ریموو تاتو و انواع روش‌های آن در مرکز مهسا جلیلی

ریموو تاتو و انواع روش‌های آن در مرکز مهسا جلیلی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ریموو تاتو و آرایش دائم برای کسانی است که به هر دلیلی از نوع تاتو و یا شکل آن رضایت خاطر ندارند. افراد به دلایلی مانند: آلرژی و حساسیت به رنگ تاتو، تغییر سلیقه و عدم تطابق آن از تاتو خود دلزده می‌شوند. به طور کلی پاک کردن تاتو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. اما در مدرسه تخصصی ریموو تاتو با مدیریت مهسا جلیلی از ریموور گلوری برای پاک کردن تاتو استفاده می‌شود. با استفاده از مواد ریموور گلوری می‌توان سر سخت‌ترین تاتو‌ها نظیر تاتوهای رنگ آبی و سبز را هم پاک کرد. در ادامه این مطلب به تمامی نکات بسیار مهم ریموو تاتو می‌پردازیم.

انواع روش‌های پاک کردن تاتو

در زیر به روش‌های ریموو تاتو پرداخته‌ایم:

  • ریموو تاتو با لیزر و دستگاه : این روش بسیار هزینه بر است. در جلسات طولانی انجام می‌شود و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. برای مراقبت بعد از پاک کردن تاتو با لیزر ناحیه ریموو را با باند به مدت یک هفته یا بیشتر بپیچید. هر ۲۴ ساعت یکبار با صابون آنتی باکتریال بشویید و بانداژ را عوض کنید. همچنین در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • ریموو تاتو با مواد اسیدی طبیعی مانند سیر که ممکن است باعث ایجاد اسکار در پوست شود.
  • ساکشن تاتو با روش‌های خانگی : این روش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زیرا باعث ایجاد عفونت‌های پوستی و …. می‌شود.
  • پاک کردن تاتو با کرم‌های پاک کننده : این روش هیچ تاثیری در پاک کردن تاتو ندارد و هزینه بیهوده کرده‌اید. حتی سازمان غذا و داروی آمریکا این کرم‌ها و روغن‌ها را برای رفع تاتو تایید نکرده‌اند. حتی این سازمان تاکید کرده که این کرم‌ها عوارض جانبی مانند: زخم و کلوئید و سوزش را در پوست دارند.
  • پاک کردن تاتو با نمک : این روش بسیار خطرناک است و باعث ساییدگی پوست می‌شود. همچنین سبب زخم و عفونت در پوست می‌گردد.

پاک کردن تاتو با ریموور تاتو

ریموو تاتو با محلول ریموور، روشی ثابت و شیمیایی است که گاهی به عنوان پاکسازی تاتو انجام نمی‌شود و نیاز به ملانین سازی دارد. رنگدانه‌های تاتو در پاک کردن تاتو بسیار موثر هستند. رنگدانه‌های کاربردی در ساکشن تاتو عبارتند از: ملانین ها، کارتنها، رگهای خونی، فئوملانین ها و ایوملانین ها. در پاک کردن تاتو رنگ پوست افراد هم نکته‌ای مهم و تاثیر گذار است که در مدرسه تخصصی ریموو تاتو به شما عزیزان آموزش داده می‌شود.

ریموو تاتو و آرایش دائم برای کسانی است که به هر دلیلی از نوع تاتو و یا شکل آن رضایت خاطر ندارند. افراد به دلایلی مانند: آلرژی و حساسیت

مراحل پاک کردن تاتو با ریموور

در زیر به مراحل ریموو تاتو با ریموور گلوری پرداخته‌ایم:

  • در مرحله اول باید کمی بی‌حسی بزنیم. سپس با سوزن سایز ۰.۵ تا ۱.۵ میلی‌متری (بسته به عمق تاتو ابرو) به داخل پوست فرو می‌کنیم و به طور ضربه‌ای خراش ایجاد می‌کنیم.
  • سپس با گوش پاک کن مواد ریموور گلوری را بر روی پوست می‌گذاریم و بعد از گذشت مدتی، پوست را تمیز کنید.
  • در مرحله بعد عمق سوزن را کمتر می‌کنیم و مواد ریموور گلوری را مجددا روی گوش پاک کن می‌زنیم و سوزن را به صورت چرخشی تکان می‌دهیم. بعد از ۶ دقیقه مجدد پوست را تمیز می‌کنیم.
  • در آخرین مرحله بسته به عمق قبلی، سوزن را کمی روی پوست قرار می‌دهیم و مرحله قبل را تکرار می‌کنیم.

تمامی این مراحل باید با مهارت و بسیار حساس توسط پیگمنتر انجام شود. پس حتما به یک تاتو کار حرفه‌ای مراجعه کنید. این روش یکی از بهترین و جدیدترین روش ریموو تاتو است.

ریموو تاتو ابرو

برای پاک کردن تاتو ابرو از ۲ روش زیر استفاده می‌شود:

ریموو دایم تاتو با استفاده از اسید

پاک کردن تاتو با مواد اسیدی به روش از بدن خارج می‌شود: ممکن است سیستم دفاعی بدن به دلیل زخم فعال شود و رنگ تاتو توسط ماکروفاژها رفع شود. یا اینکه بخش زیادی از رنگدانه‌ها از طریق زخمی که ایجاد می‌شود، می‌چسبد و در اثر افتادن زخم از پوست خارج می‌شود. این روش با اسیدهای ضعیف میوه‌ها انجام می‌شود. اگر پیگمنتر، ریموو تاتو با مواد اسیدی را به روشی نادرست انجام دهد پوست دچار فرورفتگی و گودی با گوشت اضافه (کلوئید)می‌شود. همچنین اگر فشار دست پیگمنتر بالا باشد احتمال اسکار زیاد می‌شود. پاک کردن تاتو با ریموور اسیدی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. پوست را با دستگاه تاتو خراش می‌دهند و با میکرو براش اسید آن را بر روی پوست می‌گذارند. در برخی از مراکز ریموو برای پاک کردن تاتو همانند تاتو، اسید را داخل تشتکی می‌ریزند و مانند رنگ به صورت ضربه‌ای اسید را وارد پوست می‌کنند.در این صورت برای فرو رفتگی پوست نمی‌توان کاری کرد.

پاک کردن تاتو ابرو با مواد ارگانیک

این روش کم خطرتر از ریموو با مواد اسیدی است.

به طور کلی بهترین روش برای ریموو ابرو استفاده از مواد ریموور گلوری است.

ریموو تاتو و آرایش دائم برای کسانی است که به هر دلیلی از نوع تاتو و یا شکل آن رضایت خاطر ندارند. افراد به دلایلی مانند: آلرژی و حساسیت

راهنمای کامل پاک کردن تاتو

در زیر به مراقبت‌های قبل و بعد از ریموو تاتو به طور کامل پرداخته‌ایم:

مراقبت‌های قبل از ریموو تاتو

حتما قبل از پاک کردن تاتو موارد زیر را رعایت کنید:

  • قبل از ریموو تاتو دوش بگیرید. چراکه بعد از آن تا ۳ روز نباید حمام کنید. اگر قبل از آن حمام کنید در این سه روز اذیت نمی‌شوید.
  • حتما با پزشک و یا پیگمنتر مشورت کنید و نحوه انجام آن را بپرسید.
  • آنتی بیوتیک قبل از ساکشن تاتو مصرف کنید.
  • در محل ریموو از هیچ گونه مواد آرایشی استفاده نکنید.

اصول مراقبت بعد از ریموور تاتو

حتما بعد از پاک کردن تاتو موارد زیر را رعایت کنید:

  • تا ۳ روز از حمام و استخر و سونا پرهیز کنید.
  • از قرارگیری در نور آفتاب خودداری کنید.
  • از پمادهای ترمیم کننده استفاده کنید.
  • در صورت تجویز از آنتی بیوتیک تا ۶ روز استفاده کنید.
  • از سولاریوم و پاکسازی پوست بپرهیزید.

مدت زمان پاک کردن تاتو

همیشه ریموو تاتو بیشتر از یک جلسه طول می‌کشد. برای اینکه متوجه شوید پاک کردن تاتو چقدر طول می‌کشد به یک پزشک مراجعه کنید. در این صورت پزشک، پوست را بررسی می‌کند و تعداد جلسات را حدس می‌زند. به طور کلی مدت زمان آن به مواردی مثل عمق اتو و رنگ آن بستگی دارد.

درد پاک کردن تاتو

درد پاک کردن تاتو بستگی به آستانه تحمل درد شما دارد. پاک کردن تاتو در برخی نقاط مانند مچ دست، جناق سینه درد بیشتری دارد. اما با روش‌هایی می‌توان این درد را کمتر کرد. برای مثال با لیدوکائین یا مواد بی حسی درد آن کمتر می‌شود.

آِیا همه تاتو ها پاک می‌شوند؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بستگی به نوع جوهر تاتو دارد. برای مثال ار از جوهری با ماندگاری بالا استفاده شده باشد طبیعتا زمان بیشتری برای ریموو تاتو لازم است. در زیر به رنگ‌های تاتو و پاک کردن آن پرداخته‌ایم:

  1. جوهر سیاه از ساده‌ترین رنگ‌ها برای ریموو تاتو است.
  2. رنگ قرمز بعد از رنگ سیاه قرار دارد.
  3. اما رنگ‌های قهوه‌ای خرمایی، آبی و یا سبز پر رنگ کمی سخت‌تر پاک می‌شوند.
  4. رنگ‌های زرد، نارنجی و قهوه‌ای سخت‌ترین رنگ‌ها برای ریموو تاتو هستند.

مرکز ریموو تاتو

بهترین مرکزی که می‌توانید برای ریموو تاتو در تهران پیدا کنید مدرسه تخصصی ریموو تاتو است. این مدرسه توسط خانم مهسا جلیلی و تیم حرفه‌ای آن اداره می‌شود. مهسا جلیلی مادر ریموو تاتو ایران و بهترین فرد برای پاک کردن تاتو است.

بهترین مارک ریموو تاتو

بهترین مارک ریموور تاتو، ریموور گلوری است. زیرا ریموور گلوری با وجود اسید هیالورونیک علاوه بر پاک کردن تاتو دارای مزایای زیر است:

  1. افزایش آبرسانی به پوست
  2. بهبود زخم
  3. ترمیم و صافی بافت پوست

عوارض ریموو تاتو

عوار هر ریمووری بستی به اورجینال بودن آن و مهارت و تخصص پیگمنتر دارد. مراحل پاک کردن تاتو بسیار حساس است و فرد باید آموزش اصولی و دقیقی دیده باشد. بنابراین کوچکترین بی احتیاطی باعث عوارض زیر می‌شود:

  • ایجاد گودی به دلیل قوی بودن ریموور یا زیاد سوزن زدن در پوست
  • کلوئید و گوشت اضافه به دلیل مواد فیک ریموور یا پوست حساس برخی از افراد
  • ایجاد عفونت به دلیل غیر بهداشتی بودن مواد و تجهیزات و اورجینال نبودن مواد

قیمت پاک کردن تاتو

هزینه پاک کردن تاتو بستگی به روش آن دارد. همچنین به مهارت و تخصص پیمنتر و نوع دستگاه و سوزن هم بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه‌های ریموو مهسا جلیلی می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

https://mahsajalili.com

دیجیاتو
بدون نظر

ورود