سلبریتی های هالیوودی و روش های عجیب و غریب شان برای بچه داری

سلبریتی های هالیوودی و روش های عجیب و غریب شان برای بچه داری

همه ی پدر و مادرها به طور قطع خیر و صلاح فرزندشان را می خواهند، اما هر خانواده ای سبک و سیاق مخصوص به خود را برای بزرگ کردن فرزندانش دارد، مثل محدودیت های عجیب و غریب یا قوانینی خاص. بعضی سلبریتی ها هم از روش های خاص شان برای بچه داری گفته اند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پنه لوپه کروز و خاویر باردم

پنه لوپه کروز و همسرش، خاویر باردم یک پسر ۱۱ ساله و یک دختر ۹ ساله دارند. کروز معتقد است شبکه های اجتماعی «به ویژه نسل جوان تر را تحت تأثیر قرار می دهند». او همچنین گفته «دلش به حال کسانی که در این دوره و زمانه نوجوان هستند می سوزد».

کروز همچنین اذعان کرده که خود «رابطه ی عجیبی» با شبکه های اجتماعی دارد. او گفته ۲ فرزندش «تا زمانی که بزرگ تر نشده باشند» تلفن همراه نخواهند داشت و تا دست کم ۱۶ سالگی استفاده از شبکه های اجتماعی برایشان ممنوع است.

کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان می گوید از زمان به دنیا آمدن فرزند اولش از مابکروفر استفاده نکرده است. او در اینباره گفته: «وقتی میسن به دنیا آمد، من تحقیقات پزشکی زیادی کردم و تصمیم گرفتم دیگر از مایکروفر استفاده نکنم. من خواندم که سم های درون ظرف های پلاستیکی می تواند موقع گرم کردن وارد غذا شود.»

ایان سامرهالدر و نیکی رید

نیکی رید زمانی که باردار بود فاش کرد که او و همسرش، ایان سامرهالدر در تدارک «یک ماه سکوت» بعد از به دنیا آمدن فرزندشان هستند. او در اینباره گفت: «یک ماه اول ِ بچه را برای خودمان می گذاریم. فقط خودمان ۳ نفر خواهیم بود، بدون حضور هیچ کس دیگری. می خواهیم تلفن های همراه مان را هم خاموش کنیم تا هیچ توقعی از ما برای ارتباط نباشد.»

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس با آنکه به علاقه ی فراوان خود به شیرینی جات اذعان داشته، اما به ۳ فرزند خود اجازه ی زیاده روی در خوردن شیرینی جات نمی دهند. او در اینباره گفته: «شیرینی، بستنی و کیک، برای مواقع خاص و جشن هستند.» بنابراین فرزندان رابرتس تنها در مواقعی خاصی اجازه ی خوردن شیرینی جات دارند. او همچنین گفته: «فکر می کردم این کار باعث می شود قدر وقت هایی که می توانند این خوراکی ها را داشته باشند می دانند.»

میلا کونیس و اشتون کوچر

میلا کونیس و اشتون کوچر امکان لوس کردن ۲ فرزند خود را با فراهم کردن انواع چیزهای مادی دارند، اما خود شیوه ی کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته اند. کونیس گفته حتی برای کریسمس هم هیچ هدیه ای به فرزندان خود نمی دهند. این زوج علاوه بر اینکه خود هیچ هدیه ای به فرزندان شان نمی دهند، از پدر و مادر خود هم خواسته اند که نوه هایشان را هدیه باران نکنند و به آن ها گفته اند تنها یک هدیه به فرزندان شان بدهند، در غیر اینصورت، هر چه اضافه باشد را به خیریه ها اهدا می کنند.

کریستن بل و دکس شپارد

کریستن بل که از همسرش دکس شپارد ۲ دختر دارد، یک بار فاش کرده بود که دختران شان روی زمین اتاق خواب او و همسرش می خوابیدند. آن زمان دختران آن ها ۹ و ۷ ساله بودند و به گفته ی بل، آن ها روی تشک می خوابیدند. با این حال، مدتی بعد در همان سال بل در اینباره گفت که دختران شان از خوابیدن روی زمین «فارغ التحصیل» شده اند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود