فیلم لحظه وقوع حادثه برای مهسا امینی و واکنش ها به حادثه تلخ درگذشت دختر ۲۲ ساله

فیلم لحظه وقوع حادثه برای مهسا امینی و واکنش ها به حادثه تلخ درگذشت دختر ۲۲ ساله

پلیس تهران بزرگ تصاویر دوربین های مدار بسته مربوط به زمان ورود مهسا امینی به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا و لحظه وقوع حادثه برای وی را منتشر کرده است. از دیروز فضای مجازی و اخبار پر شده از بحث دختری به نام مهسا امینی یا ژینا امینی که در جریان دستگیری توسط گشت ارشاد دچار مشکل شده و به بیمارستان منتقل شد و در نهایت ساعاتی پیش درگذشت، در شرایطی که پلیس علت به کما رفتن مهسا امینی را سکته در هنگام آموزش و ارشاد اعلام کرده بود، شبکه های فارسی زبان خارج از کشور و برخی از کاربران در شبکه های مجازی و حتی روزنامه های میرور و سان بریتانیا نیز علت مرگ او را رفتن به کما و ضربه مغزی به خاطر ضرب و شتم وی توسط گشت ارشاد اعلام کرده اند هر چند گشت ارشاد قویاً این ادعا را رد کرده است.

دلیل فوت مهسا امینی هر چه که باشد، چیزی که نمی توان آن را نفی کرد، مرگ تراژیک دختری ۲۲ ساله است که برخی او را اهل سقز و برخی اهل سنندج عنوان کرده و از قول نزدیکان وی از جمله برادر و دایی اش صحبت هایی را مطرح کرده اند. در حالی که مرگ مهسا امینی در بیمارستان کسری تایید شده است، واکنش ها به ماجرای وی همچنان ادامه دارد. به گزارش اعتماد آنلاین، دایی مهسا امینی مرگ وی را تایید کرده و گفته است که پدر و مادر مهسا شکایت کرده و پیگیر شناسایی علت مرگ دخترشان و عاملان آن هستند.

ویدیو لحظه بیهوش شدن مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بیانیه ای در مورد مرگ مهسا امینی گفته است:

در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در همان ساعات اولیه حادثه فوق،بلافاصله رسیدگی به آن بدون هیچ گونه ملاحظه ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت براساس نتایج به دست آمده و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده روز سه شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد بدلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شدند که وی در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل می شود که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد .

لازم به ذکر است، تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته از لحظه ورود وی به مقر انتظامی تا انتقال توسط اورژانس به رویت خانواده وی رسیده است.

توضیح اینکه بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.

همچنین پلیس امینت اخلاقی تهران بزرگ برای اولین بار، چند دقیقه پیش تصاویر دوربین مداربسته در خصوص مهسا امینی را منتشر کرد که از طریق صدا و سیما منتشر شد.

گفته می شود مهسا امینی که همراه با برادر و دختر خاله اش از سنندج به تهران سفر کرده بود، عصر روز سه شنبه ۲۲ شهریور همراه دخترخاله‌اش بود که توسط ماموران گشت ارشاد و ظاهراً در مترو شهید حقانی تذکر دریافت مَی کند. تصاویری منتسب به این دختر کردستانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ادعا می شود تنها یک ساعت قبل از دریافت تذکر حجاب گرفته شده و حجاب او کاملاً عادی و بدون مشکل تلقی می شود. در ادامه تصویری از وی در شرایطی که بی جان روی تخت بیمارستان افتاده منتشر شده و برخی مدعی هستند که از گوش وی خون جاری می شود. به نقل از اعتماد آنلاین، دایی مهسا امینی در گفتگو با این خبرگزاری شایعات در مورد اینکه خواهرزاده وی دچار نقص مادرزادی قلبی بوده و مشکل قلبی داشته را رد کرده و گفته است که او دختری کاملاً سالم و فرزند ارشد خانواده بوده و به تازگی در دانشگاه ارومیه قبول شده بود. وی در این باره گفته است: «دروغ مطلق است. ما از مهسا پرونده پزشکی داریم و می‌توانیم ارائه دهیم که مهسا کاملاً سالم بوده است. اصلاً تصور بر این باشد که او بیماری داشته آیا نباید رعایت حال چنین فردی را کرد؟ این که بدتر است. آن‌قدر بی‌کفایت هستند که می‌افتند به جان مردم».

ویدیو لحظه بیهوش شدن مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی

بنا بر ادعای پلیس امنیت اخلاقی تهران، مامورن به او گفتند مساله خاصی پیش نخواهد آمد و او فقط باید در کلاس توجیهی ۴۰ دقیقه‌ای درباره حجاب شرکت کند. پلیس مدعی است که پس از انتقال به ساختمان وزرا، در جریان کلاس توجیهی، مهسا امینی دچار حمله قلبی شده و به کما می رود و در ادامه به بیمارستان کسری منتقل می شود. همچنین پلیس مدعی شده که به زودی ویدیوی لحظه بروز عارضه قلبی برای مهسا امینی را با هماهنگی با خانواده وی منتشر کرده و در این مورد شفاف سازی خواهد کرد.

به ادعای اعتماد آنلاین، کیارش امینی، برادر مهسا امینی، در مورد حادثه گفته است:

ما صدای جیغ‌ و داد و فریاد از داخل وزرا شنیدیم و بسیار نگران شدیم و به اتفاق دیگر خانواده‌ها اعتراض کردیم که با عزیزان ما چه می‌کنید و داخل چه خبر است و… حدود ۲۰ دقیقه بعد از این داد فریادها و اعتراض خانواده‌ها یک آمبولانس داخل وزرا می‌رود و بعد از حدود گذشت یک ربع تا ۲۰ دقیقه بعد از آنجا خارج می‌شود. ما و دیگر خانواده‌ها با دیدن آمبولانس بسیار نگران شدیم و بعد از پرسش‌های بسیار ما یکی از مأموران به خانواده‌ها گفت در خلال درگیری‌ها یکی از مأموران خودمان مصدوم شده و او را به بیمارستان اعزام کردیم. خانواده‌ها از توضیح مأموران قانع نشدند و بسیار نگران بودند. تا آنکه بالاخره بعد از چند دقیقه یک‌به‌یک بازداشتی‌ها در حال خروج از وزرا بودند، آنها پس از بیرون آمدن به خانواده‌ها گفتند که یکی از بازداشتی‌ها را با حال بسیار وخیمی سوار آمبولانس کرده و برده‌اند که من هم در این زمان عکس خواهرم را به آنها نشان دادم و یکی از آنها او را شناخت و تایید کرد که خواهر من همان کسی است که چنین فاجعه‌ای برایش رخ داده است. مأموران پاسخگوی ما نبودند تا اینکه بالاخره یکی از آنها آمد و گفت برای پیگیری حال خواهرتان به بیمارستان کسری بروید.

ویدیو لحظه بیهوش شدن مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی

اعتماد آنلاین مدعی است که با مسئولان پلیس تهران تماس گرفته و توضیح آن ها در این باره چنین بوده است:

آنچه درباره خانم امینی اتفاق افتاده، درگیری و زد و خورد و توهین نبوده و آنچه اتفاق افتاده یک عارضه قلبی بوده و در مقر پلیس در کلاس توجیهی رخ داده است. او کنار دیگر خانم‌هایی که در جمع بودند دچار عارضه قلبی شده و سریع هم به بهداری ارجاع داده شد. فعلاً خانم امینی در حال درمان است و درباره وضعیت او حرفی نمی‌توان زد.

در ادامه از زبان برادر مهسا امینی گفته شده است:

پس‌ از اینکه به این بیمارستان رسیدیم متوجه شدیم خواهرم در بخش ویژه این بیمارستان در حال کما قرار دارد و پزشکان به ما گفتند او توأمان سکته مغزی و سکته قلبی داشته است. تا شامگاه چهارشنبه که اجازه دادند خواهرم را ببینیم او کماکان در کما بود و هوشیاری بسیار پایینی داشت و علی‌رغم اینکه با کمک دستگاه ضربان قلب داشت اما پزشکان به خانواده گفته‌اند چندان امیدی به زنده ماندن ایشان نیست.

واکنش ها به اتفاق رخ داده برای مهسا امینی بسیار متفاوت و گسترده بوده است.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نیز در واکنش به ماجرای حادثه برای مهسا امینی نوشته است:

چگونه خود را پیرو هدایتگر معصومی می‌پنداریم که در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه آن گونه به خارج کردن خلخال از پای «زن یهودی» غیرتمندانه فریاد می‌زد؟
آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در این باره گفته است:

به عنوان نماینده مردم و به عنوان کسی که از مردم رأی گرفته، در چارچوب قانون حتماً این موضوع و موضوعات قبلی را پیگیری خواهم کرد. گزارشی که نیروی محترم انتظامی داده‌اند این بوده که ایشان به جلسه کلاس‌های توجیهی دعوت شده بوده است، این یک گام قابل پیشرفت و قابل تحسین بوده که بخواهند در کلاس‌های توجیهی این کار را انجام دهند ولی اتفاق رخ داده باید بررسی شود. اینکه ما به این راحتی یک دختر جوانی که می‌توانسته سال‌ها زندگی داشته باشد و خانواده‌اش را با این نوع رفتار آزار دهیم، قابل قبول نیست، حداقل برای من این موضوعات قابل هضم نیست. حتماً این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و نتیجه‌اش را شفاف به مردم خواهم گفت…

نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم. حتماً من این موضوع را از مجموعه وزارت بهداشت، مجموعه نیروی انتظامی و از ظرفیت مجلس پیگیری خواهم کرد و نتیجه را به صورت شفاف به مردم خواهم گفت؛ چرا که معتقدم شفافیت معجزه می‌کند و قصور و تقصیر چند شخص نباید باعث لطمه به کل انقلاب و نظام شود. نباید قبل از تکمیل گزارش‌ها قضاوت کرد ولی این اتفاق از دو حالت خارج نیست؛ برخی در فضای مجازی می‌گویند شبهاتی وجود دارد که یا برخورد فیزیکی اتفاق افتاده است. اگر این ادعا اثبات شود هیچ جای قانون ما این اجازه نداده که یک فرد را برای تذکر حجاب یا تنبیه مورد ضرب و شتم قرار دهند. برخی هم می‌گویند در حین تذکر حجاب به قدری به او استرس وارد شده که قلبش کشش این همه استرس را نداشته است. اگر هم این ادعا صحت داشته باشد چرا باید چنین اتفاقی بیفتد و چه نسبتی بین این حوادث و رفتار بزرگان انقلاب وجود دارد؟

قطعاً و یقیناً من با جدیت تمام همان‌طور که عرض کردم در چارچوب قانون، شرع و اصول انقلاب حتماً پیگیری خواهم کرد و از این به بعد هر موضوعی که به وجود بیاید و بخواهد به اعتماد مردم نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند، هر موضوعی که باشد، بدون اینکه ملاحظه‌ای داشته باشم در این چارچوب قدم برخواهم داشت.

از دیروز فضای مجازی و اخبار پر شده از بحث دختری به نام مهسا امینی یا ژینا امینی که در جریان دستگیری توسط گشت ارشاد دچار مشکل شد

مسلم معین ، رییس سازمان فضای مجازی بسیج در واکنش به واکنش کاربران به ماجرای مهسا امینی در توییتر خود نوشت:

اگر سری به خیابانهای تهران بزنید میبینید که بی حجابی بیداد می کند و خبری از کنترل هم نیست. هوچی گری اصلاحطلب ها و علینژادها بعد از اتفاقاتی مثل #مهسا امینی که سر یک کلاس پیش آمده هم محکم کاری برای تئوریزه کردن بی حجابی با دخیل بستن به #گشت ارشادی است که دیگر وجود ندارد.

فیلم لحظه بیهوش شدن مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی

محسن مهدیان، مدیرعامل همشهری نیز در این باره در اینستاگرام خود نوشته است:

به کما رفتن خانوم مهسا امینی حقیقتا دردناک است. همه دعاگوییم. اما تلختر از این کسالت، جهالت است. از اوباش جماعت که انتظار نیست. اراذلی که زنجیر پاره کردند کارانه سختی کار میگیرند. از اصلاح طلب جماعت هم همچنین. اینها نسل اکبر پونز هستند. حالا نرخ تغییر کرده و رنگ روز گرفتند. اما ماندم از جماعت انقلابی همیشه در صحنه که فکر می کنند لگد به ناجا و نظام نزنند از بقیه جا می مانند. الان مقصر این ماجرا کیست؟ اسلام که گفت حجاب؟ یا نظام که حکم اسلام را قانون کرد؟ یا ناجا که قانون را اجرا می کند؟ یا چی؟ با کدام حجت رسیدید که طرف زیر ضرب و شتم بوده؟ فرق شما با جریان جاهل و جاعل که اخبارش را از کف توییتر میگیرد چیست؟ الان هر کس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد مقصر نظام است؟ ناجاست؟ باور بفرمایید لگد زدن به نظام صله ندارد…. از ما گفتن/

از دیروز فضای مجازی و اخبار پر شده از بحث دختری به نام مهسا امینی یا ژینا امینی که در جریان دستگیری توسط گشت ارشاد دچار مشکل شد

پرویز پرستویی نیز در واکنش به این حادثه در یک پست اینستاگرامی با تصویری مات شده از مهسا امینی در بیمارستان نوشت: مردم عزیز برای سلامتی این دختر جوان هموطن ((مهسا امینی)) دعا کنید.

او ساعاتی بعد در پیامی خطاب به رییس جمهور نوشت:

آقای رئیسی

بارها و بارها شاهد رفتار غیر اخلاقی ،غیر قانونی و غیر انسانی بعضی از افراد نیروی انتظامی تحت عنوان مقابله با بدحجابی بوده ایم، که نه قانونی بوده و نه شرعی آنهم متاسفانه در دوره شما که در سخنرانی هایتان، فرمودید مدافع حقوق بشر و حقوق انسان هستید ، اتفاق افتاده است! میدانم که مطلعید در این چند روز اخیر چه اتفاقی برای میهمان کردستانی مان. مهسای امینی عزیز افتاده،او در کما و سکوت مطلق، منتظر تصمیم انقلابی شماست… خانواده اش از شما توقع دارند که تصمیم مقتضی اتخاذ فرمایید . امیدوارم با فرد یا افراد خاطی برخورد جدی بفرمایید . نگذارید بیش از این باعث ریشخند آنهایی که نباید بشویم. اگر قراراست از حجاب دفاع کنیم این راهش نیست!

حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

در آستانه اربعین سید مظلومان اباعبدالله الحسین(ع) خبر به کما رفتن خانم مهسا(ژینا) امینی پس از حضور در مجموعه نیروی انتظامی ،احساسات جامعه ما را جریحه دار و اذهان را مشوش کرده است.

بدون شک مسئولان نیروی انتظامی باید به صورت شفاف و دقیق نسبت به آنچه که به نام «توجیه و آموزش» بر این دختر ۲۲ ساله رفته است، پاسخگو باشند. قوه قضاییه نیز با توجه به مسئولیت ذاتی خود، و نیز رویکرد دوره جدید که مبتنی بر پیگیری حقوق عامه و پاسخگویی به افکار عمومی عنوان شده است، با مقصران این حادثه تلخ برخورد فوری و قاطع کند.

عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روندهای معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد. هم چنین لازم است عاجزانه دعا کنیم تا خدای متعال به این خواهر گرامی سلامت عطا کند.

اصغر فرهادی کارگردان سینما نیز در اینستاگرام خود در واکنش به ماجرای مهسا امینی نوشت:

مهسا، دختر عزیزم، مسافر شهر خفتگان. گمان دارم پیش از سفرت، گوشه دل پاک و پر رؤیایت یا گوشه ای در دفترچه یادداشتت نوشته بودی که به تهران خواهی رفت و شاید لابه لای کارهای روزمره ات به جاهای دیدنی هم سری خواهی زد.این بود دیدنی های این شهر، همین و نه بیش. از دیروز که خبرت را خوانده ام بیقرارم. بیزارم، این بار از خودم. تو روی تختی در بیمارستان خوابیده ای اما از همه بیدارتری و ما همه در اغماء….

علی دایی نیز در حساب اینستاگرامی خود به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داده و نوشت:

چه به روزگار این سرزمین آوردید؟

دخترم می‌پرسد چه اتفاقی افتاده؟ چه پاسخی دارم؟

به کدامین گناه؟

 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷۸ نظر

ورود

  • . شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    آیا کسی هست که این فضاحت ، بی کفایتی ، حماقت ، نفهمی را توجیه کند؟

    • ایران شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      بله هست . الانه که سر و کله سایبری سایت ( امیر ) پیداش بشه

      • علی شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

        من با آقا امیر کاری ندارم؛ ولی رویترز مقاله زده ده تا از خطرناک ترین کشور های جهان برای زنان؛
        توی لیست کشور های جنگ زده هست؛ کشور های جهان سومی هست؛ آمریکا هست و ایران نیست.
        لینک:
        https://www.reuters.com/article/us-women-dangerous-poll-factbox-idUSKBN1JM01Z
        توی اروپا هم یه بار چند مرد به یه دختر تجا.وز گروهی کرده بودن بعد دادگاه تبرئه شون کرد و گفت چون دختر بیهوش بوده و اینا رفتار خشونت آمیز نداشتن این تجاوز نیست!
        لینک:
        https://www.euronews.com/my-europe/2019/11/05/spanish-protest-demands-change-to-sexual-abuse-law-after-men-cleared-of-gang-raping-14-yea
        بی بی سی پفیوز خودمون هم اومده میگه اکثر زنان بریتانیا توی نوجوانی و جوانی تجاوز جنسی شدن رو داشتن:
        https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/persian/world-57427415.amp
        پس فهمیدیم که آزادی پوشش بی نهایت و نبود تفکیک جنسیتی دردی از جوامع هیچ جای دنیا رفع نمی کنه.
        ولی توی ایران هم گندش رو در آوردن. اگه واقعا مرگ این دختر، کار گشت ارشاد باشه؛ گشت ارشاد باید کاملا پاسخگو باشه و حتی عامل این قتل، معرفی و اعدام بشه. همچنین اختیارات گشت ارشاد تا حد زیادی ازش سلب بشه.
        با این حال هیچ کسی از هیچ چیزی حق سواستفاده به نفع برعندازها رو نداره.# ایران تسلیت

        • . شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

          امیر تغیر نام داده شده.
          آخه ای ….. این توجیه خوبی نیست که در فلانجا بدتر از این جاست پس این اتفاق طبیعیه. همش از این روش برای طبرعتون استفاده می‌کنید.

          • علی شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

            یعنی چی امیر تغییر نام داده شده؟
            جواب نداری بدی چرا ترول می کنی؟
            منم نگفتم چون اونجا رخ داده اینجا رخ میده؛
            گفتم اگه گشت ارشاد کشتدش که به اتهام قتل باید قاتل محاکمه بشه؛ ولی این باعث نشه که الکی تفکیک جنسیتی و محدودیت پوشش رو به عنوان هدف قرار بدی که نبود این دو تا تمدن غرب رو در زوال اخلاقی غرق کرده!
            از تبرئه متجاوزان گروهی به یه دختر بیهوش ۱۴ ساله در اسپانیا تا تجاوز به اکثر زنان بریتانیایی توسط شهوت ران های چشم و دل سیر شده ی انگلیسی.

        • قلی شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

          اخبار خبرگزاری های خارجی مثل بی بی سی راسته یا دروغ؟
          اگر دروغه، پس چرا به اونها استناد میکنی. اگر راسته، پس چرا باورشون نمیکنی؟

          دوم اینکه قبر بابای بی بی سی و منوتو و صدای آمریکا و همه بجز صدا و سیما. الان تو تهران زدن یه نفر رو کشتن. اون خبرگزاری ها کجای قصه ان که پای اونا رو وسط میکشی؟؟ چرا هر گندی رو با یه گند دیگه کاور میکنی؟

          • امیر شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

            بی بی سی مثل یه کوه پر از آشغاله که یهو می بینم یکی اشتباهی توش انگشتر طلا انداخته

        • یه نفر شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

          خودتو پاره نکن ایران اصلا جزو کشور های جهانی نیس . تو یه گیم به بنده خدا گفتم اهل ایرانم گفت ایران کجاس طرف روسی بود .

    • مانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      لعنت خدا و ائمه بر ظالمین و قاتلین و توجیه کنندگان آن الخصوص سایبری

    • امریکا شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

      تو فیلم همه چی مشخصه یهو سکته کرد مرد
      مگه اینکه یوفو ها بهش حمله کرده باشن

  • حسام شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    واقعا اخبارتون رو از کجا میگیرید… حتی یک دلیل هم ندارن که ضرب و شتم شده باشه، فقط دروغ‌های شبکه‌های ضدایرانی. سوال جالبیه، هرکسی تپ محیط کلانتری دچار ایست قلبی بشه مقصر پلیسه واقعا؟

    • . شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      اصلا ضرب و شتم هم نباشه این کارشون باعث شده اون دختر به شدت بترسه. تمام مجرمین باید محاکمه بشوند

    • عدالت علی شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      چقدر هم ساده لوح هستید که مردم اراجیف شما را باور کنند.مگر مشکل قلبی بایدتوی گشت ارشاد بیفتد؟ اگر درست میگویید بگذارید معاینه ای بیطرف صورت بگیرد

    • پرویزایرانپرستپنه شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      نه مقصر خواجه حافظ شیرازی

  • حسین شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    دیر یا زود نوبت محاکمه ظالمان میرسد،یادتان باشد صدام را که چگونه در دست عدالت اسیر شد و سرانجام به درک رفت

    • مرتضي شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      صدام که نمرده! مگه نمیدونی؟!

      • Nila آذر ۱۳, ۱۴۰۱

        صدام اعدام شد. چی میگی تو؟

  • خسته شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    “نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنن”
    هنوزم به خودتون امید دارین؟ ممدرضا اعتماد به نفس شما رو نداشت

    • ????????? شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      دقیقا خوبه حالا ویدویی از دوربین مدار بسته پخش شده وگر نه چه حرفا ک نبود عمر ایشون هم تا همینجا بوده خدا به خانوادشون صبر بده

  • پرویزایرانپرست شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    بیشتر کشورهای دنیا با دیدن پلیس ویا نیروهای مشابه احساس امنیت و ارامش میکنند ولی در کشور خودمان شما چی حدس میزنید

  • h شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    زدین کشتینش نامردا

  • امیر شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    کامنت ها رو نگاه می کردم یه چیز عجیب دیدم! یکی از دوستان بابت اومدن من هایپ داره؟ عجب.
    بگذریم.
    سه حالت وجود داره:
    یا عارضه ی قلبی داشته و گشت ارشاد قبل ترش متوجه نشده بوده که احتمالش خیلی کمه؛
    یا عارضه ی قلبی داشته و گشت ارشاد دیرهنگام متوجه شده که احتمالش زیاده.
    یا زدن کشتنش که احتمالش نزدیک به صفره!
    عزیزان، مگه نمیگید نیرو های حافظ امنیت وحشی و خون خوارن؟
    خب اینها می رفتن طرف رو اعدام می کردند راحت تر نبود؟
    می بردنش اوین راحت تر نبود؟
    اما باز هم تاکید می کنم؛ اگه مشخص شه این قتله قاتل باید جزا پس بده. چون قتل قتله و فرقی نداره قاتل یه آمریکایی ای باشه که با مسلسل یه مدرسه رو به خاک و خون می کشه؛ فرقی نداره قاتل یه فمینیسم باشه که یه کودک رو سقط می کنه و بچه می کشه؛ فرقی نداره زندان ابوغریب باشه و مردم همینجوری تفریحی کشته شن و در انتها فرقی هم نداره یه مسلمان افراطی باشه که گند بزنه به نام اسلام. قتل قتله. مجازاتش اعدامه؛ ولی تا وقتی قتلی اثبات نشده یه سری ها اسکی روی چمن و شن نرن.

    • ایران شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      امیر سایبری ، شما میتونستی همین متن بالا بلندت رو با اون متنی که به اسم علی نوشتی ، یکی کنی . میخوای با اسم های مختلف ، کامنت های مختلف بدی که مثلا جو عوض بشه ؟!!!!

      ((((کامنت ها رو نگاه می کردم یه چیز عجیب دیدم! یکی از دوستان بابت اومدن من هایپ داره؟)))) این جمله شما ته خنده بود .
      میدونی مشکل چیه ؟ مشکل بعضی از قانون های مسخره هست که الکی الکی واسه مردم پرونده تشکیل میشه
      مشکل اینه که همه رو دارن مجرم میکنن با پرونده سازی
      حتی اگر قتل هم صورت نگرفته باشه ، باز هم این رفتار رو نمیشه توجیه کرد . ولی شما توجیه میکنی با اتفاقات توی خارج از ایران

      شما مثل اینکه رفتار گشت ارشاد رو ندیدی ؟ یا اینکه حوزه کاری شما فقط غرب و آمریکا هست ؟
      یه پلیس توی آمریکا یه سیاه پوست رو خفه میکنه , صدا و سیما دو ماه عزاداری میکنه ولی وقتی یه مورد وطنی اتفاق می افته ، دفاع میکنی از عوامل ضرب و شتم ؟؟؟
      حالم از امثال شما بهم میخوره

      • امیر شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

        ولی من حالم از شما به هم نمی خوره؛ چون شما مریضی؛ ذهنت رو پروپاگاندای غرب پر کرده که وقتی رویترز خودش داد می زنه و اعتراف می کنه که آمریکا از ایران و کل جهان برای زنان خطرناک تره شما باورت نمیشه!
        شما سطحی بینی و من حقیقت بین.
        شما یک مرگ طبیعی رو می بینی ولی بعد به روز به خودت می قبولونی که طرف رو کشتن؛
        من کل جنبش Me too رو می بینم؛
        می بینم که دختر بریتانیایی اومده میگه پسر های مدرسم من رو توی روز تا ۱۱ بار آزار میدن.
        می بینم که طرف اومده میگه کل کارمند های زن شرکت رو تهدید به مرگ می کرون که یه وقت افشاگری انجام ندن.
        می بینم که کل زنان غربی در آزار و اذیت گیر افتادن.
        می بینم که دادگاه اسپانیا تجاوز گروهی به یه دختر ۱۴ ساله رو تبرئه و جرم زدایی می کنه.
        جامعه شون رو تعفن برداشته؛
        بوی گند کشتن ۶۰ میلیون کودک توسط فمینیسم ها چیزی نیست که ازش بشه گذشت.

        • ایران شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

          شما واقعا مریض روانی هستی . این کامنت های شما فقط توی سایت خبرگزاری فارس که امثال شما ریخته ، خریدار داره .
          گفتم شما حوزه کاریت فقط غرب و آمریکا هست . مگه من میام طرفداریه کار های بدی که غرب کرده رو مثل شما ماله بکشم ؟ اگر اینکار رو بکنم با شما سایبری چه فرقی میکنم ؟ من هر چی میگم ، شما میگی اسپانیا ، اروپا ، بریتانیا ، آمریکا
          پلیس توی آمریکا یه سیاه پوست رو زیر پا خفه میکنه ، منم بیام مثل شما ماله بکشم ؟
          اگر من سطحی بینم ، شما کوری

        • Alireza شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

           مریضی؛ ذهنت رو پروپاگاندای غرب پر کرده که وقتی رویترز خودش داد می زنه و اعتراف می کنه که آمریکا از ایران و کل جهان برای زنان خطرناک تره شما باورت نمیشه!
          شما سطحی بینی و من حقیقت بین.
          شما یک مرگ طبیعی رو می بینی ولی بعد به روز به خودت می قبولونی که طرف رو کشتن؛
          من کل جنبش Me too رو می بینم؛
          می بینم که دختر بریتانیایی اومده میگه پسر های مدرسم من رو توی روز تا ۱۱ بار آزار میدن.
          می بینم که طرف اومده میگه کل کارمند های زن شرکت رو تهدید به مرگ می کرون که یه وقت افشاگری انجام ندن.
          می بینم که کل زنان غربی در آزار و اذیت گیر افتادن.
          می بینم که دادگاه اسپانیا تجاوز گروهی به یه دختر ۱۴ ساله رو تبرئه و جرم زدایی می کنه.
          جامعه شون رو تعفن برداشته؛
          بوی گند کشتن ۶۰ میلیون کودک توسط فمینیسم ها چیزی نیست که ازش بشه گذشت.

          خب ببین دوست عزیز هرجامعه ای کثیفه یا هرچی بما ربطی نداره ما صدای خودمونو داریم ما خواسته خودمونو داریم چرا با کاور قرار دادن اینکه امریکا از ایران بدتره مردم به وضع فعلی راضی بشن؟ عزیز من اینکه ما بدیم اونا بدتر نمیشه دلگرمی
          اوکی اصلا ما شمارو قبول داریم امریکا اصلا همه کشورا از ایران بدترن! خب الان ببین گفتم بدتر ولی این به این معنی نیس ایران خوبه ایرانم بده اونا بدتر خب چرا ایران بد باشه؟ چرا با یه سری افکار مزخرف به خودتون دلداری بدین که ایران از اونا بدتر نیس پس اوکی همه چی حله دیگه
          یکم بجای فکر کردنو برسی کردن و تحقیق کردن درباره این کشور و اون کشور به خواسته مردم خودمون باید رسیدگی بشه

          • ایران شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

            کاملا با حرفت موافقم علیرضا . این امیر سایبری فقط حوزه کاریش غرب و آمریکا هست . ولی اگر یه مورد توی ایران اتفاق بیوفته ، فقط و فقط لینک میزاره و میگه : (ببین آمریکا و انگلیس و اروپا و … اینجوری هستن)
            امیر سایبری اگه آمریکایی هم می بود ، طرفه پلیس آمریکایی رو میگرفت که یه سیاه پوست رو خفه کرد.
            اصلا بحث کردن با امیر سایبری فایده نداره . امیر داره وظیفش رو انجام میده . امیر انسانیتش رو مفت فروخت

        • Mhak شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

          هر کسی جمله هژمونی پروپاگاندا و امثال اینو جلوی من استفاده میکنه انقدری حالت تهوع میگیرم که تو صئرت بالا میارم عمر شماها هم داره تموم میشه تاریخ مصرفتون آخراشه ما که بی عرضه بودیم اما حتما هستن کسایی که اعلامیه پخش کنن و بنیانتون رو از جا برکنن

    • مانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      باز این پیداش شد

    • سبحان (تابو رپ) شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      ساکت شو جیره خوره جاهل تا شما بی عقل هارو داریم همین میشه دیگه

  • مهدی حیدری شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    خلاصه تا خونی ریخته نشود کاری درست نشود و این دختر بیچاره قرعه به اسمش بود که با خونش این مسخره بازی دلسوزان و افسار پاره شده هایی که عقده گشایی میکنند را مهار کند. بس است ای کاش در خانواده های همین افرادی که به مردم و دختر و زن های دیگران گیر الکی میدهند هم کسی فیلم مییگرفت و آنها را نیز نشان همگان میداد. بخاب دختر بیچاره و بنگر به این افرادی که با وجدانشان فکر نکنم کنار بیایند و در این دنیا نیز تاوان خواهند داد ..

  • این چه سمی بود حاجی ناموسا توو امریکا ادم نظامی میبینه میگرخه یه چیزی بگو که حداقل حق باشه لعنتی شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    این چه سمی بود حاجی ناموسا توو امریکا ادم نظامی میبینه میگرخه یه چیزی بگو که حداقل حق باشه لعنتی

  • ایران وطن من شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    هر روز د ر جاده های خراب شده با ماشین های لگنی صدها نفر می میرن و به کما ودست و پا شکسته می شوند وکل خانواده ها را داغ دار می کنند این قدر سرو صدا نمیشه. باز این رسانه ها از آب گل آلود میخواهند ماهی بگیرند و بحث شیعه و سنی رو راه بیندازند یک اتفاق هست و حتما پیگیری خواهد شد مثل مسائل دیگر کشور.چه خبر شده هر کشوری قانونی دارد و قانون ایران هم حجاب هست.

    • . شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      بله. در اختلاص ها طرف اینقدر پول مردم رو می‌خوره تا گندش دربیاد ولی باید در نتفه خفشه. درضمن قانون تو هست نه من.

      • دانشجوی ایرانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

        چه ربطی به اختلاس داره؟! هر موضوعی در جای خودش باید بحث بشه…منظور اینکه اینقدر سیاه نمایی نکنید و همه چیزو به ارزش ها ربط ندید..رفتار یه ادم ربطی به بد بودن ارزش های اخلاقی و رعایتشون نداره..هر ادمی حق انتخاب داره و طبق اون میتونه سوء استفاده کنه یا اینکه انسان باشه..مشکل یه عده اینه که میخوان حمله کنن به اعتقادات جامعه اسلامی وگرنه اونا که اهل مطالعه باشن خوب میدونن که رسانه های خارجی سیاه نمایی میکنن و برای اینکارشونم حقوق میگیرن که شفافسازی در مورد پولاشون گویا ممنوعه? و هیچ وقت اتفاقات مثبت رو بولد نخواهند کرد! امثال علینژاد ها که از نشان دادن زنان باحجاب ایرانی که در المپیادها یا ورزش یا اساتید دانشگاه هستن وحشت دارن گویا..اینقدر تفره نرید و فرافکنی نکنید واقعا?

      • دانشجوی ایرانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

        علم اثبات کرده و عرف هم گفته اونوقت نباید جلوی آسیب گرفته بشه؟! سوره نور سند که میگه به مردان بگو به زنان نامحرم خیره نشوند و به زنان بگو زیبایی های خود را بپوشانند مگر برای محارمشان! از نظر علمی هم مردان با چشم عاشق میشن! جاذبه ظاهری و زیبایی باعث میشه به سمت زن برن و بعد به وابستگی عاطفی و عشق تبدیل میشه! نتیجه ولنگاری همین جامعه امروزمونه که مرد ایرانی پایبند به خانواده نیست و هوس رانه! خدا هرچیزی رو برای کاری ساخت! جالبه بدونی حتی قشری از یهود هستن که زنانشون حجاب های عجیبی دارند و هیچ وقت هم رسانه ها حق نشون دادن این پوشش رو ندارن ! همون یهود که کنترل رسانه دستشه ، چشم هامونو باید باز کنیم و همه چیزو باهم قاطی نکنیم

    • ایرانی شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      آفرین هموطن
      این خانوما کلا فک میکنم تو خونه شوند هستن
      البته شاید زیاد گفته شد
      همه جای ایران سرای من است
      اینا هم واقعاً فک کردن هرکاری میتونن بکنم.

    • FHN شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      آها ،زدی تو خال ،اسلام قانون کشور ،جوابی که برای اونایی که اسلام رو نمی پذیرن میدن ،بچه ی شش ساله توی شناسنامه اش نوشته اسلام که اصلا درست نیست در واقع بچه باید ۱۵ سالش بشه و بعد بینش چند تا دین رو نشون بدن و بگن انتخاب کن کدوم دین ،چون اسلام گفته کسی رو زوری مسلمون نکنی که این قانون لعنتی که کشور ما داره مردم رو زوری مسلمون میکنه ،یعنی قانون یک کشور اسلام ضد گفته ی اسلام هستش ،میفهمی یعنی چی یعنی قانون اسلامی اشتباه هست چون حرف ها و گفته های اسلام یا به طور غلط انجام میشه ،یا اصلا انجام نمیشه فهمیدی؟،یا انقدر شستو شوی مغزی دادنت که عقلت رو از دست دادی ؟بزار یک مثال دیگه بزنم برات ،مثله این میمونه که من بچه رو از بچگی ببرم بین هوادار های پرسپولیس و بعد بهش بگم پسرم تو آزادی که استقلالی بشی ها !این کار من مسخره نیست ؟بچه ای که هنوز درکی از دین نداره برای چی اصلا باید تو شناسنامش اسلام نوشته شده باشه این اصلا میدونه دین چیه ،اینا عوضی ان و یک مشت آدم اسکل که شستو شوی مغری دادنشون یا خانواده هاشون مذهبی بوده اومدن از اینا طرفداری می کنن ،

      • Nila آذر ۱۳, ۱۴۰۱

        چرا وقتی هیچی از دین اسلام نمیرونید میرید بالا منبر برای همه حکم میدید؟
        روایاتی است که در تعلیم و آموزش علوم خاصی به‌کودکان تاکید دارد. برای آگاهی بیشتر به آدرس ذیل رجوع کنید: مانند آن‌که امام صادق (علیه‌السّلام) می‌فرماید: کودک تا سن هفت سالگی به بازی و سرگرمی مشغول است، بعد از آن، هفت سال باید او را به‌آموختن قرآن وادار نمود و در هفت سال سوم، احکام حلال و حرام به او آموزش داده شود.
        منبع : کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، ج۶، ص۴۷، (باب تادیب الولد)، ح۳.
        و
        حرعاملی، محمد بن حسن، وسائل الشیعه، ج۲۱، ص۴۷۴-۴۷۵، باب۸۳ من ابواب احکام الاولاد، ح۱.
        میبینید که در اسلام هم گفتا شده دین رو از کودکی به فرزندتون یاد بدید.

  • چکاوک شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    متاسفانه اینقدر شوک و استرس به هموطنان وارد میکنن ،دختری که پدرش از گل کمتر بهش نگفته یه دفعه در مقابل نظارت این افراد قرار میگیره چه بسا سکته قلبی میکنن،کاملا مشخص هست اینقدر به مهسا امینی استرس وارد کردن که غیرقابل تحمل بوده واسش و سکته قلبی میکنه.

  • امیر شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    یه ویدیویی پخش شده دوربین های مداربسته ی اون مکانی که مهسا خانم حضور داشتند.
    ایشون داره با یکی بحث می کنه یهو روش رو می چرخونه سرش رو میگیره بعد در جا روی صندلی می افته؛ ثابت شد که ایشون توسط هیچ بنی بشری کشته نشدن و این حواشی صرفا کار تکفیری ها و کافر ها بود. ایشون به مرگ طبیعی مردن مثل میلیارد ها آدم دیگه که به مرگ طبیعی از اول خلقت تا به این لحظه جان دادند.
    آقایان و خانم هایی که اینقدر تهمت زدین؛ شرم کنید.
    فمینیست ها فقط توی آمریکا ۶۰ میلیون کودک کشتن! بعد اومدن برای مرگ یه نفر اونم تازه به مرگ طبیعی! اینقدر تو سر و مغزشون می زنند.

    • ل شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

      یه بار با دقت فیلم رو نگاه کن تا نیفته کمتر از یه ثانیه مامور اورژانس کیف به دوش می آید بالا سرش پس این فیلم حذفی داره

      • امیر شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

        قبول دارم اینجای فیلم یکم عجیبه؛ ولی شما هیچ راهی نداری که اثبات کنی توی اون لحظات این خانم رو زدن کشتن!
        به نظرت منطقیه وقتی یه نفر غش می کنه شروع کنن بزننش؟
        اگه قبل از غش کردن این گیر کردن فیلم بود می شد با قطعیت گفت که آره! یه بلایی سرش آوردن و کشته شده.
        و کسی که این بلا رو سرش آورده باید مجازات و قصاص شه.
        اما وقتی این قطعی بعد غشه مشخصه که این مشکل، مشکل پخش صدا و سیما بوده که یه لحظه ارتباطاتش دچار باگ شده.
        ایشون چه توی آمریکا بودن چه توی ایران،
        چه توی پارتی بودن چه توی گشت ارشاد؛
        در هر صورت مرگشون مقدر شده بود و در هر صورت می مردند.

        • امیررضا شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

          قبل بحث با مامور گشت چی آیا فیلمی نبوده؟

  • مریم شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    حالا باز خداروشکر این دختره مرد مملکت اصلاح شد..الحمدلله رب العالمین…من نمیدونم چرا کودکان‌کار را دوربین‌ها نمی‌بینند.؟!. کسی به داد دختر طفل معصوم کودک کار نمیرسه که ۱۰شب وسط خیابون هربلاااایی هم سرش بیاد هرکی ام به تنش دست بزنه طفلک تنهاست و بی پناه… اونا را نمیبینیم .دوربین های مترو حقانی هیچکدوم از این بچه‌هارو نمیگیرندو نمیبینند…..خدایا هممون را عاقبت بخیر کن..خدا به خانواده اش صبر بده.. جیگرم سوخت براش….

  • داود شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    خدمت شما عرص کنم که در درجه اول این خانم چه جنایتی مرتکب شده که باید برای تاوانش جان خود را بدهد در حالیکه در این حکومت اسلامی هستند کسانی که جتایت میکنن در ابعاد بزرگ و ایمن از هر بازخواستی هستن و در درجه دوم من با مشاهده این فیلم متوجه برخورد تند خانم چادری شدم که عاجز از یک گفتمان سودمند با این دختر جوان بود و همین برخورد باعث ایجاد استرس و دلهره برای این دختر جوان شده و بر روی سیستم عصبی او تاثیر بد ناگهانی گذاشته و منجر به سکته او گردبده و من به عنوان بک ایرانی این اتفاق را ظلم به انسان ونادیده گرفتن انسانیت میدانم و آن را محکوم میکنم

  • محمود شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    خاک تو سرتون ،ایران نابود کردید

  • تونس شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    اقا بنظر من که تا تقی میشه همش میگن تقصیر دولت و پلیس و اینجور چیزاسدارین میبینین دیگه خودش سکته کرد کسی اصلا بهش دست نزده مرگ حقه هرکسی به طریقی یه روز از دنیا میره روحش شاد یادش گرامی انقد حاشیه سازی بده بابا

    • حسین شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      بله ممکن بود اصلا توی نونوایی سکته کنه و قلبش بگیره!
      به فرض هم کسی کاریش نکرده یکدفعه سکته کرده
      اصلا هم فشار روحی ناشی از بازداشت توسط گشت ارشاد روی اون دختر تاثیر نزاشته که سکته کنه؟!
      باید از خدا جواب خواست که چرا یکدفعه موقعی که طرف توی اداره پلیس گشت ارشاد بوده جونش رو گرفته و اینطوری خدا باعث شده اینهمه حجمه به ج.ا و نیروهای خدا ترس و نماز شب خوان نیروی انتظامی و گشت ارشاد وارد بشه که هیچ وقت تکرار میکنم هیچ وقت فیلم یا مدرکی از برخورد خشن اونها با مردم بیرون نیومده !
      واقعا همیشه دلفین ها پرواز میکنن !

  • علیرضا شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    دوربین ها هم نشان داد که هیچ برخورد فیزیکی با او نشده

    تو خیابان شال رو از سرش انداخته ، آوردن کلاس فرهنگی بهش بزارن ، اونجا سکته کرده ، خب چرا هوچی گری میکنن بعضیا؟؟!!!

    چرا داد و بیداد؟!

    شکر خدا دوربین ها همه چی رو مشخص کرد

    • حسین شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      من خودم نمی‌دونم طرف چجوری مرده و کی دقیقا داره راست میگه
      ولی فیلم صداسیما رو هیچ جوره نمیتونم باور کنم.صداسیما بارها دروغ گفته.یه نمونش مازیار ابراهیمی و ترور های هسته ای
      یا اون طرف مجید جمالی فشی. اسمش رو سرچ کنید.
      من خودم یادمه ۲۰۳۰ اون زمان (۱۱ سال پیش) برای اینکه بگه طرف جاسوس اسراییل بوده رفته بود خیلی تابلو از طرف یه عکس گرفته بود و با فتوشاپ به یه پاسپورت اسراییلی چسبونده بود! عکس طرف داشت آسمون رو نگاه میکرد بعد این شده بود عکس پرسنلی برای پاسپورت!
      یا سر آبان ۹۸ طرف خیلی تابلو مثلاً فیلم بازی نیمکرده اومده بود جلوی دوربین گریه میکرد که جهیزیه دخترش رو آتیش زدن و بدبخت بیچاره هم هست بعد عکسش با دختر بی حجاب دراومد توی چه ویلا لاکچری زندگی میکرد .
      این ها فقط یه نمونش بوده. من شماها رو نمی‌دونم ولی اینقدر خودم رو درازگوش دیگه فرض نمیکنم که بیام دوباره داستان ها و ویدیو ها و عکس های صداسیما رو باور کنم.همین درمرود شبکه های ماهواره هم صدق می‌کنه ولی باز اونا اندازه صداسیما دروغ نگفتن یا اگر گفتن با پول نفت مردم ایران به مردم ایران دروغ نگفتن ولی صداسیما کلی بودجه و پول نفت میگیره آخر سر با اون دروغ های و فیلم بازی کردنها مردم رو دراز گوش فرض میکنه

    • زهرا شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      تو ون زدنش پورو تودیگه چقد آشغالی ایشالا به سرخودت بیاد عوضی

  • احسان شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

    ای لعنت براین ظلم شما-انشالله خداریشه ی ظلمتان رابسوزاند.چه کردیدبااین دختر؟خدالعنتتان کنه انشالله

  • مانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    لعنت خدا و ائمه بر ظالمین و قاتلین و توجیه کنندگان آن الخصوص سایبری

  • امیر شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    شماها خیلی قبیحید که اینطوری دختر مردم رو میکشید بعد از قاتل که پلیس اخلاقیست دفاع میکنید ننگ بر شماها بیاد از اون اول تا اون اخرتون…

  • دانشجوی ایرانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    همیشه یه مشت نادون هستن که از وضعیت اشفته بازار کشور نهایت سوء استفاده رو میکنن! منبعشونم شبکه های معاند بهایی و وهابیه و اصلا کتاب نمیخونن ! شبکه هایی که بودجه هاشونو از قشر سیاسی و سیاست مدار میگیرن تا به هدفشون که تجزیه ایرانه برسن! اگر کسی خطایی کرده باید که محکم باهاش برخورد بشه ولی این که همه چیزو بهم وصل کنن تا ارزش های والای اخلاقی مثل حجاب و دینو و اینارو بکوبن یعنی ایجاد نفاق بین مردم! با این مزدور ها همکاری نکنید ! هیچ کسو نمیشه از روی پروفایل و اسمش کامل شناخت! اگر از توحش جهان غرب مثال زده میشه مقصود همپوشانی نیست! منظور اینه که وقتی میخوای از حقوق زن دفاع کنی ، ایرانو امریکا و داخل و خارج نباید قائل بشی و صرفا فاز لیبرالی برداری! وگرنه میشه تعصب و تبعیض قائل شدن! بعضیا جوری کامنت میذارن انگار اروپا بهشته و ایران جهنم! از ظلم فقط همون چیزی رو میبینن که دوست دارن نه چیزی که درسته! مثلا میگی علم مشخص کرده مشر..وب و ا..لکل کبد و اعضای بدنو تخریب میکنه و آسیب زنندس ، میگه برو بابا یه کلمه خشک مقدس هم میزنه پشتش! قرار نیست کسی در لایه قانون ظلم کنه! پس هم باید کم کاری ها بررسی بشه و هم قوانینی باشه که افراد جامعه در ارامش زندگی کنن و بخاطر اینکه دلشون میخواد نیان بهم یا به خودشون ظلم کنن! براساس یه کلیپ و احتمالات قضاوت نکنید و هرچیزی رو درست مطالبه کن هموطن!

    • مانی شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      دو بخشه خفه ، شو

      • Nila آذر ۱۳, ۱۴۰۱

        مانی جان خفه شو سه بخشه. یعنی اینا رو هم اول دبستان به شما یاد ندادن؟پس چیکار میکردی تو هفت سالگیت؟ هر هجا با یک حرف صدا دار ساخته میشه که بهش میگن یک بخش. خَ/فه/شو
        اَ، ه، و این سه تا حرف صدا دار هستن که هر کدوم یک هجا میسازن. یاد گرفتی؟
        حالا برو کلاس ادب و نزاکت و دوری کردن از خشونت کلامی.

  • مرگ بر اسرائیل و آمریکا و انگلیس شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    همگی از دم پشمک هستید . حالا این بعضی دختر ا و خانم ها فک میکنن با این پوشش های عجیب و غریب خیلی قشنگ میشن . اخه پشمک ها باور کنید زشت تر میشید . من که حالم بهم میخوره به این ارایش ها نگاه میکنم.

    • ....... شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      داداش به تو مربوط نیست کی چطور تیپ میزنه زندگی خودشه اختیارشم دست خودشه… خودت برو ببین چ نقصایی تو خودت داری بعد ب دختر مردم گیر بده

    • . شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      مضوع این نیست. موضوع حق انتخابه

    • زهرا شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      اگه بهت پابدن حالت بهم نمیخوره

  • امیر .... شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    این فیلم های مدار بسته ای که گشت ارشاد با سانسور مونتاژ کرده و به خورد ملت داده و مردم را گوش دراز فرض کرده باید بهشون نمره ۲۰ داد . راستی این گشت ارشاد در کشورهای خارج که آقازاده ها و نوه نتیجه زاده های یه سری از مسئولان نظام ، که برخی هاشون از مرز بدحجابی هم عبور کرده اند. شعبه ای نمایندگی چیزی نداره تا براشون کلاس ارشاد حجاب بگذاره ؟؟؟؟؟؟

    • زهرا شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

      دمت گرم مفت خوری میکنن حرف مفتم میزنن

  • بابک شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    جای تاسف داره با این کار بازم عده ای این جنایت رو تطهیر میکنن .مادر و دایی مرحوم گفتن دختر ما هیج سابقه بیماری نداشته .چطور میشه یه دختر ۲۲ ساله با وضع جسمانی سالم بره اونجا .با سکته مغزی و اون وضع خراب ببرنش بیمارستان .کمی عقل داشتن هم خوبه .

  • سبحان (تابو رپ) شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    واقعا غیر قابل تحمله این جهل
    میگن چادر سنگره آره سنگر از دست شما ها چون مردم ماکه خوشحال نیستن از این کار
    مرگ بر این طرز فکر مرگ بر کسی که توجیحش میکنه
    چیزای بیشتر اینجا نمیتونم بگم

  • لیلا شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    برا بعضی ها متاسفم تا اتفاقی واسه کسی میفته که مربوط به اسلام و حجاب میشه سریع واسش حواشی درس میکنین. و انگشت اتهام و میگیرید طرف خودی ها..همین اینتر نشنال که تمام دلسوزی هاشون از رو دروغه باور میکنید و هر مزخرفاتی باور میکنید
    مرگ این خانوم هم این طوری رقم خورده.الکی غوغا به پا نکنید

  • یارو شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    متاسفانه اغلب شهرستانیهاو روستانشینان عزیز جنبه رفتن ب شهرهای بزرگ رو ندارن
    فکر می‌کن رفتن اروپا
    دوست دارن سریعتر مخ یکی رو بزنن
    یا
    یکی مخ اونا رو بزنه
    چ دخترش،. چ پسرش
    تیپ و قیافه دخترای پایین شهری و دهاتی از دور مشخصه، چنان آرایش غلیظ و لباس‌های بازی میپوشن ک انگار همین الان عروسیشون تموم شده و دارن میرن توی حجله
    توی خود آمریکا و حتی لس آنجلس ک مرکز فحشای آمریکاس هم چنین تیپ و قیافه‌هایی نمیبینی

    از همه اینها گذشته….
    هر آدمی یه روزی میمیره ، معلوم نیس کجا و چجوری
    پدر خودم ۳ هفته قبل در حالی ک حالش کاملا خوب بود یهو دچارسکته مغزی شد و ۲روز بعد فوت کرد
    بارها وسط زمین فوتبال، یه جوان برومند و ورزشکار رو دیدیم ک افتاد زمین و فوت کرد
    این یه چیز کاملا طبیعی و عادیه
    اما خب همیشه کسایی هستن ک میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن
    ب نظر شما چرا منفعت اونا در تشویش اذهان ما و برهم زدن نظم و امنیت ماس، و اونا چ کسایی هستن؟؟

    • امیررضا شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

      انشالله برا خودتم اتفاق بیفته و بیفتی زمین و فوت کنی

  • shahrooz شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    تا این انقلاب بوده همین بوده

  • خان دادا‌ش شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    همه‌ی ما بارها جوانان برومند + ورزشکار رو وسط زمین فوتبال یا مسابقات ورزشی دیدیم ک افتادن و مردن
    چ برسه ب یه آدم عادی

  • بهار شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    چراکشوری که در حکومتش دم ازخدا،قران ،حضرت محمدوحضرت علی وعدالتش ومهربانیش وانسان دوستیش میزنندروباکشورهای کافراروپایی وامرکایی مقایسه میکنید،ماخیرسرمون مسلمانان خبر سرمون جمهوریمون اسلامیه

  • بهار شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    چراکشوری که در حکومتش دم ازخدا،قران ،حضرت محمدوحضرت علی وعدالتش ومهربانیش وانسان دوستیش میزنندروباکشورهای کافراروپایی وامرکایی مقایسه میکنید،ماخیرسرمون مسلمانان هستیم خیر سرمون جمهوریمون اسلامیه

  • بهار شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    خدا رحمتش کنه‌ ،خدابیامرزدش، خدا باصاحب این روزعزیز که حضرت زینب بودمحشورش کنه،معلومه‌ خیلی دل پاکی داشته که امشب ،شب به این عزیزی شب‌ اول قبرشه،اخه خدا به دل بنده هاش نگاه میکنه‌ نه ظاهرشون ،خوش به سعادتش عاقبت بخیرشد،به قول معروف عدو شود سبب خیراگرخدا خواهد،هرچندخانوادش خیلی عذاب میکشن ازخدا میخوام به حق صبوری زینب توی روزعاشورا به خانوادش صبرعظیم عنایت کنه وبهشون میگم ۹۰درصدمردم ایران دلشون پیش مهساوخانوادشه باورکنید

  • جلیل شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    ساختمان وزرا را جمع کنید یک شکنجه گاه هستش

  • Giit شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    در داخل ماشین و در هنگام دستگیری ضربه به سرش زدند

  • دکتر رضا شهریور ۲۸, ۱۴۰۱

    گناه بی حجابی مرگ نیست !
    چرا باید این اتفاق رخ دهد
    خجالت بکشید چندسال دنبال جمع آوری دیش ‌ماهواره رفتید نتیجه نداد
    دیدید قدرت دست مردم هست تعطیلش کردید
    حال با کشتن دختر جوان میخواهید انقلاب را نگه دارید
    باز هم نتیجه ندارد
    قدرت دست مردم است شما دارید در باتلاق دست پا می زنید هرچند زیاد فشار به خود بیاورید بیشتر فرو میروید
    بفهمید ای دولت مردان نفهم
    ایمان واعتماد مارا از دین ‌نظام به صفر رساندید
    اگر خوابید بیدار بشوید
    اگر خودتون به خواب زدید
    وای بر شما وای بر شما وای

  • رفیق خفت گیر شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

    شنیده های حاکی از اینه خفت گیری که در سعادت اباد زنان رو خفه میکرده هنگام دستگیری سکته کرده و مرده!دوستان این دزد بیچاره هدفش از خفه کردن خانم ها گوشی ایفون بوده چون علاقه فراوانی به ios داره، من نمیدانستم معنی هرگز را… خفت گیر بیچاره هر جای دنیا بود الان بهش جایزه میدادن اما تو ایران اونقدر فشار عصبی بهش اوردن که سکته کرده