با هواپیمایی قشم به کجاها می توان سفر کرد؟

با هواپیمایی قشم به کجاها می توان سفر کرد؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هواپیمایی قشم ایرلاین یکی از شرکت‌های شناخته شده ایرانی است که احتمالا بارها نام آن را شنیده‌اید. این شرکت هواپیمایی بیش از ۳ دهه فعالیت حرفه‌ای و موفق در ناوگان هواپیمایی ایران داشته و تاکنون مسافران زیادی را جابجا کرده است. برای آن که اغلب افراد بتوانند از این شرکت هواپیمایی استفاده کنند، خدمات ویژه‌ای برای خرید بلیط هواپیما ارزان توسط این شرکت به مسافران ارائه می‌شود.  در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با این ایرلاین آشنا شویم، پس با ما همراه شوید.

با هواپیمایی قشم به کجاها می توان سفر کرد؟

تاریخچه ایرلاین قشم

این ایرلاین برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ و با نام فراز قشم آغاز کرد. این ایرلاین فعالیت خود را تنها با دو هواپیمای اجاره‌ای شروع کرد اما در زمان کوتاه ۳ ساله توانست تعداد هواپیماها و مقاصد خود را افزایش دهد.

این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۸ به هلدینگ توسعه سورینت قشم واگذار شد و نام آن به هواپیمایی قشم ایر تغییر پیدا کرد. این شرکت هواپیمایی در نهایت در سال ۱۳۹۳ به شرکت نفت جمهوری اسلامی واگذار شد.

کلاس پروازهای قشم ایر

همان طور که می‌دانید برای پروازهای داخلی و خارجی شما می‌توانید کلاس‌های پروازی مختلف از اکونومی، بیزینسی و فرست کلاس را انتخاب کنید که هزینه هر کدام از آن‌ها متفاوت خواهد بود. در پروازهای داخلی قشم ایر تمامی پروازها به صورت اقتصادی و یا اکونومی انجام می‌شود.

در نتیجه اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید، این شرکت هواپیمایی می‌تواند برای شما مناسب باشد. برای پروازهای خارجی کلاس بیزینسی نیز به پرواز اضافه شده که دارای صندلی‌های راحت تر و خدمات بهتر است، اما شما هزینه بیشتری برای خرید این بلیط باید پرداخت کنید. در حال حاضر هیچ پرواز فرست کلاسی توسط این شرکت هواپیمایی اجرا نمی‌شود.

ناوگان هواپیمایی قشم ایر

برای آن که بیشتر با این شرکت هواپیمایی ایرانی آشنا شویم، بهتر است بدانیم که قشم ایر از چه نوع و چه تعداد هواپیماهایی برای پروازهای داخلی و خارجی خود استفاده می‌کند. در حال حاضر در قشم ایر این هواپیماها موجود است:

  • ۴ فروند فوکر۱۰۰
  • ۵ فروند آر-جی
  • ۵ فروند ایرباس ۶۰۰-۳۰۰
  • ۳ فروند ایرباس ۳۲۰
  • ۴ فروند فوکر۵۰

با قشم ایر به چه شهرهای داخلی می‌توان سفر کرد؟

اگر قصد سفر داخلی دارید و می‌خواهید به یکی از شهرهای زیبای کشورمان سفر کنید، قشم ایر تقریبا برای هر مقصدی همراه شما خواهد بود. قشم ایر به طور مرتب و هفتگی ۲۹ پرواز به مقاصد مختلف داخلی دارد که شما می‌توانید بلیط‌های آن را به صورت سیستمی، چارتری و یا لحظه آخری و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. کلان شهرها و شهرهای کوچک بسیاری که فرودگاه دارند در لیست مقصدهای داخلی این ایرلاین قرار دارند.

از جمله این مقاصد می‌توان به کرمانشاه، زاهدان، بندرعباس، تبریز، تهران، مشهد، شیراز، قشم، اصفهان، اهواز، ساری، یزد، گرگان، بوشهر، اردبیل، سنندج، ارومیه، زابل، بندر چابهار، خوی، ماهشهر، سنندج، سهند، رشت، لار، جاسک و آبادان اشاره کرد.

با هواپیمایی قشم به کجاها می توان سفر کرد؟

با قشم ایر به چه کشورهای خارجی می‌توان سفر کرد؟

برای تهیه بلیط هواپیما ارزان در سفرهای خارجی نیز می‌توانید روی قشم ایر حساب کنید. این شرکت هواپیمایی نیز دارای پروازهای هفتگی مرتب به بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و خاورمیانه است. از جمله مقاصد پرطرفدار در این شرکت هواپیمایی می‌توان به کشورهایی مانند ترکیه، عراق، دبی، عمان، ارمنستان، گرجستان، روسیه، بلغارستان، رومانی، قبرس، صربستان، کرواسی، آلمان، بلژیک، هندوستان و تایلند اشاره کرد.

مقررات پیش از سفر با قشم ایر

یکی از مهم‌ترین مقررات پیش از سفر با قشم ایر زمان رسیدن به فرودگاه است. زمان حضور مسافران در فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی اعلام شده و این آخرین مهلت برای حضور در فرودگاه است. پیشنهاد می‌شود که برای پروازهای داخلی تا ۲ ساعت و برای پروازهای خارجی تا ۱ ساعت نیم قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. در صورت تاخیر هواپیما و مسافران معطل حضور شما نخواهند شد!

چه کالاهایی را می‌توان در سفر با قشم ایر با خود حمل کنیم؟

قوانین حمل کالا در کابین در هواپیمایی قشم ایر تا حد زیادی مشابه با شرکت‌های دیگر است. در سفر با قشم ایر می‌توانید در صورت نیاز وسایل زیر را با خود همراه داشته باشید:

  • یک پالتو، شنل یا پتو
  • یک عصا یا چتر
  • کیف دستی مردانه و یا زنانه
  • کتاب جیبی
  • غذای کودک و گهواره نوزاد
  • صندلی تاشو و عصای بیمار
  • لپ تاپ
  • دروبین عکاسی یا دوربین شکاری

با هواپیمایی قشم به کجاها می توان سفر کرد؟

خرید بلیط هواپیما ارزان از قشم ایر

برای خرید بلیط هواپیما از قشم ایر مانند دیگر شرکت‌های هواپیمایی می‌توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. خرید بلیط به صورت اینترنتی کار را برای شما بسیار ساده کرده است. می‌توانید وارد سایت‌های فروش بلیط شده، قیمت‌های مختلف را با یکدیگر بررسی کرده، زمان سفر و مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و بهترین بلیط را تهیه کنید.

در صورتی که در کانال‌ها و یا صفحات این شرکت‌های هواپیمایی عضو باشید، بلیط‌های لحظه آخری به طور آنلاین آپدیت شده تا شما بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما ارزان و یک سفر با قیمت مناسب اقدام کنید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ddd مرداد ۵, ۱۴۰۱

    این توریسته هست اومده ایران و فیلم تهیه میکنه. میگفت تو ایران اینقدر ایرلاین هست که تعجب کرده. خب راست میگه. یه کشور تحت تحریم به جا اینکه نهایتا ۲ تا ایرلاین داشته باشه تا همه چی مدیریت بشه و چک هواپیما و تعمیر ارزون بیوفته ۲۰ تا ایرلاین داره.