جزئیات ماجرای درگیری فیزیکی مسافران بر سر حجاب در قطار تهران – یزد

جزئیات ماجرای درگیری فیزیکی مسافران بر سر حجاب در قطار تهران – یزد

در حالی که طی روزهای گذشته ماجرای درگیری چند زن بر سر حجاب در یک اتوبوس شهری در تهران خبرساز شده بود، این بار یک زن محجبه ی یزدی مدعی حمله ی یک زن کم حجاب به وی در قطار تهران – یزد شده است. شرکت راه آهن اما روایت دیگری از این اتفاق دارد.

روایت زن محجبه از ماجرای درگیری در قطار تهران – یزد

تصویر منتشر شده از زینب جعفری توسط خبرگزاری حوزه نیوز

این زن که زینب جعفری، شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری معرفی شده، در گفتگویی با خبرگزاری حوزه نیوز درباره ی این اتفاق گفته است:

برای شرکت در همایش معلمان نخبه انقلابی کشور به همراه چند نفر از همکاران به تهران رفته بودیم و شنبه هشتم مرداد ۱۴۰۱ در سالن اتوبوسی قطار ۶۲۰ در ساعت ۲۱:۵۵ عازم یزد شدیم.

من به همراه سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم حضور داشتند و در سالن به رفت و آمد می پرداختند.

من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار به سراغ رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم صورت مسئله را پاک نکنید.

وقتی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار نا امید شده بودیم، بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد و ابتدا چادر را از سر من کشید و سپس می خواست روسری من را بکشد که متوجه نیت او شدم و روسری خودم را محکم چسبیدم که دستم با ناخن‌های خانم بی حجاب زخمی شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او هم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در آن لحظه خداوند قدرتی به من داد تا در برابر خانم بدحجاب که جثه قوی تری نسبت به من داشت روسری خود را حفظ کنم.

متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

پس از لحظاتی سرمهماندار و رئیس قطار به داخل سالن آمدند و من را مقصر ایجاد اختلال در نظم عمومی خطاب کردند و رئیس قطار گفت «باید در این ایستگاه کاشان (ساعت یک بامداد ۹ مرداد) پیاده شوید» و من نامه کتبی برای پیاده شدن از رئیس قطار خواستم چون جرمی مرتکب نشده بودم که او قبول نکرد و چند دقیقه بعد پلیس ایستگاه قطار کاشان برای بازداشت من به داخل سالن آمد و مدعی بازداشت بنده شد و بعد یک برگه سفید بدون نوشتن هیچ کلمه ای به من داد تا آن را امضا کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم.

مأمور قطار کاشان وقتی دید من برگه سفید را امضا نمی کنم گفت «به من اعتماد نداری؟» و من گفتم خیر و او در پاسخ من را مورد بی احترامی قرار داد و تهدیدم کرد.

به رئیس قطار گفتم اگر من را بازداشت کنید و نتوانید جرم من را ثابت کنید آن وقت از شما شاکی می شوم و او گفت «هیچ غلطی نمی توانی بکنی» و چون رئیس قطار مدرکی برای اثبات حرف خود نداشت خانم بدحجاب را به سالن دیگری هدایت کرد تا صورت مسئله را پاک کند.

وقتی به یزد رسیدیم در بدو ورود به همراه همکاران و چند نفر از شاهدان عینی به حراست راه آهن یزد رفتیم و ماجرا را گفتیم و شکایت کردیم.

در ایستگاه قطار چند نفر از مسئولان راه آهن از جمله مدیرکل راه آهن و مسئول حراست و چند نفر از خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان و طلاب و فرماندهی پلیس راه آهن حضور یافتند و با پیگیری‌های تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول دفتر امام جمعه یزد، سپاه پاسداران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کردند.

با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

کتک خوردن ما به خاطر حجاب و به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مهم نیست بلکه ما بانوان محجبه و خانواده شهدا و بسیجیان مطالبه جدی خون شهدا و حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی، که این دومین اتفاق بعد از اتفاق ضرب و شتم دختر محجبه در اتوبوس شهری تهران می باشد؛ از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

روایت متفاوت شرکت راه آهن از ماجرای درگیری

شرکت راه آهن اما روایت دیگری از این ماجرا دارد. این شرکت در اطلاعیه ای توضیحاتی در خصوص این اتفاق ارائه کرده است و در آن مدعی شده برخلاف روایت زینب جعفری، مهماندار و رئیس قطار به مسافران کم حجاب تذکر دادند و در نهایت اقدام جعفری به گرفتن عکس از یکی از مسافران کم حجاب منجر به درگیری شده بود.

در این اطلاعیه آمده است:

روابط عمومی شرکت راه آهن، پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره بین مسافران قطار مسافری تهران – یزد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا به دلیل عدم رعایت حجاب توسط یکی از مسافران، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران لازم می‌داند به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد.

یکی از بانوان محترم حاضر در قطار (فرزند شهید بزرگوار جعفری) با مشاهده عدم رعایت حجاب در داخل سالن مسافری، به درستی و از باب وظیفه همگانی امر به معروف و نهی از منکر، از مهماندار و همچنین رئیس قطار که خود از خانواده محترم شهدا و ایثارگران بوده، درخواست ارائه تذکر می‌کند که هر دو نفر نیز اقدام به تذکر به فرد بی حجاب کرده اند.

متاسفانه با ادامه‌دار شدن موضوع و گرفتن عکس از مسافر، مشاجره و در پی آن درگیری ایجاد شد که با دخالت پلیس، ماجرا مدیریت شد و در ایستگاه مسافری یزد نیز با حضور مدیر کل منطقه، نیروهای پلیس، حراست و دیگر نیروهای نظارتی، جلسه‌ای با مسافران یاد شده برگزار و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شد.

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می‌داند تا در تمامی بخش‌ها حجاب اسلامی و عفت عمومی به طور کامل رعایت و پیاده‌سازی شود و در این باب همواره آمر به معروف و ناهی منکر می‌باشد.

تاکید می شود رعایت حجاب به عنوان یک‌ واجب شرعی و الزام قانونی مورد اهتمام جدی راه آهن است و عوامل اجرایی قطارهای مسافری اعم از مهمانداران و روسای قطارها در صورت مشاهده مظاهر بی‌حجابی، موظف به ارائه تذکر بوده و در صورت لزوم، برخورد قانونی و قضایی صورت می پذیرد.

مواردی از این دست، مورد بررسی قرار گرفته و عواقب قانونی، گریبانگیر افراد قانون‌شکن خواهد بود. در این راستا ملاحظاتی در خصوص نحوه رفتار مسافران محترم، ماموران قطار و پلیس وجود داشته است که در حال بررسی است، همچنین با توجه به اهمیت این اتفاق، موضوع به مراجع قضایی منعکس شده و در حال رسیدگی است و در حال حاضر رئیس قطار از خدمت تعلیق شده است.

واکنش دادسرای یزد

دادسرای یزد در اطلاعیه ای از تعلیق رئیس قطار و صدور دستور شناسایی متهمان درگیری در قطار تهران – یزد خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است: «در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران – یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد. با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است.»

مطالب مرتبط
۲۴ نظر

ورود

  • ..... مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    بابا ول کنید دیگه بزارین مردم زندگیشونو بکنن ب جایی رسیده که این انگلا میگن چی بپوش چی نپوش

    • امیر مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

      میدونی چرا میگیم چی بپوشید چی نپوشید؟
      چون مسئله مو نیست.
      مسئله شهوت طلبیه.
      یه روز بحث مو هست. کوتا بیایم
      روز بعدش میشه در آوردن لباس.
      چند روز بعدترش این بحث میشه حق برهنگی و لخت مادر زادی بودن.
      اگه بحث به اینجا ها نکشه کاری با مو نداریم.
      چون مو اصلا چیزی نیست که سرش بحث کنیم اگه قرار بود با مو دعوا کنیم که هر کسی که روسریش عقبه باید می رفت تو گونی.
      ما فقط دنبال اینیم که نخواین برهنگی و فیلم های مستهجن و روسپی گری و … رو آزاد و عادی سازی کنید.
      دیگه ببین وضعیت چیه که حتی فمینیسم های رادیکال هم با روسپی گری و صنعت ساخت فیلم های مستهجن و برهنگی و … مشکل دارن.

      • دنیاتو میچرخونم امیر مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

        خب پس چرا فقط حجاب و چادر؟
        چرا به چیزای دیگه گیر نمیدید؟
        چرا نمیرید بازار و حاجی بازاریها رو تذکر نمیدین؟ اونا که به خوردن حق مردم رسیدن.
        چرا به بانکها گیر نمیدین که به ربا خواری رسیدن؟
        تو بازار بهت ادرس بدم بری گیر بدی؟ یه بیشرف که پول منو خورد. میری گیر بدی؟ برات مدرک بیارم میری گیر بدی؟ طرف حاجیه. تسبیح به دسته.
        اها از خودتونه راستی.
        مملکت نون نداره بخوره گیر نمیدین. اها اینا به شماها ربطی نداره. فقط کتک زدن مردم بهتون ربط داره.

        یه فرش قسطی از یکی خریدم. سفته ۱۰ میلیونی دادم. یه تیکه فرش ۲میلیونی خریدم. نصف مبلغو چک دادم برا دو سه ماه بعد. ۲ سال پیش تقی به توقی خورد. فرش شد ۸ میلیون. طرف با چک من رفته ده تا فرش خرید. بعدا فهمیدم. اما چون تقی به توقی خورد تهدید شدم که یا ۵ میلیون بدم یا سفته رو اجرا میزاره. طرف حاجیه. تسبیح داره. چک رو تو کاشان نقد کردن. حالا در اوردم چطوری بماند. اونم یه فروشنده عمده تو کاشان.

        اینا به شماها ربطی نداره خب.
        همسایمون مذهبیه. زنش چادریه. اما همه میدونیم طرف تریسام میره. تو همین محرم حاظرم فیلم بگیرم بیبنی موزیک میزاره. زنش بدونه چادر تو کوچه نمیره ها. چادرش از این لبنانیاست.

        • امیر مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

          عزیز من کی گفته ما به اونها گیر نمیدیم؟
          کی گفته ما فقط به حجاب گیر میدیم؟
          حجاب توی چشم مردمه چون مستقیما توی دید مردمه.
          شما که شکر خدا همگی کورید.
          نمی بینید دستگیر کردن باند های مختلف رو.
          نمی بینید دستگیر کردن مفسدین مختلف رو.
          چشم هاتو باز کن و ببین که اگه اون غرب لعنتی اینقدر اذیت نکنه امثال خاوری سرشون تو گونیه!
          تا وقتی که مفسدین حکومتی غرب زدن و تحت حمایت غرب،
          آقازاده می فرستن اونور و پول ها رو می زنن به جیب.
          و قطعا افراد ریا کاری هم هستند که دزدن و پول مردم رو به جیب می زنند.
          اما تا وقتی در حین جرم گیرشون ننداختیم چی کار میشه کرد؟
          نمیشه که ده بیست سی چهل کنیم یکی در میون دو تا در میون مردم رو ببریم زندان به جرم دزدی و اختلاس!
          اما باور کن به محض اینکه گندش در اومد همشون تو گونین.
          مثل خیلی از مجرم های دیگه.

          • مانی مرداد ۱۳, ۱۴۰۱

            امیر بابا تو اون یکی پست زدیمت آدم نشدی اینجا هم شر و ور می‌بافی ؟

      • خسته مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

        خوب آخه حیوون چرا فکر میکنی هم مثل تو هستن و نمیتونن خودشون رو کنترل کنن که بعد باعث بشه به بقیه زور کنیم که چطور لباس بپوشن؟بعدش چی چه طوری حرف بزنیم و راه بریم؟عربی چطوره خوبه؟بعد اون چی چه طوری فکر و رفتار کنیم؟

        • امیر مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

          زمان زیادی نگذشته از اینکه اینستا حمایت ها از حاج قاسم رو حذف کرد.
          زمان زیادی نگذشته از اینکه متا کارزار فطره رو حذف کرد.
          زمان زیادی گذشته از اینکه بورکینی و حجاب در غرب ممنوع شد.
          زمان زیادی گذشته از اینکه بوریس جانسون می خواست مهاجر ها رو مثل حیوون بفروشه به یه کشور دیگه.
          زمان زیادی گذشته از اینکه یه مجری شبکه ای بی سی به جرم توهین به هولوکاست اخراج و از رسانه ها کلا بایکوت شد!
          و…
          تا وقتی که مدعیان حقوق بشر برای بشریت تعیین تکلیف می کنند ما چرا دیکتاتور های شرقی چرا تعیین تکلیف نکنیم؟
          بالاخره حتی اگه بخوایم لیبرال هم باشیم باید تعیین تکلیف و سانسور کنیم.
          باید زندان هایی مثل ابوغریب بسازیم.
          باید صد ها پروژه ی پریزم رو پیش ببریم.
          باید مردم رو توی گونی کنیم.
          اگه بخوایم مدعی حقوق بشر و لیبرال باشیم.
          اگه بخوایم مثل غرب باشیم.

          • خسته مرداد ۱۳, ۱۴۰۱

            ساندیستو بخورو چفیه رو سرت کن “بورکینی”

  • بی نام و نشون اما دنیاتو میچرخونم مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    یه شب همین یکی دو ماه گذشته رفته بودیم بیرون.
    من و پدر مادرم با خانواده داییم.
    تو پارک داشتیم منچ بازی میکردیم میگفتیم میخندیدیم. به جز ما هفت هشت تا خانواده دیگم بودن. دختر پسرا داشتن میدویدن بازی میکردن. ما نشسته بودیم دراز کشیده بودیم. میخندیدیم .
    یهو یه خانوم محجبه با شوهرش امدن گفتن این دختره شماست؟ با دستشون یکی رو نشون دادن. گفتیم نه. همینطور از بقای خانواده ها میپرسیدن بعد رسیدن به خانواده ایی دختره برا اونا بود. یه دختر ۱۰ ساله که یه پیراهن داشت و شلوار. روسری و چادر نداشت. من و داییم بلند شدیم ببینیم چی شده. دیدیم این زن و شوهر خشکه مذهبی میگه چرا دخترون حجب و حیا نداره؟ خانوده کودک ۱۰ ساله گفت این کودکه. هنوز ۱۵ سالشم نشده. یعنی چی حجب و حیا نداره؟ حجب و حیا چه شکلیه مگه؟ این زن و شوهر خشکه مذهبی صداشونو بلند کردن گفتن دختر ۹ سال میشه نباید جلو بدونه چادر جلو چشم باشه گناه داره و بقیه گناه میکنن ببینن.
    خانواده دختره گفتن عقیده خودتونه و بعدم دیگه جوابشونو ندادن. یهو شوهره با زد زیر دیگ غذای این خانواده. بعدم شروع کردن به تهدید که الان زنگ میزنن به پلیس تا پدرتونو در بیارن. دختره ۱۰ سالشه. هنوز حتی برجستگی سینه هاش معلوم نیست. گریه میکرد داشت نگاه میکرد. پدر خانواده ی دختره بلند شد تا یقه مرده رو بگیره که ما جلوشو گرفتیم. بعد تعجب این بود همسر اون شوهره میگفت وحشیا حالا میخوایین به شوهرم حمله کنین؟ همه دیدن شوهر وحشیش اول از همه زد زیر دیگ غذای این خانواده.
    پلیس اومد. همسر این وحشی زنگ زد پلیس بیاد. و چیزی که به پلیس گفتن باعث تعجب بود. گفتن ما فقط تذکر دادیم بعد این مرده میخواست به شوهرم حمله کنه. دقیقا برعکس چیزی که اتفاق افتاد.
    اول از همه این مرد وحشی حمله کرد به دیگ غذاشون. و من و داییم به پلیس گفتیم که برعکس بوده و اینا اول از همه اومدن پیش ما و سراغ خانواده دختره رو گرفتن.
    پلیس به نظرتون چیکار کرد؟هیچی. پلیس تازه به خانواده دختره گفت دفعه بعد حجاب دخترون رعایت بشه.
    حتی دریغ از یه اخم به این زن و شوهر وحشی. بعدم رفتن پی کارشون تا یه دختر کودک مظلوم دیگه رو پیدا کنن و شبشونو خراب کنن. و تازه جلو پلیس هی غر میزدن چرا دستگیرشون نمیکنین.
    پلیس حالا هی میگه قانونی نیست. به گوششون نمیره. جلو خود پلیس تهدید میکرد . اما حتی پلیس مملکت جلوشون ساکت بود. ضرر زدن تو قانون هست. هرکی ضرر میزنه باید صورت جلسه بشه خسارت پرداخت بشه. اما پلیس مملکت در جواب دیگ غذا گفت اشکال نداره. اره اشکال نداره. اگه یه فرد عادی میزد دیگ یه بدبختی رو میریخت زمین چی میشد؟ همین پلیس صورت جلسه میکرد دادگاهی میکرد طرفو.

    این چند وقته شدید شده این رفتارا. ادمای معلوم الحال مذهبی میریزن سر مردم. تو اتوبوس بودم بارها دیدم. تو مترو دیدم. تو خیابون دیدم. تو خیابون فردوسی بودم با چشمام دیدم یه خشکه مذهبی تسبیح به دست گیر داده به یه زن و مرد. چرا زنه چادر نداره.

    • انسانیت کجاست؟ مرداد ۱۳, ۱۴۰۱

      به نظرم کمی اغراق شده.یعنی شما که خودت این پیام را نوشتی چادری هستی؟ چون نوشتی دختره روسری داشته،حجاب داشته فقط چادر نداشته این زن و شوهرها گیر بهش دادند .توی پارک فقط همون یک دختر بچه بدون چادر بود.همه چادری بودند؟ نگید این طوری.زشته.همه ما روزانه در جاهای مختلف خانومهایی را ملاحظه می کنیم بزرگ بدوم روسری،با بلوز که سینه هایشان قشنگ پیدا است و ساپورت رنگ پا.خوشبختانه آزادانه می‌گردند و هیچ کس کاری به آنها ندارند.من خودم مانتویی البته مانتوی پوشیده هستم ولی زشت است .بر عکس این اتفاقات هم می‌افتد منتها رسانه ای نمیشود یک دختر خانم چادری در مترو بود که کاری هم نداشت این خانوم‌های فانتزی میگفتند این چادری ها همشون دزدند و خلافکاراند و آن بنده خدا برای اینکه دعوا نشود جیزی نمی گعت

    • Ahsa مرداد ۲۳, ۱۴۰۱

      جوری چرت نوشتی انگار ما تو این کشور نیستیم
      متاسفانه اوضاع حجاب خوب نیست ولی مثل داستانایی که شما میبافی هم ما که تهران هستیم ندیدیم

  • میهمان مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    با سلام
    واقعیتی که توی جامعه وجود داره اینکه با اجبار مردم به حجاب و جانبداری عادمانه از یک گروه خاص باعث می شن که امثال این خانوم که فرزند شهید بزرگواره که پدرشون در راه حفظ و جون باحجاب و بی حجاب و مسلمون و کافر این مملکت رفتن جون دادن شروع به فعل یاغی گری کنن مگه همین غالب مردم چه با حجاب و چه بی حجابش نبودن که توی انقلاب شرکت کردن و بهم کمک کردن الآن باحجابا شدن معصوم و بی حجابا و فرزندانشون شدن مجرم و روسپی گر
    واقعیت رفتار امثال ایشون نه حضرت علی و نه هیچ کدومون از امامان تایید نمی کنن اصلا بابت این رفتار که می‌چسبونینش به امر به معروف مدرک و روایتی دارید کجای ائمه با این رفتار و بزن و بکوب مردم رو به دایره اسلام آوردن

  • رحیم مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    به نظرتون نظامی که مردمش رو به جون هم میندازه تا خودش هر غلطی خواست بکنه اسمش چیه؟

  • وحید مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    من خودم وخانوادم از زمان قدیم تاحالا نسل به نسل محجبه ومذهبی بودیم وارادت خاصی به خاندان اهل بیت داریم،بخداسوگند اینکارباعث شده خانمهای محجبه سواستفاده کنن،آخه به کسی چه مربوطه طرف چی بپوشه،خود دولت باعث شکاف طبقاتی درثروت شد الان داره شکاف طبقاتی تودین میندازه،بخدا خانم چادری هم خوب داریم هم پست،وهمینطورکم حجاب،چرا به جای اینکه باعث بشیدملت راحت زندگی کنن،باعث میشید کسی جرات نکنه بیاد تواین کشور زندگی کنه،حالاهرکی ندونه میگه این کشورهمه چیز ش ردیفه فقط مونده حجابش،اصل ذات انسانه،اصل وجدان انسانه،همه ملت ایرانم میدونن حق باکی هستش،حتی اگه حرفهای منوسانسورکنید.

  • وحید مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    روایتی ازامام رضادارم که تواینترنت بگردی پیدامیشه،خلاصه میگم،همسایه ای امام رضا که زنی روسپی،خیلی ازامام تنفرداره وامام تازمانیکه این خانم درپی بی ابروکردن امام نیست کاری باهاش نداره،تازه امام رضا تودربار از قدرت زیادی هم برخوردار بوده،زمانیکه کار به مخبری وبی ابرویی امام میرسه،امام رضا فقط ایشون ونفرین میکنه،هیچ جای اسلام حجاب اجباری نبوده،ی روزی تاریخ همانگونه که از رضاخان به بدی یادکرد ازشماها بدتریادمیشه،مطمئن باشید

    • مولوی مرداد ۱۳, ۱۴۰۱

      میشه آدرس دقیق روایت را بگید من که هر چی گشتم پیدا نکردم

    • Ahsa مرداد ۲۳, ۱۴۰۱

      این خانمی که میگی تو خیابان و علنی روسپی گری میکرده و امام برخورد نکرده؟

  • ناشناس مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    این حرفونزنم دلم میگیره وقتی یک خانم محجبه به دروغ میتونه یک خانم بدحجابو بدبخت کنه ودولت هم ازش حمایت میکنه مگه میشه کسی الکی باکس دیگه دعواکنه چراقبلا سرحجاب ازاین خبرهانبود.پس تنهاچیزی که توکشورما مهم نیست وبهش گیرنمیدن دروغه.مگه تودین ماوتمام ادیان بدترین عمل ناشایست ومادرتمام بدیها دروغ نیست.چه راحت ی خانم محجبه بادروغ میتونه زندگی یکی روخراب کنه مخصوصادخترشهیدم باشه.بچش خودم دیدم که میگم

  • خسته مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    تا وقتی ما هیچی نگیم اونا کار خودشون رو میکنن

  • امیر مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

    طبق اخبار بی بی سی از هر ۱۰ نوجوان مونث بریتانیایی ۸ ۹ تا چندین بار مورد تجاوز و تعارض جنسی قرار گرفته اند.
    یعنی اگه دولتمردان بریتانیا دستی نجنبانند در آینده ای نه چندان دور اکثر زنان بریتانیا چندین بار مورد تجاوز قرار گرفته اند!!!
    (سرچ کنید اصرار پسران برای دریافت عکس لخت؛ آزار دختران در مدارس بریتانیا عادی شده است.)
    و طبق مقاله خبرگزاری رویترز مهد فمینیسم، ابر دیکتاتور جهانی، دهمین کشور خطرناک جهان فقط برای زن ها و طبق جست و جوی ابر موتور جست و جو گر Wolfram alpha آمریکا خطرناک ترین کشور جهان با بیشترین تعداد وقوع جرم (حدود یک میلیون و دویست هزار) در سال هست.
    (سرچ کنید factbox: which are the world’s 10 most dangerous countries foe women)
    و جالب اینه که در اکثر موارد این مقاله کشور هایی هستند که دجار جنگن و جنایات جنگی!
    البته که آمریکا با ۶۳ میلیون سقط جنین در نیم قرن بیشترین کشتار تاریخ بشریت رو هم داره و فمینیسم ها از نازی ها هم قاتلان بزرگ تری اند!
    (سرچ کنید ۶۳ million abortions in usa foxnews)
    فقط از گفتن اینا خواستم بدونید که به لطف حجاب اجباری و تفکیک جنسی اجباریه که یه دختر بریتانیایی توی یه روز ممکنه ۱۱ بار مورد تعارض و تجاوز جنسی قرار بگیره (پس فکر کردید هشتگ می تو برای چه کوفتیه؟) و یه دختر ایرانی نه. (به یه دختر ایرانی نهایتا تیکه بندازن که ما ساندیس خور ها بر خلاف روشن فکر های غربی، اینجور افراد رو سه دور توی کیسه زباله می پیچیم…)
    حالا هر چی دلتون می خواد بگید.
    چون حتما دلتون می خواد به نوامیستون تجاوز شه دیگه.

    • خسته مرداد ۱۳, ۱۴۰۱

      ساندیس بزن عزیز فشارت نیفته خوشبختانه اکثر مردم بیدارتر از این هستن که دلقکی مثل تو توجه کنن.

      • Am مرداد ۱۴, ۱۴۰۱

        سن ایچ میخوری یا رانی!
        از جانب اکثر مردم حرف نزن از جانب هم سطح های خودت حرف بزن خسته، یه موقع تلف نشی برو خوابتو بکن زیر پتو

      • مولوی مرداد ۱۹, ۱۴۰۱

        باشه ساندیس میزنه تو چی میزنی

  • پری مرداد ۱۳, ۱۴۰۱

    اره تو که قطعا راست میگی. تو داشتی سلفی میگیرفتی که یه زن بی حجاب یه دفعه دچار جنون آنی شد و به تو به مثابه هالک حمله کرد تو هم یه قدرتی به مثابه فاتح خیبر از آسمانها گرفتی و نذاشتی روسریتو برداره!
    همه کاراتون دروغ و فریبه دیگه هیچکی حرفاتونو باور نمیکنه هر چی بیشتر توضیح میدی بیشتر خودتو ضایع میکنی