جرارد پیکه پیشنهاد جدایی چندمیلیون دلاری شکیرا برای جدایی را رد کرد

جرارد پیکه پیشنهاد جدایی چندمیلیون دلاری شکیرا برای جدایی را رد کرد

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، پیشنهاد سخاوتمندانه شکیرا برای جدایی را رد کرد زیرا این زوج تلاش می کنند با شرایط جدایی خود کنار بیایند.

جدایی این زوج سابق برای هفته ها سرفصل اخبار داغ بوده است. اکنون این دو در مرحله رسیدگی به جزئیات دقیق زندگی آینده خود هستند.

برای این دو سلبریتی خواننده و فوتبالیست، پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و دو فرزند، اکنون زمان آن فرا رسیده است که چگونگی ادامه کار را به عنوان والدین مشترک و همچنین در مورد مسائل مالی خاص به توافق برسانند.

با توجه به یک نمایش در یوتیوب به نام “Chisme No Like”، شکیرا یک پیشنهاد چندمیلیون دلاری تماشایی به پیکه ارائه کرده که به طرز عجیبی، پیکه آن را رد کرده است زیرا تیمش روی یک پیشنهاد متقابل کار می کند.

گفته می شود شکیرا به او پیشنهاد داده است مسئولیت کامل دو فرزندشان ساشا و میلان را بر عهده بگیرد که طبق برنامه او با شکیرا به میامی نقل مکان خواهند کرد.

طبق این پیشنهاد، پیکه هیچ مسئولیت مالی در قبال بچه ها نخواهد داشت و علاوه بر این، این خواننده حتی هزینه سفر او به میامی را پنج بار در سال برای دیدار با بچه ها در میامی پرداخت می کند.

علاوه بر این پنج دیدار، به مرد کلمبیایی پیشنهاد می کند که بچه ها تابستان را با پدرشان بگذرانند.

با وجود همه این پیشنهادات، در حالی که از حیث مالی سخاوتمندانه به نظر می رسد، اما زمان بسیار کمی برای دیدار پیکه و فرزندانش به نظر می رسد.

نکته قابل توجه در پیشنهادات شکیرا این است که او پیشنهاد پرداخت ۲۰ درصد از بدهی این فوتبالیست ، حدود ۲.۵ میلیون دلار، را داده است که او به دلیل مشکلات قانونی در اسپانیا به آن پرداخته است.

واکنش پیکه

در حال حاضر پیکه همه این پیشنهادها را رد کرده است.

اعتقاد بر این است که هر دو طرف به سختی تلاش می کنند تا هر چه سریعتر راه حلی برای توافق دوجانبه پیدا کنند.

پیش از این گزارش شده بود که پیکه با تلاش شکیرا برای بردن فرزندانش به میامی مخالفت خواهد کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که او ماه گذشته اقدامات قانونی را برای جلوگیری از چنین اقدامی انجام داده است. بنابراین، به احتمال زیاد حضانت فرزندان در راس مذاکرات آنها خواهد بود.

درد عشق بعد از جدایی

همین چند روز پیش، پیکه در ماشینش در حال گوش دادن به آهنگ شکیرا شکار شد.

از زمانی که این زوج در ۴ ژوئن جدایی خود را اعلام کردند، شکیرا و پیکه دوباره در کانون توجه رسانه ها قرار گرفتند.

شاید رابطه بازیکن بارسلونا و خواننده کلمبیایی به پایان رسیده باشد، اما ویدئویی از پیکه در شبکه های اجتماعی دوباره شعله ور شده است که نشان می دهد دلش برای شکیرا تنگ شده است.

این مدافع میانی در حین ترک زمین تمرین بارسلونا مجبور به توقف شد. او در حال گوش دادن به آهنگ “‘Inevitable’ ” از همسر سابق خود شکیرا بود که در آنجا هواداران منتظر بازیکنان بودند تا سلفی بگیرند. بلکه به این وسیله بتوانند ویدیویی برای آپلود در کانال های رسانه های اجتماعی خود پیدا کنند.

چهره پیکه جدی و متفکر به نظر می رسید. اما تعجب زمانی رخ داد که طرفداران موسیقی آهنگ شکیرا را در ماشین او شنیدند.

در واقع، طی چند روز اخیر مشخص شده است که پیکه رابطه خود را با دختری که گفته می‌شود با او به شکیرا خیانت می‌کرد، قطع کرده و در نهایت منجر به شکست رابطه آنها شده است.

شایعات مختلفی در مورد این رابطه وجود داشته است. اما حقیقت این است که شکیرا دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارد. او از این موقعیت برای تکیه بر خانواده و دوست نزدیکش الخاندرو سانز استفاده می کند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

انتقاد یکی از کارکنان سابق شکیرا از او: شکیرا زورگو و تندخو است

واکنش مادر شکیرا به جدایی دخترش از جرارد پیکه و امیدواری به آینده

افشای شخصیت سلطه طلبانه شکیرا و رابطه شکرآب او با همسر لیونل مسی

تصاویر شکیرا در حال موج سواری با یک مرد جوان ناشناس پس از جدایی از جرارد پیکه

شوهر خواهر سابق شکیرا دلیل واقعی جدایی او و جرارد پیکه را فاش کرد

شکیرا می خواهد برای جلوگیری از دسترسی پدر و مادر جرارد پیکه در خانه اش دیوار بکشد!

منبع: marca
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود