پیام تبریک عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر + ویدیو

پیام تبریک عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر + ویدیو

حسام نواب صفوی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون روز گذشته در پیامی عجیب در اینستاگرام، عید غدیر را تبریک گفت.

نواب صفوی دیروز همزمان با عید سعید غدیر خم ویدیویی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در پایان این مطلب آمده است. او در کپشن این ویدیو این‌طور نوشت:

هوالعزیز: عید سعید غدیر را به تمام‌ شیعیان‌جهان‌ تبریک می‌گویم. فرزند حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه(ص) افتخاریست که نصیب من شده. جدم پیغمبر عظیم الشان اسلام است. حال می‌فهمم حضرت علی(ع) چه کشید از کسانی که در لباس دین و اسلام چقدر او را آزار دادند و در نهایت به شهادت رسید. در زندگی خودم خواستم مانند مولایم رفتار کنم ولی جنایتکاران بدتر از بنی امیه چه بر سر من آوردند، ولی مانند مولایم به سکوت نخواهم نشست شاید خداوند توفیق شهادت و همنشینی با مولایم و جدم را روزی میسر کند‌. به شماقول می‌دهم عدالت علی روزی یک‌ حکومت‌ عدل بر جهان خواهد شد. سید حسام نواب صفوی عید غدیر یکهزارو چهارصد و یک.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

همه حواشی حسام نواب صفوی

این بازیگر ایرانی همواره حاشیه های زیادی پیرامون خود دارد. سال گذشته شاید جنجالی‌ترین سال برای حسام نواب صفوی بود. او که پیش از این علاوه بر بازیگری به وکالت نیز مشغول بود، در پی شکایت زنی به نام فاطمه عسگری که مدعی بود نواب صفوی نه تنها جسم و روحش را به بازی گرفت، بلکه با وعده دروغین ازدواج خانه اش را تصاحب کرد، با تعلیق پروانه وکالت خود روبه‌رو شد.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

اغفال زن جوان و تعلیق پروانه وکالت

شاکی حسام نواب صفوی که تیرماه سال گذشته بر اثر ابتلا به تومور مغزی درگذشت، پیش از مرگ در ویدیویی که توسط شاهین صمدپور، خبرنگار اجتماعی فعال در فضای مجازی منتشر شده بود، بدون ذکر نام این بازیگر گفته بود در سال در سال ۱۳۸۶ در سالن سینما با این هنرمند آشنا شده و قبول کرده در ازای به نام زدن سند خانه اش به نام این هنرمند به عقد او در بیای. او همچنین گفته بود بارها از سوی این هنرپیشه تهدید به مرگ شده است. و در نهایت با شکایت از او به خاطر افترا و تهدید به مرگ توانسته پرونده وکالتش را باطل کند.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

حسام نواب صفوی در واکنش به خبر تعلیق پروانه وکالتش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی خود چنین نوشت:

متأسفانه در شرایطى که بنده در بستر بیمارى هستم شایعات و اکاذیبى پخش شده است. سال‌هاست در مورد آن سکوت کردم تا خانواده‌اى را که سوداى شهرت و منفعت‌طلبى دارند به خواسته‌شان نرسانم. امروز در فضاى مجازى با حمایت شخصى موج‌سوار و دروغگو که پشیزى براى آبروى بنده ارزش قائل نشده و حتى حاضر به شنیدن حرف‌ها و دیدن آرا نبوده. آبروى بنده را نشانه گرفته‌اند تا با تحت فشار قراردادن من به خواسته‌شان تن در دهم.

بدین وسیله بنده صراحتا از بزه هاى انتسابى، اعلام برائت می‌کنم. اجازه ندهید با کلاهبردار نشان دادن بنده شما را فریب دهند و یا از این طریق از شما پولى دریافت کنند.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

کرونا و جشن ترخیص

فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نواب صفوی از ابتلای خود به کرونا خبر داد و از همان ابتدا حاشیه هایی ایجاد کرد. او در روزهای ابتدایی ویدیویی روی تخت بیمارستان از خود منتشر کرد که به خاطر اصلاح صورت و آراستگی موهایش سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد. در روزهای آتی پس از انتقال این بازیگر از آی سی یو به بخش، با کیک و فشفشه برایش جشن ترخیص گرفتند. موضوعی که با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد. او پس از بهبودی نسبی حالش و انتقال به بخش گفت آرزو دارد در راه وطنش بمیرد نه روی تخت بیمارستان.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

ابتلای شاهین صمدپور به کرونا، نتیجه کارما

مرداد سال گذشته و در پی ابتلای شاهین صمدپور به کرونا و وخامت حالش، حسام نواب صفوی که پس از افشاگری صمدپور درباره ی ماجرای فاطمه عسگری دل خوشی از این خبرنگار ندارد، در کامنتی بیماری صمدپور را تقاص ریختن آبروی خود دانست. او نوشت:

بله انرژی کارما انقدر بالاست که تا نبینند نمی‌فهمند. من در حواشی اخیرم فقط به خدا سپردم. چنان انتقام وحشتناکی را از جانب خدا دیدم که من وحشت زده شدم. صبر کن.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

دعوت برای بازی در نقش الویس پریسلی

او در سال ۱۳۹۳ مدعی شد که کمپانی وارنر برادرز از او برای ایفای نقش در فیلم زندگینامه الویس پریسلی دعوت کرده و این قرارداد حتی نهایی شده است. در واکنش به این ادعا یکی از مجریان شبکه های خارجی طی تماس تلفنی با کارگردان این فیلم (باز لورمن) از او سوال کرد که آیا قصد همکاری با یک هنرپیشه خاورمیانه ای برای ساخت این فیلم را دارند یا خیر که او جواب منفی داد. در پی انتشار این مکالمه تلفنی، حسام نواب صفوی اعلام کرد که از این مجری ایرانی شکایت می‌کند. نواب صفوی همچنین قبلا اعلام کرده بود که علت تعطیلی شبکه فارسی وان شکایت او از این شبکه بوده چراکه با پخش سریال های مستهجن باعث برهم خوردن بنیان خانواده های ایرانی می شود.

تبریک اینستاگرامی عجیب حسام نواب صفوی به مناسبت عید غدیر خم

بیوگرافی حسام نواب صفوی

حسام الدین نواب صفوی متولد شهریور ۱۳۵۳ در تهران، علاوه بر بازیگری به وکالت و نوازندگی مشغول است. او سال ۱۳۸۴ در مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی به کارگردانی ضیاءالدین دری در نقشی منفی ظاهر شد و فیزیک چهره و بازی‌اش توجه بسیاری جلب کرد. از دیگر آثاری که نقش و بازی او در خاطر مانده می‌توان به اخراجی‌ها ساخته مسعود ده‌نمکی در سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جشن ترخیص حسام نواب صفوی از آی‌سی‌یو پس از ابتلا به کرونا! + ویدئو

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود