پاسخ تند علی دایی به حملات اخیر نماینده مجلس و خبرگزاری های دولتی

پاسخ تند علی دایی به حملات اخیر نماینده مجلس و خبرگزاری های دولتی

علی دایی که پس از انتشار یک پست اعتراضی در اینستاگرام پیرامون مرگ اسرا پناهی دختر دانش آموز اردبیلی مورد حمله برخی رسانه ها و نماینده مردم اردبیل در مجلس قرار گرفته بود، شب گذشته پاسخ تندی به منتقدانِ روزهای اخیر خود داد.

دو روز پیش علی دایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پستی منتشر کرد و از «اعمال فشار حاکمیت در برابر اعتراضات» و همچنین کشته شدن دختر دانش آموز اردبیلی نوشت. دختری به نام اسرا پناهی که برخی منابع خبری عمدتا فارسی زبان خارج از کشور مدعی شده بودند در جریان اعتراض دانش آموزان مدرسه دخترانه شاهد اردبیل کشته شده است اما مقامات سیاسی و پزشکی اردبیل و رسانه های داخلی این ادعا را رد کرده و با انتشار ویدیویی از مردی که گفته می‌شود عموی اسرا پناهی است مدعی شدند که این دختر بر اثر ناراحتی مادرزادی قلبی از دنیا رفته و در ادامه از خودکشی او با قرص برنج خبر دادند.

پاسخ تند علی دایی به حواشی مرگ دختر دانش آموز اردبیلی

انتشار این پست از سوی علی دایی با انتقادات و حمله های بسیاری روبه‌رو شد. از عموی اسرا پناهی که در ویدیویی دیگر خطاب به کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «از شما بابت نگرانی برای حالمان تشکر می‌کنم اما یک گلایه دارم که پیش از پی بردن به کم و کیف ماجرا، ما و خانواده عزادار را آزرده کردید.» تا اظهار نظر تند نماینده اردبیل در مجلس. کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم با بیان اینکه به حال علی دایی تاسف می‌خورد گفت: «تاسف می‌خورم که برخی چهره‌های شاخص کشور و اسطوره‌ها به این مسائل می‌پردازند. امنیت کشور باعث شد که عده‌ای اسطوره شوند. با پول محرومان ورزشگاه ساختیم تا عده‌ای دیده شوند، اما امروز از اغتشاشگران حمایت می‌کنند. حرف بنده به این افراد این است که احترام خود را حفظ کرده و در رفتار خود تجدیدنظر کنند.»

پاسخ تند علی دایی به حواشی مرگ دختر دانش آموز اردبیلی

خبرگزاری فارس نیز با انتقاد از علی دایی از او خواست که «کف روی آب» نباشد و به عنوان یک قهرمان دروغ نگوید.

حالا علی دایی در یک پست دیگر به این انتقادات پاسخ تندی داده و نوشته است:

درود به مردم شریف ایران

با توجه به جوسازی های اخیر صدا و سیما، برخی خبرگزاری ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را با شما عزیزان در میان بگذارم. آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس، سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرم، در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته‌اید من به اینجا رسیده و دیده شده‌ام که باید پاسخگوی شما باشم و اما صحبت از امنیت گردید که تأمین امنیت وظیفه هر دولتی می‌باشد.

و با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب عنوان می‌نماید (اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی دختر نازنین شهرم صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید.

آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت؟ اگر از مشکلات و کمبودهای شهر و مردم اردبیل خبر داشتید، چرا خاموش بودید و خاموش مانده‌اید؟ چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهرتان نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم نمی‌شد.

در پاسخ به اخبار منتصب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری ها لازم به ذکر می‌دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می‌باشد و اگر به صحت مسئله‌ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی‌کنم. از این پس به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید تاریخ ثابت کرده، می‌کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند. من خودم را اسطوره نمی‌دانم و بارها گفته‌ام من از جنس همین مردمم.

پاسخ تند علی دایی به حواشی مرگ دختر دانش آموز اردبیلی

انتقاد از علی دایی در مورد مرگ دانش آموز اردبیلی در شرایطی صورت گرفته که یکی دو روز گذشته اظهارات ضدونقیضی درباره مرگ اسرا پناهی از سوی مسئولان این شهر عنوان شده است. محمود صفری، شهردار اردبیل در گفتگو با انتخاب، ادعا کرده که این دانش آموز به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از طلاق پدر و مادرش با قرص برنج خودکشی کرده است. این در حالی است که سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در گفتگو با اعتماد، دلیل مرگ اسرا را بیماری قلبی عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای فوت یک دانش آموز دختر در اردبیل چیست؟

توضیحات عموی دختر دانش آموز اردبیلی درباره علت مرگ او + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • میهمان مهر ۲۶, ۱۴۰۱

    با سلام
    درود بر شرف علی دایی ها و کریمی ها و ننگ بر نمایندگان بی لیاقت و دروغگو

  • کاربر مهر ۲۶, ۱۴۰۱

    علی جان بیا اردبیل و بزن تو دهنشون، میگن تو دروغگویی! بیا و با مدرک ثابت کن خودکشی نبوده. دمت گرم

  • PH مهر ۲۶, ۱۴۰۱

    کاش با مستندات حرفش رو بزنه وگر نه همه میتونن دروغ بگن باد هواست