معرفی اختصاصی محصولات داتیس و روش خرید آن از نمایندگی رسمی و عامل مجاز

معرفی اختصاصی محصولات داتیس و روش خرید آن از نمایندگی رسمی و عامل مجاز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برند داتیس از محصولات معروف و مطرح در تجهیزات آشپزخانه بوده که سابقه حضورش در بازار ایران به بیش از یک دهه می رسد. این کمپانی با دارا بودن دانش فنی و تجهیزات مدرن خود و ایده گرفتن از طرح های نوین توانسته محصولاتی را تولید کند که علاوه بر کارایی از ظاهری جذاب نیز برخوردار باشد و کاملا مطابق با استانداردها و مدل های اروپایی بازار مشابه برندهای مطرح بوش، آریستون و … می باشد.

داتیس همواره تلاش کرده تا محصولی با کیفیت با قطعات عالی را تولید و در تنوع بی نظیر در دسته محصولاتی کامل روانه بازار نماید. محصولات داتیس به شرح زیر است.

گاز رومیزی داتیس

گاز داتیس از پرفروش ترین و محبوب ترین تجهیزات اشپزخانه در بازار لوازم خانگی بوده که بالاترین سهم فروش را در میان رقبای ایرانی داشته و عنوان بهترین گاز ایرانی را به خود اختصاص داده است.

از ویژگی های بازار گاز صفحه ای داتیس می توان به طراحی اختصاصی و متفاوت با سایر اجاق گازها، قطعات با کیفیت شامل تجهیزات گاز سوز، ترموکوپل تاپ تایم، فندک الکتریکی سریع، شبکه چدنی لعاب کاری شده، صفحه استنلس استیل و شیشه سکوریت شده، قیمت منصفانه، گارانتی و خدمات پس از فروش متعهدانه اشاره کرد.

گازهای صفحه ای داتیس به دو مدل ایتالیایی و ایرانی تقسیم شده و قیمت گاز داتیس در این لینک قابل مشاهده است بر اساس این فاکتور و همچنین جنس صفحه تعیین می گردد.

فر آشپزخانه داتیس

فر داتیس دومین محصول پرفروش و محبوب در سبد کالایی برند داتیس می باشد. فرهای توکار که در سال های اخیر نقش و جایگاه ویژه ای در خانه ها به خود اختصاص داده اند بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان یک ابزار کارآمد برای آشپز محسوب می شود. از معیارهای یک فر خوب می توان به مواردی از قبیل برنامه های پخت متنوع، ایجاد یک جلوه زیبا در فضای آشپزخانه، گرید مصرف انرژی بهینه، امکانات جانبی همچون سنسور پخت، یخ زدایی، سهولت با کار کردن فر داشتن فضای حجم مخزن بزرگ، سینی های متعدد و سیستم گریل قدرتمند اشاره کرد که همه موارد ذکر شده از فاکتورهای فر داتیس می باشد.

قیمت فر داتیس نیز از ویژگی های مهم این محصول بوده که در مقایسه با برندهای مطرح به جهت مقایسه امکانات با محصولات خارجی کاملا منصفانه می باشد. فرهای داتیس به دو نوع برقی و برق و گاز تقسیم شده و در رنگ بندی های مختلفی همچون مشکی، استیل، سفید و طوسی قابل عرضه است.

معرفی اختصاصی محصولات داتیس و روش خرید آن از نمایندگی رسمی و عامل مجاز

هود داتیس

هود داتیس از معدود هودهای با کیفیت و توان بالا و متنوع در بازار ایران است. داتیس در تولید هود آشپزخانه نیز همانند محصولات دیگرش دقت و ظرافت بالایی را به خرج داده و محصولی را روانه بازار کرده که از همه جهت تمام عیار می باشد. هود های داتیس در مدل های مورب، شومینه ای و مخفی در رنگ بندی های مختلفی قابل عرضه است.

ویژگی های مهم هود داتیس عبارتند از موتور توربو فلزی با دور بالا، مکش بالای هود در کنار صدای کم و سایلنت، فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو به همراه قابلیت نصب فیلترهای ذغالی، سیستم روشنایی  SMD که علاوه بر نور زیباتر و بیشتر از مصرف کمتری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است. همچنین امکاناتی نظیر سیستم سنسور بو و دود، جک های گازی و سیستم لمسی، کنترل از راه دور، طراحی و تنوع در رنگ بندی و مدل از دیگر مزایای این محصول به حساب می آید.

قیمت هود داتیس در مقایسه با برندهایی همچون الیکا، زیگما، بوش و حتی برندهای ایرانی منصفانه تر و رقابتی تر می باشد.

مایکروویو داتیس

مایکروویو در برندهای ایرانی تقریبا محصولی کم یاب است و دلیل آن نیز روشن است. عدم توانایی تولید این محصول در برندهای داخلی است. مایکروویو به جهت نوع تکنولوزی خود در کشورمان قابل تولید نبوده و داتیس نیز با تکنیک اسمبل کردن و ورود قطعات از مبدا ترکیه این محصول را با قیمت رقابتی تر از برندهای خارجی به بازار عرضه می کند.

مایکروویو های داتیس دارای امکانات و ویژگی های جذابی بوده و در تنوع و رنگ بندی مختلفی به فروش می رسد.

تجهیزات جانبی داتیس

همانطور که قبلا اشاره شد داتیس به عنوان یک تولید کننده برتر در تولید لوازم خانگی هر روز به توسعه بیشتر خود اندیشیده ومحصولاتی جدیدتر را وارد سبد کالایی خود می کند که در ادامه به آنها اشاره کلی خواهیم کرد.

فر برقی رومیزی (آون توستر):  اون توستر از محصولاتی است که داتیس در ۲ سال گذشته و با توجه به نیاز بازار آن را تولید و عرضه کرده است. این فر برقی جمع و جور عملکردی مشابه فرتوکار را داشته و البته با قیمتی مناسب تر و فضایی کوچکتر. از ویژگی های اون توستر داتیس می توان به ترموستات دما، موتور جوجه گردان، بدنه داخلی لعاب کاری شده، فن کانوکشن و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.

چای ساز: چای ساز محصولی دیگر از دسته لوازم خانگی داتیس بوده که در سال ۱۴۰۰ روانه بازار شد.از ویژگی های مهم چای ساز داتیس می توان به تنوع در رنگ بندی، توان حرارتی بالا تا ۱۶۵۰ درجه، ظرفیت ۳ لیتری، گرم نگهدارنده، و قوری پیرکس نشکن اشاره کرد.

معرفی اختصاصی محصولات داتیس و روش خرید آن از نمایندگی رسمی و عامل مجاز

سماور برقی داتیس: سماور برقی داتیس از محصولات جمع و جور و کاربردی این برند برند بوده که باحجم ۳.۵ لیتر و توان حرارتی ۱۷۰۰ وات عرضه شده است. این سماور برقی در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و شیشه پیرکس میباشد.

جاروبرقی داتیس: جاروبرقی داتیس نیز محصول نهایی سبد کالایی برند داتیس است که محصولی کاربردی و با کیفیت در رنگ بندی ۴ گانه می باشد. از ویژگی های جاربرقی داتیس می توان به قدرت بالای موتور ۲۶۰۰ واتی، مخزن ۳.۵ لیتری، فیلتر بهداشتی قابل تعویض، و کیسه دائمی با سیم کابل بلند اشاره کرد.

تنها روش خرید محصولات داتیس

شرکت داتیس از طریق رسانه های اجتماعی و جمعی همچون تلوزیون، سایت رسمی و کانل های شبکه های اجتماعی بارها اعلام کرده که محصولات داتیس تنها می بایست از فروشگاه ها و مبادی رسمی این مجموعه خریداری شده تا بتواند محصول خود را با شرایط مناسب و حذف واسطه ها و سودجویان با قیمتی مناسب تر و اصالتی بهتر به مشتریانش عرضه کند. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت رسمی شرکت نام فروشگاه داتیس با نام مطبخ شاپ را استعلام نمایند

دیجیاتو
بدون نظر

ورود