«راهب» مشهوری که جنیفر لوپز و بن افلک را به عقد هم درآورد کیست؟

«راهب» مشهوری که جنیفر لوپز و بن افلک را به عقد هم درآورد کیست؟

جی شتی «راهب» مشهوری است که در لندن به دنیا آمده و جنیفر لوپز و بن افلک را به تازگی به ازدواج هم درآورده است.

داستان زندگی او بسیار جالب است زیرا با وجود این که در کودکی یک پسربچه مدرسه‌ای دردسرساز بود، اما توانست وارد دنیای تجارت شود. تجارتی که چندان دوام نیاورد. زیرا مدتی بعد کسب و کارش را رها کرد تا به صومعه آشرام هند برود و راهب شود. کمی بعد، راهب بودن هم دل او را زد و تبدیل به یک سخنران انگیزشی و دوست سلبریتی ها شد.

جی شتی، یک سخنران انگیزشی الهام‌بخش است که حرفه مالی خود را رها نمود و سه سال در یک صومعه هندی زندگی کرد. او مجری غافلگیرکننده عروسی جنیفر لوپز و بن افلک در هالیوود بود که آخر هفته گذشته برگزار شد.

زوج مشهور جنیفر لوپز و بن افلک، معروف به “بنیفر”، دومین مراسم عروسی خود را در روز شنبه در املاک روستایی افلک در رایسبورو برگزار کردند. این مراسم، یک ماه پس از ازدواج ضرب الاجلی این دو در یک مرکز ازدواج کوچک کوچک در لاس وگاس، برگزار شد.

با این حال، عاقد آنها از همکاران درجه اول یا کشیش آمریکایی نبود بلکه یک بریتانیایی از شمال لندن بود که قبل از اینکه در رسانه های اجتماعی شهرت پیدا کند، شغل خود را در شهر رها کرده و به صومعه رفته تا راهب شود.

جی در لندن به دنیا آمد و در میان هندوهایی که عبادت نمی کردند، بزرگ شد. او در آنجا به مدرسه ملکه الیزابت در بارنت رفت.

دوران کودکی و نوجوانی جی شتی

او در دوران کودکی و نوجوانی بسیار دردسرساز و سرکش بود و حتی سابقه استعمال مواد مخدر، دعوا و نوشیدن بیش از حد مشروبات الکلی را نیز داشته است. حتی چند بار از مدرسه تعلیق و اخراج شده بود.

او در سال ۲۰۲۰ به خبرگزاری گاردین گفت:

«در آن زمان خودم را گم کرده بودم. واقعاً نمی دانستم برای چه چیزی ارزش قائل هستم. دردسرسازی اصلاسرگرم کننده نبود؛ در عوض، پر از ترس و گناه بود.»

هنگامی که او ۱۰ ساله بود، پدرش پس از ناامید شدن از شغل خود در شهر، شروع به آزمایش انواع مختلف مذاهب کرد. جی حالا بر این باور است که این لحظه توانست بذرهای علاقه برای سبک زندگی جدید او را بکارد.

او در ۱۸ سالگی نوشیدن الکل را کنار گذاشت و در یک مصاحبه توضیح داد که “از رفتار خود در هنگام مستی لذت نمی برد”.

به گفته این راهب، او یک “مسیر معمول” را با برنامه هایی برای فارغ التحصیلی از دانشگاه و دنبال کردن یک حرفه شرکتی در امور مالی دنبال کرد.

آغاز تحول

جی اولین بار در سن ۲۱ سالگی هنگامی که در مدرسه تجارت Cass در لندن مشغول به تحصیل بود، صحبت های یک راهب را شنید.

او با گااورانگا داس، راهبی که دعوت شده بود در مدرسه درباره ایثار و سبک زندگی مینیمالیسم صحبت کند، ملاقات کرد.

این راهب در کتاب خود، که مانند یک راهب فکر کن (Think Like a Monk) نام دارد ، نوشت:

«آن شب، وقتی به صحبت های راهب در مورد تجربه اش گوش دادم، عاشقش شدم.»

در سه سال بعد، او نیمی از تعطیلات تابستانی خود را به کار در یک شرکت مالی بزرگ گذراند و نیمی دیگر را به عنوان راهب در هند زندگی کرد.

جی با درجه ۱ BSc (Hons) در رشته علوم رفتاری از دانشکده بازرگانی فارغ التحصیل شد و پس از سه سال رفت و آمد، متعهد شد که در سن ۲۲ سالگی زندگی یک راهب تمام وقت را داشته باشد.

مصائب زندگی در صومعه

عاقد جنیفر لوپز و بن افلک به مدت سه سال با راهبان زندگی کرد. او ساعت ۴ صبح از خواب بیدار می شد، ۴ تا ۸ ساعت مراقبه کرد، حکمت جاودانه را مطالعه نمود و به مردم در جوامع نزدیک خدمت کرد.

او سرش را تراشید، وسایلش را رها کرد، روی زمین خوابید و همچنین به مطالعه متون مقدس هند باستانی پرداخت و ساعت ها هر روز مراقبه و دعا کرد.

پس از ترک صومعه، جی به لندن بازگشت و نزد پدر و مادرش رفت. او دیگر راهب نبود. در عوض، او در شهر مشغول به کار شد و در عین حال، حرفه خود را به عنوان سخنران انگیزشی و مربی زندگی آغاز کرد.

او گفته است که این یکی از بدترین دوره‌های زندگی‌اش بوده و آن را نزدیک‌ترین دوران به حال افسردگی دانست.

او شروع به اشتراک‌گذاری درس‌هایی درباره سلامت روان و هدف زندگی در رسانه‌های اجتماعی کرد و قبلاً گفته بود که چگونه روش‌هایی که انتخاب کرده «به‌شدت در تسلط بر ذهن مفید بوده‌اند».

ازدواج و کسب و کار جدید

در سال ۲۰۱۶، او با همسرش رادی دیولوکیا-شتی ازدواج کرد. آن دو به ایالات متحده نقل مکان کردند و برای رسانه های اجتماعی ویدیوهایی در مورد روابط، تندرستی و سلامت روان فیلمبرداری کردند.

او اکنون ۴.۵ میلیون مشترک در یوتیوب، ۱۱.۵ میلیون در اینستاگرام و مخاطب فیس بوک برای ویدیوهای ۲۸ میلیونی دارد.

به گفته او، دوران زندگی‌اش به عنوان یک راهب ودایی در آشرام در بمبئی به او آموخت که «شکرگزاری، الهام، مدیتیشن و ورزش» سنگ بنای یک زندگی شاد است.

چی می گوید قطعاً نیازی نیست که مانند یک راهب زندگی کنید تا مانند یک راهب فکر کنید. چهار عادتی که فکر می‌کنم واقعاً برای زندگی راهبان و مسیری که واقعاً کمک می‌کنند، ضروری اند، شکرگزاری، الهام، مدیتیشن و ورزش هستند.

او دریافت که آن سه سال مانند رفتن به مدرسه بود. روش‌ها، تکنیک‌هایی که در آن سال‌ها آموخته، در تسلط بر ذهن و آموزش خودش برای رویارویی با آنچه در دنیای واقعی به سراغش می‌آیند، بسیار مفید بوده است.

عاقد عروسی جنیفر لوپز و بن افلک

او از آن زمان به دوست صمیمی جنیفر تبدیل شد و از او در پادکست “On Purpose” میزبانی کرد. در نهایت، جنیفر از او خواست تا عاقد پیوند ازدواجش با بن افلک باشد.

ستاره های دیگری مانند آلیشیا کیز، کلویی کارداشیان و کوبی برایانت در برنامه او ظاهر شده اند که نتیجه آن ۶۴ میلیون دانلود بوده است.

جی شتی قبلا مراسم عروسی لیلی کالینز و کارگردان چارلی مک داول را در سپتامبر سال گذشته در کلرادو برگزار کرده بود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

چرا کیسی افلک در مراسم عروسی برادرش و جنیفر لوپز حضور نداشت؟

هزینه عروسی دوم جنیفر لوپز و بن افلک چقدر بود؟

اولین تصاویر از عروسی مجلل جنیفر لوپز و بن افلک منتشر شد

جشن عروسی لاکچری و ۳ روزه جنیفر لوپز و بن افلک در تعطیلات آخر همین هفته

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود