واکنش دور از انتظار بهنوش بختیاری به حوادث اخیر در کشور + ویدیو

واکنش دور از انتظار بهنوش بختیاری به حوادث اخیر در کشور + ویدیو

بهنوش بختیاری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، روز گذشته با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود به حوادث اخیر در کشور واکنش نشان داد و به جمع هنرمندانی پیوست که طی ناآرامی های این روزها و اعتراضات به اشکال مختلف موضع خود را اعلام کرده‌ اند.

او البته مثل بسیاری از دیگر سینماگران زن، در صفحه شخصی‌ اش در این شبکه اجتماعی کشف حجاب نکرد، اما حرف‌ هایی زد که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت.

اعتراض بهنوش بختیاری به واکنش ها به اعتراضات اخیر + ویدیو

بهنوش بختیاری در توضیح ویدیوی خود نوشت:

من امروز بدون داشتن اقامت هیچ کشوری….در همین ایران خودمون همسو و یکدل با مردم اعلام می‌ کنم شرمنده مردمم هستم و از فروپاشی اقتصادی.. گرانی .. دیدن به هم خوردن زندگی‌ ها بخاطر زیر خط فقر بودن اکثر مردم…نبود دموکراسی،.. وجود محدودیت ها… بیکاری… عدم مدیریت در تقریبا تمام سیستم مملکت…اختلاس ها… ناحقی ها… بی عدالتی ها خسته ام… خیلی چیزها رو نمی‌ شود گفت… ولی امروز روزیه که موظف به پذیرش اشتباهاتتون هستید… شاید باید یه جا از مردم معذرت می خواستید..خیلی کارها بود که باید به زمانش انجام می دادید… دو ساله اسمم از تمام سریال ها خط می خوره بخاطر معذرت خواهیم از مردم… ولی به قول مولا علی انسان باید حق را بگوید حتی اگر موقع گفتن صدایش بلرزد. از همه مردم برای چندمین بار عذرخواهی می‌ کنم و امروز همراه شمام تا ابد. حرف تک تک این مردم شنیدنی ست و هیچ حرفی در جهت اعتراض بی‌ ارزش نیست.

https://www.instagram.com/p/Cjd6-LQMxJb/

قسمت نظرات این پست اینستاگرامی خانم بختیاری مثل تمامی پست هایش در این شبکه اجتماعی بسته است و باید دید در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر توییتر کاربران چه واکنشی به این ویدیو نشان خواهند داد و اینکه آیا او هم مثل بسیاری از سلبریتی ها به خاطر این اعتراض مورد بازخواست قرار خواهد گرفت یا نه.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • فاطیما مهر ۱۹, ۱۴۰۱

    آفرین به بهنوش .نظرم درموردبهنوش مثبت شد.امیدوارم همه خواب زدها بیداربش.موفق باشید.

  • جاوید فروردین ۳۰, ۱۴۰۲

    خانم بختیاری هم بلاخره مجبور شد حقیقت رو بگه امیدوارم بقیه سلبریتی هایی که نون به نرخ روز میخورن از خواب غفلت بیدار بشن و به مردم بپیوندن چون مردم بودن که اونا رو به این جایگاه رسوندن نه حکومت بی لیاقت. . به امید روزهای خوب