.

دارا حیایی متولد۱۱ شهریورماه سال ۱۳۷۶ است. مونا بانکی پور، مادر دارا، در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت. مادر بزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری است که از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب به شمار می رود.

ازدواج دوم

امین حیایی در ۳۰ سالگی ( در سال ۱۳۷۹) با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. همسر دوم او متولد ۱۳۵۱ و بازیگر است.

این بازیگر درجه یک با همسر دومش، نیلوفر خوش خلق، در فیلم هایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب، بد زشت با یکدیگر همبازی بودند.

فعالیت هنری و جوایز مهم

بازیگر اخراجی ها از سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.

او برای بازی در دو فیلم شب (۱۳۸۶) و برف آخر (۱۴۰۰) به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر دست پیدا کرد و در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد اما در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را به دست آورد.

امین حیایی از سال ۱۳۹۷ تاکنون یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید است که کارگردانی آن را احسان علیخانی بر عهده دارد. 

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

ماجرای طلاق امین حیایی از همسر اولش از زبان خودش + ویدئو

۶ بازیگر مطرح ایرانی که با دو زن بازیگر ازدواج کرده اند؛ از امین حیایی تا فریبرز عرب نیا

۱۰ سال پس از قلاده های طلا؛ صحبت های جدید امین حیایی درباره فیلم جنجالی + ویدئو

۲ نظر

ورود

  • مسعود تیر ۲۲, ۱۴۰۱

    سلام آخه کجای ماشین حیایی بنده خدا لاکچریه که دیروز کلا خبراینترنتی ایران شده بود ماشین لاکچری امین حیایی?????

  • عباس تیر ۲۲, ۱۴۰۱

    سلام… مردم بعضی چیزهارو خیلی بزرگ میکنن ….
    بیچاره امین حیایی مستاجره … خدا کمکش کنه ….