جشن عروسی آناشید حسینی با دکتر امین رضا چلبیانلو + ویدیو

جشن عروسی آناشید حسینی با دکتر امین رضا چلبیانلو + ویدیو

آناشید حسینی طراح لباس معروف ایرانی با دندانپزشک خود، دکتر امین رضا چلبیانلو که تهیه کننده سینما هم هست ازدواج کرد.

این طراح لباس مشهور متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ است و در شهر اهواز به دنیا آمده اما از دو سالگی به تهران مهاجرت کرده و در این شهر زندگی می کند.

آناشید حسینی از مقطع کارشناسی رشته معماری فارغ التحصیل شده است. او در مقطع کارشناسی ارشد فوق لیسانس خود را ازدانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.

جشن عروسی آناشید حسینی طراح لباس مشهور تهران، با امین رضا چلبیانلو، در روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ در کاخی مجلل ، برگزار شد.

دکتر امین رضا چلبیانلو کیست؟

دکتر امین رضا چلبیانلو (امین چلبی)، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینماست. او در ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ در شهر تبریز به دنیا آمده است.

دوران تحصیل دکتر چلبیانلو نیز از شهر تهران آغاز شد و در مقطع متوسطه به دبیرستان البرز تهران رفت. او برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا شد و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌ تکمیلی به ایران بازگشت و کار آفرینی را پیش گرفت.

او چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در صدا و سیمای ایران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما، مدیر و‌ موسس کلینیک دندانپزشکی، کارشناس مدیا و تلویزیون، برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ شد. این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌ توسط سه نخست وزیر اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

دکتر چلبیانلو تهیه کنندگی فیلم های اب، اتش ، باد و خاک و فیلم سینمایی چهار را بر عهده داشت. او اولین پزشک تهیه کننده سینمای ایران است .

همسر آناشید حسینی یک کتاب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز به شته تحریر درآورده است. او مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران نیز هست.

برند لباس آناشید حسینی

آناشید حسینی در عرصه طراحی لباس کار می کند و در فضای مجازی و صنعت مد شناخته شده است. برند ثبت شده آناشید حسینی “هیبا”،  نام دارد. این برند هم در حوزه پوشاک بانوان و هم در حوزه لباس عروس با طراحی خود خانم حسینی فعالیت دارد.

آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر به فرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

جنجال طلاق آناشید حسینی، عروس سفیر ایران در دانمارک و اینفلوئنسر اینستاگرامی

داستان رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری، قمار باز معروف چیست؟

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود