چرا لیام نیسون بعد از مرگ همسرش دیگر ازدواج نکرد؟

چرا لیام نیسون بعد از مرگ همسرش دیگر ازدواج نکرد؟

لیام نیسون آنقدر همسرش را دوست داشت که تصمیم گرفت پس از مرگ همسرش به او وفادار بماند و ازدواج نکند.

عشق می تواند ابدی باشد. با این حال، ممکن است در طول مسیر با موانعی روبرو شویم که می تواند به طور غیرمنتظره ما را از شخصی که خیلی دوستش داریم جدا کند. لیام نیسون، بازیگر مشهور هالیوود، زمانی که همسرش را، پس از ۱۵ سال ازدواج عمیقاً فداکارانه از دست داد، این نوع غم را تجربه کرد.

در این مطلب روزیاتو، رابطه عاشقانه فوق العاده لیام و ناتاشا را خواهید خواند که می تواند در مورد عشق، از دست دادن و استحکام یک پیوند واقعا ناگسستنی چیزهای زیادی به ما بیاموزد.

آنها بلافاصله عاشق هم شدند اما ناتاشا ازدواج کرد

ناتاشا ریچاردسون و لیام نیسون، اولین بار زمانی که در سال ۱۹۹۳ برای بازی در فیلم Anna Christie انتخاب شدند، با یکدیگر آشنا شدند. لیام مرد جذابی است که در هر سنی بسیار خوش تیپ به نظر می رسد. اما در آن زمان ، زنان زیادی دور و اطراف او بودند که باعث شهرت او در این زمینه شده بود. در حالی که ناتاشا ریچاردسون با تهیه کننده رابرت فاکس ازدواج کرده بود.

آن‌ها هم در صحنه و هم خارج از صحنه فیلمبرداری، شیمی و کشش عالی نسبت به هم داشتند. و به گفته خود لیام، «من هرگز چنین موقعیت انفجاری شیمی را با یک هنرپیشه زن نداشتم» سرانجام، ناتاشا پس از طلاق و سپری کردن دادگاه طولانی و صبورانه به لیام نیسون بازگشت؛ بدون توجه به شهرت این بازیگر به عنوان یک مرد جذاب برای زن‌ها. او گفت:

«خوشحالم که زنان عاشق او می شوند، زیرا می دانم چرا.»

لیام و ناتاشا با هم ازدواج کردند و تشکیل خانواده دادند

نیسون علیرغم خواستگاری پرشور آنها و در مراحل اولیه رابطه، خیلی نسبت به ریچاردسون علاقه نداشت و ترجیح می داد احساسات خود را برای خود نگه دارد. در روز تولد ناتاشا، لیام کارتی با این پیام برای او فرستاد. “تو به من میرسی. با عشق زیاد، اسکار.»

ناتاشا از عدم اشتیاق او در این یادداشت ناراحت شد و معتقد بود که این یادداشت پیش پا افتاده و مانند نامه ای به یک دوست به نظر می رسد. بنابراین، او تصمیم گرفت به صراحت با او در مورد آینده رابطه شان صحبت کند.

صراحت او باعث شد تا لیام در مورد احساساتش با خودش صادق باشد. اینجا بود که متوجه شد در همان لحظه عاشق ناتاشا شده است. نیسون گفت:

«این حس واقعی است و باید حفظ شود.»

پس از اینکه هر دو نسبت به احساسات خود اطمینان پیدا کردند، در سال ۱۹۹۴ در مزرعه ای در نیویورک ازدواج کردند تا عشق خود را جشن بگیرند. آن‌ها آنقدر به یکدیگر متعهد بودند که وقتی لیام نیسون برای بازی در Nell انتخاب شد، ناتاشا تمام تلاش خود را کرد تا در این فیلم نقشی داشته باشد. آنها حدود یک سال بعد صاحب اولین فرزندشان، مایکل ریچارد آنتونیو نیسون شدند. ناتاشا بلافاصله پس از زایمان دوباره به طور غیرمنتظره باردار شد. این زوج در سال ۱۹۹۶ صاحب دنیل جک نیسون شدند.

تصادف تلخ

سال ها بعد، تراژدی غم انگیز رخ داد و آرامش تمام خانواده را بر هم زد. ریچاردسون در مارس ۲۰۰۹ در حین اسکی کردن در کبک کانادا تصادف کرد و دچار آسیب مغزی شد. وقتی این حادثه وحشتناک اتفاق افتاد، او کلاه ایمنی به سر نداشت.

ناتاشا در ابتدا به نظر خوب می‌رسید و از مراقبت پزشکی خودداری کرد. چیزی که او در ابتدا تصور می کرد یک آسیب جزئی به سر باشد، در واقع یک ضایعه مغزی مرگبار بود.

لیام که در آن زمان در تورنتو کار می کرد، سریع به بیمارستان و بالین همسرش رفت. پزشکان به او اطلاع دادند که او دچار مرگ مغزی شده است و هیچ کاری برای نجات او نمی توان انجام داد. لیام گفت:

«من پیش او رفتم و به او گفتم که دوستش دارم. گفتم: «عزیزم، تو از اینجا دیگر برنمی‌گردی. تو به سرت ضربه زده ای.»

لیام مجبور شد بدترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد، تصمیمی که مسیر او را به‌طور برگشت‌ناپذیر تغییر دهد. او موافقت کرد که همسر عزیزش را از زندگی جدا کند. متأسفانه ناتاشا ریچاردسون، ۴۵ ساله، ۲ روز پس از این حادثه درگذشت.

خاطرات ارزشمند لیام و وفاداری به همسر مرحومش

پس از درگذشت ناتاشا، لیام تصمیم گرفت غم خود را مخفی نگه دارد و از رسانه ها دور بماند. بنابراین، وی در سال‌های پس از حادثه هیچ صحبتی از شرایط و یا اظهارنظری در رسانه‌ها نکرده است.

در سال ۲۰۱۶، این بازیگر با نوشتن این جمله به همسرش ادای احترام کرد:

«می‌گویند سخت‌ترین چیز در دنیا از دست دادن کسی است که دوستش داری. همسرم به طور غیر منتظره فوت کرد. او برای من شادی بسیار به ارمغان آورد. او همه چیز من بود.»

علیرغم این واقعیت تلخ که زندگی آنها را از هم پاشاند، لیام سالهای ازدواج سعادتمندانه خود را با مراقبت و محافظت فوق العاده به یاد می آورد و از عشقی که هر دو نسبت به یکدیگر داشتند سپاسگزار است. او در مصاحبه ای گفت:

«آن ۱۶ سالی که همسر او بودم به من آموخت که چگونه بدون قید و شرط دوست داشته باشم. ما باید از همسرمان سپاسگزار باشیم. زیرا، یک روز، وقتی سرمان را از تلفن برمی گردانیم، خواهیم دید که او دیگر آنجا نخواهند بود.”

با این که همسر لیام ۸ سال پیش درگذشته است، اما درد و غم او هنوز هم گاهی اوقات شدید است. لیام اعتراف کرد:

«گاهی اوقات هست که صدای باز شدن در را می‌شنوم، و هنوز فکر می‌کنم صدایش را خواهم شنید.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

۱۳ بازیگر مشهور و موفق هالیوود که همه نقش هایشان شبیه به هم است

سلبریتی هایی که از ملکه بریتانیا نشان سلطنتی دریافت کرده اند

سلبریتی هایی که بعد از ۴۰ سالگی به شهرت و موفقیت رسیدند

حقایقی جالب و خواندنی درباره زندگی چهره های مشهور

سلبریتی هایی که نمی دانستید از مهاجران آمریکا هستند

سلبریتی های مردی که فرزندان شان را به تنهایی بزرگ کرده اند

منبع: ، brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود