پسر شکیل اونیل با قراردادی ۶ رقمی در مسیر پدرش گام بر می دارد + ویدیو

پسر شکیل اونیل با قراردادی ۶ رقمی در مسیر پدرش گام بر می دارد + ویدیو

پسر کو ندار نشان از پدر! پسر شکیل اونیل، شریف اونیل، در NBA Draft در ماه ژوئن انتخاب نشد اما ناامید هم نشد زیرا با امضای یک “قرارداد شش رقمی” با باشگاه G League در وگاس کم کم به آرزویش می رسد.

او با تیم G League Ignite قرارداد امضا می کند؛ به این امید که مسیر پدرش شکیل را در NBA دنبال کند.

 

این پسر که فرزند یک سلبریتی بسکتبالیست است روز دوشنبه این جمله را توییت کرد:

‘VEGAS LETS DO IT!!’

او به شهری که Ignite در آن مستقر است اشاره کرد: ‘Thank you ignite!’

باشگاه G League Ignite در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک مسیر توسعه جایگزین برای افراد نخبه NBA به جای کالج بسکتبال شکل گرفت. اما کسانی که به صورت دانشگاهی بازی کرده و حرفه ای شده اند نیز واجد شرایط هستند. Ignite برنامه نمایشی برای حریفان لیگ G و تیم های بین المللی برگزار می کند.

اونیل ۲۲ ساله در این ماه در لیگ تابستانی NBA برای لیکرز بازی کرد. او در دو بازی میانگین ۴.۵ امتیاز و ۳.۵ ریباند در ۹.۶ دقیقه در هر بازی به دست آورد.

انتقال به LSU

او قبل از انتقال به LSU برای دو فصل، ۱۳ بازی برای UCLA در ۲۰۱۹-۲۰ انجام داد. در ۳۷ بازی حرفه ای NCAA، او میانگین ۲.۶ امتیاز و ۳.۰ ریباند در هر بازی به دست آورد. او فصل گذشته میانگین ۵۰ درصد از زمین را برای Tigers کسب کرد که ۶۰ درصد از محدوده ۲ امتیازی بود.

اگرچه شریف مانند شاک در LSU حضور داشت، اما این پاور فوروارد ۲ متری به سختی می تواند با اندازه پدرش (۲.۱۳ متری)، برابری کند.

شریف در فصل ۱۹-۲۰۱۸ در UCLA پیراهن قرمز پزشکی پوشید. تیم پزشکی متوجه یک مشکل قلبی در او شد که نیاز به جراحی داشت. او هرگز میانگین بیش از سه امتیاز در هر بازی را کسب نکرد. اگرچه او در فصل بعد توانست به میادین بازگردد، اما در نهایت به تیم Baton Rouge منتقل شد.

اعتبار و شهرت پدر ۵۰ ساله او به خوبی شناخته شده است.

شریف اونیل، قهرمان چهار بار NBA با لیکرز و میامی هیت، MVP لیگ در سال ۲۰۰۰ بود و همچنین در ۱۵ تیم ستاره‌دار انتخاب شد. علاوه بر این، شماره ۳۴ او در لس آنجلس و شماره ۳۲ او در میامی بازنشسته شده است.

شکیل اونیل اکنون یکی از مشهورترین افراد در ایالات متحده است که محصولات متنوعی از جمله بیمه خودرو و Icy Hot را تأیید می کند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

چهره افسانه ای بسکتبال آمریکا می گوید که گوریل ها هم از جثه بزرگ او می ترسند

۱۰ عمارت گرانقیمتی که سلبریتی های مشهور در سال ۲۰۲۱ به فروش رساندند

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود