رفتار عجیب غلامعلی حداد عادل در یک نشست رسمی سوژه شد + ویدیو

رفتار عجیب غلامعلی حداد عادل در یک نشست رسمی سوژه شد + ویدیو

روز گذشته ویدیویی از حلیم خوردن غلامعلی حداد عادل در جریان نشست اساتید دانشگاه تهران منتشر و سوژه کاربران فضای مجازی شد.

در این ویدیو می‌بینیم که غلامعلی حداد عادل، از اساتید دانشگاه تهران و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی که هنگام سخنرانی حجت الاسلام سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کنار او نشسته، به شیوه‌ای عجیب شروع به حلیم خوردن می‌کند و بعد از کمی توقف، برای خودش از فلاسک چای می‌ریزد. فیلم حلیم خوری حداد عادل را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.

حلیم خوردن حداد عادل سوژه کاربران فضای مجازی شد + ویدیو

بیوگرافی غلامعلی حداد عادل

غلامعلی حداد عادل متولد سال ۱۳۲۴ در تهران، سیاستمدار، استاد دانشگاه، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است. او که در سال‌های اولیه پس از انقلاب نقش کلیدی در تالیف کتب درسی جدید برای مدارس داشت، در سال ۱۳۹۳ نشان افتخاری جهادگر عرصه فرهنگ و هنر را دریافت کرد.

حداد عادل پنجمین رئیس مجلس شورای اسلامی و در دوره های ششم تا نهم نماینده مردم تهران در این مجلس بود. حداد عادل همچنین سابقه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ را دارد که البته چند روز مانده به انتخابات از نامزدی کناره گیری کرد.

غلامعلی حداد عادل متونی از زبان‌های انگلیسی و عربی را به زبان فارسی برگردانده است. او همچنین ترجمه قرآن را از سال۱۳۸۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ به اتمام رساند. بهاءالدین خرمشاهی این ترجمه را یکی از سه ترجمه برگزیده قرآن به زبان فارسی می‌داند. از غلامعلی حداد عادل کتاب های بسیاری وجود دارد.

حلیم خوردن حداد عادل سوژه کاربران فضای مجازی شد + ویدیو

سوابق تحصیلی و تدریس

غلامعلی حداد عادل لیسانس و فوق لیسانس خود را در سال‌های ۱۳۴۵ و ۱۳۴۷ در رشته فیزیک از دانشگاه های تهران و شیراز دریافت کرد و پس از آن در دانشگاه شیراز و دانشگاه ملی ایران به تدریس فیزیک پرداخت. او در سال ۱۳۵۱ در رشته فلسفه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نیز مدرک کارشناسی ارشد گرفت و در سال ۱۳۵۳ دکترای خود را در همین رشته به پایان رساند.

حداد عادل بین سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ در دانشگاه صنعتی شریف فلسفه، تاریخ علم و تاریخ فلسفه غرب و تاریخ فلسفه اسلامی را تدریس کرد و از سال ۱۳۶۴ تاکنون مشغول به تدریس فلسفه غرب در دانشگاه تهران است.

حلیم خوردن حداد عادل سوژه کاربران فضای مجازی شد + ویدیو

زندگی شخصی غلامعلی حداد عادل

غلامعلی حداد عادل در سال ۱۳۴۹ با طیبه ماهروزاده که هنگام تحصیل او در دانشگاه تهران در دانشکده علوم تربیتی مشغول به تحصیل بود ازدواج کرد. طیبه ماهروزاده دارای مدرک دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است و تاکنون در سمت‌های اجرایی بسیاری نظیر مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیر پژوهشکده مطالعات زنان دانشگاه الزهرا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو هیات موسس انجمن فلسفه ایران و … فعالیت داشته است.

حداد عادل و همسرش چهار فرزند به نام‌های فریدالدین (۱۳۵۲)، آزاده (۱۳۵۴)، زهرا (۱۳۵۸) و بنت الهدی (۱۳۶۴) دارند.

حلیم خوردن حداد عادل سوژه کاربران فضای مجازی شد + ویدیو

دامادهای غلامعلی حداد عادل

زهرا حداد عادل، دختر دوم حداد عادل همسر سید مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر معظم انقلاب است که در سال ۱۳۷۸ با یکدیگر ازدواج کردند. ماجرای ازدواج این دو را می‌توانید اینجا بخوانید.

حلیم خوردن حداد عادل سوژه کاربران فضای مجازی شد + ویدیو

اما یکی دیگر از دامادهای غلامعلی حداد عادل آمریکایی است. چند سال پیش حداد عادل به همراه دختر کوچکش، بنت الهدی حداد عادل در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و در آن جمله‌ای گفت که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌ های اجتماعی داشت. حداد عادل در این برنامه گفت دامادش در خانواده شهیدپروری در آمریکا متولد شده است.

تصاویر خرید حداد عادل در فروشگاه های خارجی

عکس‌هایی از حداد عادل منتشر شده که در حال خرید از یک فروشگاه خارجی بوده است. او در توضیح این عکس‌ها گفته است: «اسفند ۱۳۸۷ برای شرکت در همایش رونمایی از ترجمه انگلیسی اسفار اربعه ملاصدرا به لندن رفته بودم. یک روز مانده به پایان سفر، با راهنمایی یکی از دوستان قدیمی‌ام به فروشگاه ارزان قیمت پری مارک رفتیم تا مختصر سوغاتی برای اهل منزل بخرم. آنجا آقایی از دور با تلفن همراه عکسی از من گرفت و بعد از قضایای سال ۸۸ آن را در فضای مجازی گذاشت. بعد از آن بود که داستان سرایی ها، تفسیرها، و تحلیل های سیاسی و فرهنگی آغاز شد که هنوز هم ادامه دارد و حالا هم بهانه‌ای شده برای عده‌ای تا به جای حمایت از شعار درست و منطقی سال حاشیه سازی کنند. مطلب در حد خرید سوغات برای خانواده بوده که در هر سفری امری طبیعی و عادی است.»

حلیم خوردن حداد عادل سوژه کاربران فضای مجازی شد + ویدیو

در سال ۱۳۹۹ نیز شایعه شد که نوه حداد عادل در لندن با هزینه‌ای سرسام آور متولد شده است که او این موضوع را تکذیب کرد.

مطالب مرتبط
۷ نظر

ورود

  • احسان مهر ۲۵, ۱۴۰۱

    خیلی وقت بود از حداد خبری نبود تو رسانه ها بخاطر حرف ها و رفتارهای غیر حرفه ایش اما دوباره برگشته خدا بخیر کنه.

    • یه بنده خدا مهر ۲۶, ۱۴۰۱

      بنده خدا گشنش شد مردم ما چقد بی فرهنگن هرچیزیو سوژه میکنن فکر کنین پدر خودتونه بازم همین‌کارو میکنین

  • مجید مهر ۲۵, ۱۴۰۱

    توپ بوده

  • کاپیتان شهبازی مهر ۲۵, ۱۴۰۱

    وقتی داماد کسی از خانواده شهید پرور آمریکایی باشه ایشون وسط چرت و پرت گویی رفیقش حلیم که سهله ویسکی هم میخوره

  • جانباز وطن مهر ۲۵, ۱۴۰۱

    خدا ریشه شما بکنه بحق یگانگی خدای بزرگ
    شما از کجا آمدید مردم را بدبخت کردید
    به قرآن این بابا اگه مملکت صاحب داشت
    چوپان هم نمیشد

  • PH مهر ۲۶, ۱۴۰۱

    کار ایشون اصلا درست نبود

  • امیر حسین مهر ۲۶, ۱۴۰۱

    این همون نیس که دست فرح رو بوس کرده بود؟