با کیفیت ترین مدل های هندزفری گیمینگ کدام است؟

با کیفیت ترین مدل های هندزفری گیمینگ کدام است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هندزفری در سال های اخیر به یکی از کالاهای دیجیتال محبوب تبدیل شده که با امکانات و ویژگی های منحصر به فردی ارائه می شود. انواع هندزفری ها با مدل های مختلفی عرضه می شوند که باعث می شود کاربران با سلیقه های متفاوت بتوانند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. در ادامه با یکی از پرکاربردترین هندزفری ها یعنی هندزفری گیمینگ آشنا می شویم.

هندزفری های گیمینگ جدای از ظاهر زیبا و مدرن خود که با نورپردازی ویژه چشم بیننده را به ذوق می آورند، ویژگی هایی دارند که برای گیمر های حرفه ای مهم است. هندزفری های گیمینگ تکنیک ها و استانداردهای جدید اجرای موزیک و پخش صدا را دارند که باعث می شوند جزئیات بازی را با بالاترین کیفیت دریافت کنید و بهتر از همیشه بتوانید بازی کنید.

هندزفری گیمینگ به عایق بودن صدا معروف است؛ به طوری که با تنظیمات درست این گجت ها می توانید صدای خال گیم را دریافت کنید و هیچ نویز دیگری را نشنوید. هندزفری گیمینگ امکان دریافت ریز صدا هایی که تا کنون از بازی دریافت نمی کردید را فراهم می کنند. این ویژگی ها در کنار هم باعث می شود که لذت بازی کردن با این هندزفری ها دو چندان شود.

باکیفیت ترین مدل های هندزفری گیمینگ

تا اینجا با ویژگی های یک هندزفری گیمینگ باکیفیت آشنا شدیم. انتخاب مدل هندزفری تا حد زیادی به انتخاب ها و سلیقه شما بستگی دارد و می توانید با توجه به نکات گفته شده خرید مناسبی داشته باشید. اما برخی برندها و مدل ها توانسته اند کیفیت، فناوری به روز و کارایی مناسب خود را اثبات کنند. در ادامه باکیفیت ترین مدل های هندزفری گیمینگ را بررسی می کنیم:

هندزفری گیمینگ RAZER HAMMERHEAD

کمپانی ریزر یکی از باکیفیت ترین برندهای عرضه کالاهای دیجیتال به خصوص در زمینه گیمینگ حرفه ای است. این مدل از هندزفری های ریزر با طراحی ارگونومیک مناسب، تکنولوژی نویز کنسلینگ و صدای باکیفیت خود توانسته رضایت اغلب مشتریان را جلب کند. همچنین باید گفت تاخیر در ارسال صدا این مدل از هندزفری های گیمینگ بسیار ناچیز و نامحسوس است.

هندزفری بلوتوثی گیمینگ پرودو Porodo PDX413 True Wireless Gaming Earbuds

هندزفری بلوتوثی پرودو مدل PDX413 دارای دو مود متفاوت برای گوش دادن به موسیقی و بازی کردن است؛ مود بازی این هندزفری با تاخیر بسیار پایینی (کمتر از ۵۰ میلی ثانیه) صدا را منتقل می کند که نسبت به هندزفری های موجود در بازار فوق العاده است. شما می توانید تنها با چند لمس ساده مود هندزفری را عوض کنید و با حالت دلخواه صدا را بشنوید. علاوه بر این هندزفری پرودو به یک باتری با ظرفیت بالا مجهز شده که امکان حداقل ۵ ساعت عملکرد بی وقفه را برای شما ایجاد می کند.

این هندزفری از جدیدترین فناوری نویز کنسلینگ بهره می برد و با طراحی خاص خود گوش شما را خسته نمی کند؛ بنابراین شما می توانید بدون نگرانی نسبت به کاهش کیفیت ساعت ها بازی کنید و از وضوح صدا لذت ببرید.

هندزفری گیمینگ بلوتوثی Lenovoo Lecoo TWS Wireless earbuds HQ08

هندزفری گیمینگ Lenovoo Lecoo TWS Wireless earbuds HQ08 با یک باتری فوق العاده عرضه می شود که در کمتر از ۲ ساعت شارژ شده و عملکرد ۶ ساعته فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. طراحی ظاهری این هندزفری باعث شده از آن به عنوان یکی از زیباترین و ارگونومیک ترین هندزفری های گیمینگ نام ببرند؛ چرا که از روی ظاهر آن به راحتی می توان تشخیص داد با یک هندزفری گیمینگ فوق حرفه ای مواجه هستیم.

در ادامه با یکی از پرکاربردترین هندزفری ها یعنی هندزفری گیمینگ آشنا می شویم.

چرا به هندزفری گیمینگ احتیاج داریم؟

هندزفری گیمینگ نوع خاصی از هندزفری است که به کیفیت صدای بالا معروف است و تفاوت هایی با هندزفری معمولی دارد.

کیفیت نویز کنسلینگ و وضوح صدا باعث شده که جزئی ترین صداهای بازی با استفاده از این هندزفری قابل تشخیص باشد. همچنین شرکت لنوو کدک های جدیدی را برای این هندزفری به کار برده که امکان بهره مندی از بهترین بیس صدا برای گوش دادن به موزیک را فراهم می کند.

در ادامه با یکی از پرکاربردترین هندزفری ها یعنی هندزفری گیمینگ آشنا می شویم.

ویژگی های باکیفیت ترین مدل های هندزفری گیمینگ

در ادامه ویژگی های هندزفری گیمینگ باکیفیت را مطرح می کنیم که با توجه به آنها می توانید بهترین هندزفری را برای خود انتخاب کنید.

  • کیفیت میکروفون

کیفیت میکروفون ها برای طرفداران بازی های آنلاین و گروهی بسیار حائز اهمیت است. کیفیت بالای میکروفون به ارسال مناسب صدا کمک می کند و باعث می شود که صدای نویز کمتری توسط سایر افراد شنیده شود. شما با استفاده از هندزفری گیمینگ باکیفیت متوجه می شوید که کیفیت صدایی که می فرستید به طور قابل توجه افزایش یافته و هیچ نویزی همراه صدا ارسال نمی شود.

  • وایرلس یا سیمی

ویژگی دیگری که در هنگام خرید هندزفری گیمینگ باید به آن توجه کنید، بی سیم یا باسیم بودن آن است. هندزفری های سیمی اگرچه احتیاجی به شارژ کردن ندارند، اما سیم آنها دست و پا گیر است و بازی را سخت می کند. اما مدل های وایرلس مشکل دست و پا گیر بودن و پیچ خوردن سیم را ندارند و شما به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

  • طراحی و ارگونومی

طراحی ظاهری و ارگونومی هندزفری گیمینگ برای بازیکنان بسیار مهم است؛ این افراد ساعات طولانی را مشغول استفاده از این هندزفری ها هستند و ارگونومی نامناسب باعث خستگی گوش کاربر می شود. بنابراین توصیه می کنیم حتماً هندزفری های با طراحی ارگونومیک و استاندارد خریداری کنید.

  • وضعیت باتری و شارژدهی

مدت زمان شارژ شدن و تخلیه شارژ باتری هندزفری گیمینگ برای گیمرها مهم است؛ چرا که این افراد تمایل دارند با یک بار شارژ سریع ساعات زیادی را از هندزفری استفاده کنند. بنابراین ظرفیت باتری و سرعت شارژ هندزفری را حتماً در حین خرید بررسی کنید.

  • میزان تاخیر در ارسال صدا

میزان تاخیر هندزفری های گیمینگ بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که اگر شما یک صدای حساس در بازی را دیر بشنوید احتمال پیروزی شما کاهش می یابد. هندزفری های باکیفیت تاخیر بسیار ناچیز و در حد میلی ثانیه دارند که باعث می شود اصلاً آن را احساس نکنید؛ همچنین باید توجه داشته باشید که تاخیر هندزفری های سیمی کمتر است.

برای خرید هندزفری گیمینگ با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

توجه داشته باشید که هندزفری های گیمینگ باکیفیت در مدل های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شوند و این مدل ها تنها برخی از مدل های محبوب اند. شما عزیزان برای تهیه باکیفیت ترین هندزفری گیمینگ باید به فروشگاه های معتبر لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود