یک خودروی بنتلی ۲۰۰ هزار پوندی مسروقه در لندن سر از پاکستان درآورد

یک خودروی بنتلی ۲۰۰ هزار پوندی مسروقه در لندن سر از پاکستان درآورد

یک خودروی بنتلی لوکس به ارزش تقریبی ۲۰۰ هزار پوند که در شهر لندن دزدیده شده بود، ۸ هزار کیلومتر دورتر در کشور پاکستان و در محله‌ای اعیان نشین پیدا شد.

این خودروی بنتلی مولسان یک خودروی V8 اتوماتیک است که توسط ماموران گمرک پاکستان پس از اطلاعات به دست آمده از یک “ملت دوست” کشف شد.

رسانه های محلی گزارش دادند که “ملت دوست” مورد بحث بریتانیا است. آنها گفتند که مجموعه اداره گمرک (CCE) تایید کرد که این اطلاعات بریتانیا بود که در پیدا کردن این خودروی شیک کمک کرد.

بنا بر گزارش ها، ماموران به خانه ای در محله ای مرفه در کراچی، بزرگترین شهر این کشور، حمله کردند.

گفته می شود که این خودرو از یک مجموعه مسکن نظامی پیدا شده است؛ مکانی مسکونی که در ابتدا برای اسکان اعضای نیروهای مسلح پاکستان در نظر گرفته شده بود. اما اکنون تصور می شود که عمدتاً غیرنظامیان را در خود جای داده است.

اداره مسکن افسران دفاع پاکستان می گوید این منطقه معیاری برای ارائه استانداردهای زندگی بی نظیر در پاکستان است.

ماجرای پیدا کردن خودرو

طبق گزارش‌ها، روی این خودروی بنتلی پلاک پاکستانی نصب شده بود، اما مأموران VIN و شماره شاسی را تأیید کردند تا متوجه شوند که با شناسه خودروی سرقتی مطابقت دارد.

مرد صاحب خودرو اعتراف کرد که از سرقت آن آگاه بوده است. یک ویدئو نشان می‌دهد که ماموران مجبورند ماشین را به زور روی یک وسیله نقلیه امدادی جای دهند زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که نتوانستند کلید آن را پیدا کنند.

اداره کل گمرک هیئت فدرال درآمد در بیانیه ای گفت:

«اطلاعات موثقی از یک آژانس ملی در یک کشور دوست دریافت شد. این اطلاعات نشان می داد یک خودروی بنتلی مولسان خاکستری، V8 اتوماتیک، شماره VIN SCBBA63Y7FC001375، شماره موتور CKB304693 از لندن به سرقت رفته است. آژانس اطلاعاتی اعلام کرد که خودرو مذکور قرار است در کراچی، خیابان دهم جنوبی، ۱۵-B پارک شود.

اعتقاد بر این است که سارقان نتوانسته اند سیستم ردیابی را حذف یا خاموش کنند. همین امر منجر به دستگیری آنها شده است زیرا مقامات می توانند مکان دقیق آنها را مشخص کنند.

اخبار محلی گزارش داده است که فروشنده خودرو “تمام مسئولیت ها” را برای دریافت اسناد صحیح بر عهده گرفته است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

استفاده از گجت های شبیه کنسول دستی نینتندو برای سرقت خودروهای لوکس

سرقت خودرو مرسدس بنز در کمتر از ۳۰ ثانیه در بریتانیا + ویدیو

چه کسی مسئول سرقت قطعات خودروهای وارداتی در گمرک ها و بنادر کشور است؟

بدون نظر

ورود