زن تایلندی با یک عملیات ناموفق تتوی ابرو صاحب چهار ابروی بزرگ شد

زن تایلندی با یک عملیات ناموفق تتوی ابرو صاحب چهار ابروی بزرگ شد

زنی در تایلند برای زیبایی بیشتر چهره خود و انجام تتوی ابرو به یک سالن زیبایی زیرزمینی رفته بود اما به لطف یک تتوکار غریبه و آماتور و عملیات زیبایی ناموفقش صاحب چهار ابروی مشکی ضخیم شد.

نیپاپرون میکینگ، ۳۲ ساله، ۳۵ پوند برای عمل زیبایی در یک آرایشگاه زیرزمینی در استان رایونگ، در شرق تایلند پرداخت کرد. با این حال، در آخر کار صاحب دو کمان اضافی روی پیشانی خود شد که با جوهر آرایشی دائمی کشیده شده بود. او از دیدن چهره خود حسابی وحشت زده شد.

مشتری خشمگین با یک تتوکار نابلد و آماتور روبه‌رو شده بود که قول داده بود ابروی قبلی او را پاک کند. با این حال، روز بعد از ماجرا، مغازه تعطیل شد و اثری از صاحبان این کلینیک زیبایی پیدا نشد.

نیپاپرون خیلی تلاش کرد تا با چهار ابروی خود کنار بیاید. سرانجام هفته گذشته از شر آنها خلاص شد. زیرا یک تتوکار مهربان به او مراجعه کرد و به او گفت اصلاح و ترمیم ابرویش را رایگان انجام می دهد.

بازگشت به زندگی

نیپاپرون گفت:

«یادم می آید که با دوستانم سفری را برنامه ریزی کردیم. می خواستم ابروهای جدیدی برای آن سفر داشته باشم تا زیبا به نظر برسند. یکی از دوستان به من مغازه ای را پیشنهاد داد. پس از انجام عمل زیبایی، در آینه نگاه کردم و زبانم بند آمد. مدتی بعد از اتفاقی که افتاد، مغازه تعطیل شد و من نمی‌دانم صاحبش الان کجاست. من با چهار ابرو روی پیشانی‌ام روزهای بدی را سپری کردم. اما خوشبختانه این تتوکار جدید را پیدا کردم.»

یک تتوکار مهربان قول داد ابروهای او را به صورت رایگان ترمیم کند تا بتواند اعتماد به نفس خود را به دست آورد. این تتوکار اکنون ظاهر خجالت آور ابرویی را که نیپاپرون حدود یک سال با آن زندگی می کرد، بهبود بخشیده است.

Pattawee Phumkasem، تتوکار، ۳۲ ساله، گفت:

«بعد از دیدن وضعیت نیپاپورن، می دانستم که باید به او کمک کنم. این کار به طور معمول ۳۵۳ پوند هزینه دارد، اما من حاضر شدم به صورت رایگان انجام دهم. سه ماه طول می کشد تا به او ابروهای جدید و زیبا بدهم. باید جوهر قدیمی را بردارم و قبل از ترسیم ابروهای جدید، منتظر بمانم تا قبلی محو شود.»

نیپاپرون به سراغ سه تتوکار مختلف رفت تا تتوی ابرو را از روی صورتش را پاک کند، اما آثار برجسته باقی ماندند.

او می‌گوید:

«نمی‌دانستم باید چه کار کنم و بیشتر داخل خانه بودم چون واقعاً اعتماد به نفسم را تحت تأثیر قرار می‌دا.، پیش تتوکارهای مختلفی هم رفتم اما نتوانستند ابرویم را درست کنند. به لطف این تتوکار جدید بالاخره می توانم یک زندگی عادی داشته باشم.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

مروری بر اتفاقات عجیب در آرایشگاه های زنانه غیر مجاز تهران

نگرانی طرفداران کاربر تیک تاکی ملقب به «عروسک بادکنکی» از اعتیادش به جراحی زیبایی

تفاوت میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن ، عوارض و تهدیدی به نام تاتو

ترسناک ترین تغییرات عمدی که انسان ها در بدن خود به وجود آورده اند

منبع: mirror
بدون نظر

ورود