بازیگران فیلم سینمایی «آرواره ها» پس از ۴۷ سال؛ نگاهی به شکارچیان کوسه

بازیگران فیلم سینمایی «آرواره ها» پس از ۴۷ سال؛ نگاهی به شکارچیان کوسه

در سال ۱۹۷۵، فیلم سینمایی “آرواره ها” Jaws وحشت و سرگرمی را برای میلیون ها نفر به ارمغان آورد. این فیلم درباره یک کوسه سفید بزرگ بود که شهر خیالی جزیره آمیتی را به وحشت انداخت.

جاناتان سرل، ستاره کودک فیلم سینمایی Jaws یا «آرواره‌ ها»، اخیراً به عنوان رئیس پلیس جزیره مارتاز واینیارد، واقع در ماساچوست، سوگند یاد کرد؛ دقیقا همان جایی که تریلر وحشتناک فیلم کوسه در آن فیلم‌برداری شد.

اکنون، ۴۷ سال بعد، فرنچایز “آرواره ها” سه دنباله تولید کرده و علاقه مداوم به کوسه ها، این شکارچیان غول پیکر، را برانگیخته است.

در این مطلب روزیاتو، خواهیم دید که بازیگران این فیلم سینمایی در حال حاضر کجا هستند و چه می کنند. با روزیاتو همراه باشید.

ریچارد دریفوس در نقش مت هوپر

ریچارد دریفوس در فیلم Jaws در نقش مت هوپر بازی می کرد و به کاراکتر یک اقیانوس‌شناس شیفته کوسه‌ها که توسط مارتین برودی برای کمک به شکار این کوسه سفید بزرگ استخدام شده بود جان داد.

او به دلیل بازی در فیلم‌هایی در دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰، از جمله « American Graffiti »، « Close Encounters of the Third Kind The Goodbye Girl»، «Stakeout» و «?What About Bob» به شهرت رسید.

دریفوس در سال ۱۹۷۸ برای بازی در فیلم «The Goodbye Girl» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. در آن زمان، او در ۳۰ سالگی به جوانترین بازیگری تبدیل شد که این جایزه معتبر را دریافت کرده است.

روی شیدر در نقش مارتین برودی

روی شیدر نقش رئیس پلیس مارتین برودی را در فیلم موفق Jaws بازی کرد. او به سرعت به شهرت رسید زیرا شخصیت او شرور ۷.۵ متری فیلم اصلی “آرواره ها” را پیدا کرد و در نهایت کشت.

شیدر، قبل از بازگشت به فرنچایز برای بازی در آرواره های ۲ ، در فیلم هایی نظیر « Marathon Man »، «The Wages of Fear» و «Sorcerer» نقش‌هایی را ایفا کرد. او تا سال ۲۰۰۳ بازیگری را ادامه داد.

شیدر در فوریه ۲۰۰۸ بر اثر عوارض ناشی از عفونت استاف در ۷۵ سالگی درگذشت.

رابرت شاو در نقش کوینت

رابرت شاو در «آرواره ها» در نقش کوینت، شکارچی کوسه بازی کرد. در این فیلم، کوینت در حالی که در قایق خود “اورکا” بود توسط کوسه بلعیده شد.

شاو فیلمنامه نویس، بازیگر و نمایشنامه نویس بود. او برای بازی در نقش هنری هشتم در « A Man for All Seasons » نامزدی اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرد.

شاو در «From Russia with Love »، « Battle of Britain »، «Young Winston» ، «Robin and Marian » و « Black Sunday »  نیز نقش‌های برجسته‌ای ایفا کرد.

او در ۵۱ سالگی در سال ۱۹۷۸ در حالی که با همسرش ویرجینیا و پسرش توماس سفر می کرد بر اثر حمله قلبی درگذشت. گزارش شده است که شاو خودرو را متوقف کرده، پیاده شده و در کنار جاده جان خود را از دست داده است.

جاناتان سرل در نقش فرد شوخ طبع و لوده کنار ساحل

جاناتان سرل به همراه برادرش در فیلم اصلی “آرواره ها” به عنوان یک بازیگرِ مهمان افتخاری در کنار ساحل ظاهر شدند.

سرل، پس از سپری کردن دوره کوتاه بازیگری، افسر قدیمی اداره پلیس ادگارتاون شد. او در ۱۵ جولای در مارتاز واینیارد به عنوان رئیس پلیس جدید اوک بلوفز سوگند یاد کرد.

“آرواره ها” تلاش های یک افسر پلیس محلی را دنبال کرد تا شهر ساختگی آمیتی را از شر یک کوسه قاتل خلاص کند. فیلم اسپیلبرگ شامل لوکیشن های فیلمبرداری در مارتاز واینیارد بود که چندین نفر از مردم بومی در فیلم نقش آفرینی کردند. نقش سرل در این فیلم به حکایتی محبوب برای مردم بومی این جزیره تبدیل شده است.

لورین گری در نقش الن برودی

لورین گری پس از ایفای نقش همسر مارتین برودی، الن، در فیلم اصلی “آرواره ها” به سرعت به شهرت رسید.

گری ۸۴ ساله به حرفه بازیگری خود ادامه داد و در فیلم های « Car Wash »، «۱۹۴۱»، « The F.B.I » و « Ironside » ایفای نقش کرد.

او در سال ۱۹۸۷ از یک بازنشستگی خودخواسته بیرون آمد تا نقش الن را در «آرواره ها: انتقام» در سال ۱۹۸۷ بازی کند. این آخرین نقش بازیگری او بود.

گری در سال ۱۹۵۶ با همسرش سیدنی شینبرگ ازدواج کرد. شینبرگ در سال ۲۰۱۹ درگذشت. این زوج دو پسر به نام های جاناتان و بیل شینبرگ دارند.

کریس ربلو در نقش مایکل برودی

کریس ربلو نقش مایکل برودی، پسر مارتین و الن را بازی کرد.

این ستاره کودک در سال ۲۰۰۰ پس از یک حمله قلبی شدید هنگام شکار یک آهو در زادگاهش مارتاز واینیارد جان خود را از دست داد. او دستیار مربی تیم فوتبال دانشگاهی دبیرستان مارتاز واینیارد بود.

موری همیلتون در نقش لری وان

موری همیلتون نقش لری وان، شهردار جزیره آمیتی را بر عهده گرفت.

همیلتون علاوه بر بازی در فیلم سینمایی ” Jaws” در ” Anatomy of a Murder “، ” The Hustler “، ” The Graduate ” و “The Amityville Horror” ظاهر شد.

موری پس از سال ها مبارزه با سرطان در سال ۱۹۸۶ در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

پسربچه فیلم «آرواره ها» رئیس پلیس شهر اوکس بلافس شد

داستان جذاب ترین شکارچی کوسه جهان که الهام بخش ساخت فیلم «آرواره ها» شد

چرا مردم تا به این اندازه از کوسه ها وحشت دارند؟ دانشمندان پاسخ می دهند

منبع: foxnews
دیجیاتو
بدون نظر

ورود