روش جدید همسریابی: با یک سکه طلا «همسر لاکچری» درب منزل شماست

روش جدید همسریابی: با یک سکه طلا «همسر لاکچری» درب منزل شماست

شرایط ازدواج در این روزها آن قدر سخت شده است که کمتر جوانی جرئت می کند به آن فکر کند. اما از همه اینها سخت تر و مهمتر انتخاب همسر است. با راه افتادن کاسبی جدید همسریابی، این قضیه هم دیگر دغدغه نخواهد بود زیرا اگر شریک زندگی و فرد مناسبی برای زندگی را پیدا نمی کنید، می توانید دست به جیب شوید! سکه طلا بدهید و در عوض خواستگار لاکچری تحویل بگیرید!

مریم پاکرو، مدیر یک شبکه همسان گزینی، در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو، گفت:

«ما وضعیت واسطه‌های ازدواج را در تهران بررسی و نمونه‌های زیادی از رد و بدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده‌آل و لاکچری را مشاهده کردیم. ما ۸ سال است که به طور منظم با این موضوع سروکار داشتیم و چالش‌های آن را هم مشاهده کردیم.»

وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت:

«برخی معرف‌های ازدواج در سطح استان تهران به‌صورت کاملاً رایگان و با نیت امر خیر فعالیت می‌کردند اما در مقابل، معرف‌هایی هم بودند که به‌صورت لاکچری دفتر کار شیک داشتند و مبالغ کلانی را هم دریافت می‌کردند و الان هم به همین شکل است.»

وی اظهار کرد:

«این کار، به متقاضیان ازدواج این امکان را می‌دهد که فرد موردنظر را باتوجه‌به شرایط خود انتخاب کنند و بیشتر افراد هم معرف‌های خیر را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند که هزینه‌ای بابت این موضوع پرداخت نکنند و یا حداقل هزینه را بپردازند.»

سامانه رسمی همسریابی ؛ در دست تدارک

پاکرو از تدارک سامانه و نرم‌افزاری برای انسجام و اتحاد معرف‌های ازدواج سخن گفت و افزود:

«معرفان خیّر مشکلات مختلفی در این زمینه داشتند و غالباً هم کسانی بودند که در مساجد و مؤسسات فرهنگی مشغول فعالیت بودند و دفتر دستی داشتند و ثبت اطلاعاتشان بعضاً دچار اشکالات و نواقص بود و معمولاً بروزرسانی نمی‌شد، لذا ما این سامانه را راه‌اندازی کردیم ضمن اینکه مؤسسه تبیان در اصفهان نیز این اقدام را انجام داد.»

وی با بیان اینکه نهاد رهبری در سال‌های گذشته خیلی در این بخش فعال بود گفت:

«با یکپارچه شدن معرف‌های ازدواج و علمی تر شدن کار، متقاضیان ازدواج هم می‌توانند خدمات بهتری دریافت کنند و باتوجه‌به پشتوانه حاکمیتی که داریم استقبال بهتر و جمعیت میلیونی از این سامانه صورت می‌گیرد.»

به گفته پاکرو، هزینه حداقلی هر بسته ۴۰ هزار تومانی با ۱۰ گزینه معرفی شروع می‌شود و با افزایش گزینه‌ها تا ۹۶ هزار تومان بالا می‌رود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

قانون ۲-۲-۲؛ کلید ازدواج شاد و موفق

قانون ممنوعیت ازدواج همکاران افشا شد؛ سخت‌گیری جدید برخی از ادارات دولتی

۸ مشکلی که ممکن است بعد از ازدواج با آن مواجه شوید!

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

۳ نظر

ورود

  • ارژنگ مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    تا وقتی که دولت هر ماه هفتاد هزار میلیارد تومان اسکناس بدون پشتوانه چاپ می‌کنه تا حقوق کارمندان دولت رو بده و درنتیجه تورم به چهل درصد رسیده و خرید خانه به رویا تبدیل شده ، هزار تا سامانه هم راه بندازید آمار ازدواج بالا نمیاد .

  • داود مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    سلام مجموعه دولت وحتی دانشگاهی زمانی موفق خواهندشدکه مسئله علت ومعلولی رادقیقا بررسی وحل بکنند والا باپاک کردن مسئله وصورت مسئله وراه اندازی فضاهای خیالی وپوچ راه به جایی نخواهند برد. دقیقا مادرحال تخلیه آب ازسوراخ تنگ قیف به داخل یه منبع عظیمی هستیم.

  • رامتین شهریور ۱, ۱۴۰۱

    ممکنه آدرس دلال های ازدواج را به من ارسال کنید ؟