آشتی زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده در ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس + ویدئو

آشتی زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده در ماجرای تذکر حجاب در اتوبوس + ویدئو

رسانه های اصولگرا ویدئویی از آشتی زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده که بر سر حجاب در اتوبوس با یکدیگر درگیر شده بودند منتشر کرده اند.

در این ویدئو زن آمر به معروف تأکید می کند که دست زن تذکر گیرنده را گاز نگرفته بود، بلکه در درگیری پیش آمده میان آن ها، به طور سهوی ناخنش به دست او گیر کرد و آن را خراش داد.

در انتهای ویدئو نیز زن آمر به معروف و زن تذکر گیرنده یکدیگر را در آغوش می کشند.

هفته ی گذشته ویدئویی از درگیری بر سر حجاب در اتوبوسی در تهران در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش های زیادی را در پی داشت.

در این ویدئو زنی جوان و چادری در اتوبوس به زن دیگری درباره ی حجابش تذکر می‌ دهد که این درگیری لفظی منجر به درگیری فیزیکی می‌ شود و در نهایت با بالا گرفتن مشاجره، زن آمر به معروف با فشار زن دیگر و برخی از مسافران دیگر مجبور به پیاده شدن از اتوبوس می‌ شود.

پس از انتشار گسترده ی این ویدئو در شبکه های اجتماعی، خبرگزاری فارس خبر داد زنی که تذکر حجاب گرفته بود، بازداشت شده است. این خبرگزاری نوشت که این درگیری صبح روز شنبه ۲۵ تیر در یک اتوبوس بی آر تی اتفاق افتاده و «زن هتاکی که در اتوبوس فحاشی می‌ کرد» قبل از غروب همان روز بازداشت شده است.

فارس همچنین زن بازداشت شده را «عضو یک شبکه سازمان یافته کشف حجاب و مرتبط با مسیح علینژاد» معرفی کرد و نوشت تعداد قابل توجهی از افراد این شبکه شناسایی و دستگیر شده‌ اند.

محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره ی این اتفاق گفت: «شجاعت و شخصیت خانم محجبه در ویدیوی منتشر شده از تذکر حجاب او قابل تحسین است. اگر تذکر‌دهنده دست خانم دیگر را با ناخنش خونی کرده باشد، بدتر از این رفتار و گفتار را به لحاظ اخلاقی، از همان خانم مصدوم در همین فیلم دیده‌ایم.»

برخی منابع هویت زن تذکر گیرنده در اتوبوس را سپیده رشنو اعلام کردند. سپیده رشنو ۲۸ ساله، شاعر، داستان نویس، ویراستار و عکاس هنری است که چند ماهی است مدرسه نویسندگی به راه انداخته است. از او داستانی در کتاب «جنگل آدم ها» منتشر شده که از ۱۸ داستان از ۱۸ نویسنده در دنیای حیوانات تشکیل شده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • حامد مرداد ۵, ۱۴۰۱

    ما از شما بیزاریم
    این نمایش مضحک مثل اعتراف گیری اجباری کاملا با توسل به زور و ارعاب انجام شده

  • Fg مرداد ۵, ۱۴۰۱

    باشه بابا اصلأ من گاز گرفتم .

  • بهزاد مرداد ۵, ۱۴۰۱

    میزاشتین نمایش کمدی راننده اسنپ یادمون بره اول بعد دوباره کمدی اجرا میکردین

  • بهرام مرداد ۵, ۱۴۰۱

    من که حالم از جفتشون بهم می خوره هم اینی که سرک می کشه در زندگی مردم و هم اونی که با دهن پارگی و بی ادبی هرچیزی که لیاقت خودشه رو به زبون میاره و بعد هم ادعای مظلومیت و قربانی بودن میکنه.

  • هادی مرداد ۶, ۱۴۰۱

    زندگی خصوصی کسی به هیچ آدم بیشعوری مثل تو ربطی نداره تو یک قبر نمیرید بفهمید نفهم ها

  • نوشین مرداد ۱۴, ۱۴۰۱

    امر به معروف همون فضولیه شرعیه حال به هم زنه کلا دینی که زوری باشه چندش آوره و تاریخ ثابت کرده هر دینی میگه من درست میگم همه هم دعوا دارن با هم کلا دین یعنی اجبار

  • ناشناس اسفند ۱۲, ۱۴۰۱

    گیره به من نداد حوصله نداد نه چادر نه ارایش نمیکنم سر من جوش میزد نه کتاب نه نماز نه درس نه خانه دار نه بچه دار نه شوهر دار نمیکنم مگر زور همکار خانم ها گیره به من میدم من دوست نداد بله بهرامی رسول زاده دختر بتول بدتر از همه جلوی شوهر ها ارایش میکنم بله وای ولم کن بدختی داد واقعا مستافانه تقصیر حجاب ها هستن بله