همه ادعاها درباره مرگ مهرشاد شهیدی نژاد و سارینا ساعدی + ویدئو

همه ادعاها درباره مرگ مهرشاد شهیدی نژاد و سارینا ساعدی + ویدئو

در روزهای گذشته ادعاهایی مبنی بر مرگ دو جوان دیگر، مهرشاد شهیدی نژاد و سارینا ساعدی در اعتراضات مطرح شد که از سوی مقامات تکذیب شده است.

مهرشاد شهیدی نژاد، جوان ۱۹ ساله ی اراکی، دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی اراک و آشپز رستورانی در این شهر بود که برخی مدعی شدند در اعتراضات و بر اثر ضربات باتوم جان خود را از دست داده است.

سارینا ساعدی نیز دختر ۱۶ ساله ی سنندجی بود که ادعا شد در اعتراضات و بر اثر اصابت باتوم درگذشته است.

خبرگزاری فارس درباره ی ماجرای مرگ مهرشاد شهیدی نژاد نوشت:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی جزئیات مرگ «مهرشاد شهیدی‌نژاد» جوان ۲۰ ساله اراکی را اعلام کرد.

بهنام نظری با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد.

وی تصریح کرد: متوفی هیچگونه مدارک هویتی و حتی گوشی موبایل به همراه نداشت و هویتش نیز مشخص نبود، روز پنج شنبه به دنبال مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی و شناسایی وی از سوی خانواده هویتش مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود، ضمن اینکه پزشکی قانونی شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را نیز رد کرده است.

خبرگزاری میزان، رسانه قوه قضاییه نیز درباره ی مرگ این جوان اراکی نوشت:

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده ،کاملا مردود است و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی درباره جزئیات علت فوت مهرشاد شهیدی نژاد در شهر اراک اظهار کرد: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا برخورد شئ سخت به سر نامبرده ،کاملا مردود است و هیچ گونه آثار شکستگی در دست و پا ،جمجمه و خونریزی مغزی نیز در جسد وجود ندارد و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: جسد این شخص با حضور خانواده وی بررسی و مستندسازی شده است.

خبرگزاری فارس درباره ی علت مرگ سارینا ساعدی نوشت:

سارینا ساعدی دختر ۱۶ ساله سنندجی دیروز در منزل فوت کرده بود که خانواده‌اش او را به امید احیا به بیمارستان برده بودند.

حسن عسکری فرماندار سنندج اظهار کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا خودکشی بوده اما دلیل قطعی مرگ این دختر بعد از اعلام نتایج پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود.

ضدانقلاب که به دنبال کشته‌سازی است در رسانه‌ها و کانال‌های وابسته، به دروغ مرگ این دختر را به اغتشاشات ربط داده بودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفته بود، یک دختر جوان سنندجی روز گذشته خودکشی کرده بود اما ضد انقلاب با دروغ اعلام کرده است که این دختر در جریان اغتشاشات کشته شده است.

خبرگزاری تسنیم نیز درباره ی ماجرای مرگ این دختر نوجوان سنندجی نوشت:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فوت سارینا ساعدی ارتباطی با اغتشاشات ندارد.

مهدی رمضانی ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر کشتن یک دختر سنندجی توسط پلیس را تکذیب کرد و اظهار داشت: فوت “سارینا ساعدی” دختر جوان سنندجی هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد ولی عناصر ضدانقلاب با دروغ اعلام کرده‌اند این دختر در جریان اغتشاشات کشته شده است.

وی افزود: هیچ دختری در اغتشاشات اخیر استان کردستان-سنندج کشته نشده و این خبر کاملا کذب است.

معاون امنیتی استاندار کردستان با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد ناامنی و ناامن جلوه‌دادن این استان گفت: تمام تلاش و هم و غم ضدانقلاب ایجاد ناامنی در سطح استان بوده اما به کوری چشم آنان، امنیت در نقطه به نقطه کردستان حاکم است.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز ضمن رد شایعات رسانه‌های معاند اظهار کرد: کشتن دختر سنندجی توسط پلیس با ضربات باتوم کاملا کذب بوده و اصلا صحت ندارد.

همچنین خبرگزاری مهر ویدئویی از صحبت های پدر و اطرافیان سارینا ساعدی درباره ی مرگ وی منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر در توضیح این ویدئو نوشته است:

سارینا ساعدی دختر ۱۶ ساله سنندجی دیروز در منزل فوت کرده بود که خانواده‌اش او را به امید احیا به بیمارستان برده بودند اما ضدانقلاب که به دنبال کشته‌سازی است در رسانه‌ها و کانال‌های وابسته، به دروغ مرگ این دختر را به اغتشاشات ربط داده بودند.

۱۸ نظر

ورود

  • PH آبان ۷, ۱۴۰۱

    ای بابا سناریو تکراری
    این روز ها هر کسی بمیره میگن کار خودشونه
    دیروز یه خبری رو خوندم استخون های یه کسی رو پیدا کردن گفتن کار خودشونه!!!!استخون پیدا کردن!!!
    روزیاتو فکر نکنی حواسمون نیست داری چیکار میکنی؟همه ی اخبار مرگ و میر های کشور رو پشتیبانی میکنی اما اخبار تظاهرات میلیونی دیروز مردم رو اصلا نشر ندادی…
    رسالت رسانه ای رو به چی میفروشی؟بگو قیمتت چنده؟

    • ناشناس آبان ۷, ۱۴۰۱

      دوست عزیز مردم در هنگام شرکت در انتخابات نشان دادن آیا به حکومت باور دارند یا خیر( حالا یا کلا قبول ندارند یا خواهان اصلاحات بنیادی هستند) در طی این چند سال بعد از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری به شمار مخالفان و معترضان اضافه شده. اگر حاکمیت اجازه راهپیمایی به معترضان هم بدهد آیا فکر میکنی همه در خانه مینشینند.
      یادتون باشه : میزان رای ملت است نه راهپیمایی.

      • PH آبان ۷, ۱۴۰۱

        من نمیدونم شما کجای کره خاکی زندگی میکنید حداقل برید چند تا سرچ ساده بزنید یکم مطالعه کنید بی هوا بدون اطلاع نظر ندید در مورد امار شرکت در انتخابات امار نشون داده که هر وقت جریان‌ اصلاحات متصدی امور بودن درصد شرکت در انتخابات امده پایین چرا؟ چون عملکرد ضعیفشون باعث نا امیدی در مردم شده مثل انتخابات سال ۷۲و ۸۴ اما در انتخابات سال۸۸ و ۹۲ درصد شرکت مردم افزایش پیدا میکنه و دوباره در سال ۱۴۰۰ که هشت سال دولت دست اصلاح طلب ها بوده درصد کاهش پیدا میکنه!!!حالا همین مردم همین افراد رو انتخاب کردن(البته که کار خودشونه ???)و از قدیم گفتن خودکرده رو تدبیر نیست!یه تحلیل اماری ساده.سخت هم نبود!
        افراد معترض به شرایط اقتصادی هر روز جلو مجلس و مکان های دیگر اعتراض میکنند مشکلشون رو بیان میکنند و اکثرا حل میشه! اما کسی که ساختمان بانک امبولانس سطل اشغال ادارات مامور نیروی انظامی و … اتیش میزنه به بازاری های حمله میکنه نمیشه گفت این معترضه! این اشوبگره! که کلا دیدیم این مدت چند نفر امدن!
        اون زمانی که مردم میان به داعشی ها اعتراض میکنن راهپیمایی میکنن جمعیت میلیونی میاد شما میگید میزان رای ملت است!اما زمانی که یه عده جمعیت که با بازشماری هر روز،کل کشور به ۶۰ هزار نفر نرسیدین!میزان خاموش شد؟
        دوست عزیز و دوستان‌ گرامی لطفا مطالعه کنید هم اخبار موافق هم مخالف رو بخونید تجزیه و تحلیل کنید بعد نظر بدین

    • ناشناس آبان ۷, ۱۴۰۱

      مورد بعد هم اینقدر طرفداران حکومت کاسته شده که طی حرکت برنامه ریزی شده شبکه پویا بعد از ماجرای تروریستی ناخوشایندی که حتا برای بزرگسال مناسب نیست سریعا برنامه را قطع میکند و شروع به توضیحات و شتشوی مغزی کودک میکند. به رسانه ایراد میگیرد البته به رسانه آزاد و غیر حکومتی. دوست عزیز گوش شنوا داشته باشید و نگذارید وضع از این خرابتر شود.وقتی ماجرایی مثل سعید امامی و … بود چرا مردم باور نکنند کار خودشان است ؟!

      • PH آبان ۷, ۱۴۰۱

        اگه طرفداران حکومت کم شده تو چرا نگرانی؟اینکه تو شبکه پویا ماجرای تروریستی رو بیان میکنن طرفداران زیاد میشه؟شما نگاه کردی طرفدار شدی؟من الان اینجام یعنی گوش شنوا دارم ؟شما دارید؟متاسفانه نه؟وگر نه من چیزی نگفتم سایت محترم روزیاتو کلیه اخبار مربوط که مرگ و میر کشور رو پشتیبانی میکنه!اما راهپیمایی میلیونی مردم در اعتراض به داعش و اشوب های اخیر رو نه!چرا؟شما بگو…
        یه تشکر از روزیاتو که نظر های که نقد میکنه ثبت میکنه ???

        • ایسل آذر ۱۵, ۱۴۰۱

          کم شده دیگه تو چرا نگرانی هه

    • رد روزیاتو رو زدم چند وقت پیشا آبان ۸, ۱۴۰۱

      رد ادمای پشت روزیاتو و دجیتیاتو رو زدم.
      روزیاتو پشتش یه تجزیه طلب کرد هست که ساکن لندنه.
      فعلا همینو بدونین.

  • عاقل? آبان ۷, ۱۴۰۱

    ای بابا سناریو تکراری
    خودش مرد و نتیجه بعداً اعلام می شود می‌فرمایند اثری از ضربه نیست ولی خود به خود تو خیابون افتاد مرد ? کار خودشون نیست کاره بابای منه ?

  • سبحان (تابو رپ) آبان ۷, ۱۴۰۱

    همه یا خودکشی میکنن یا الکی میوفتن میمیرن جوونای مردمو دارید میکشید دیگه چقدر ترسو ایید
    دم خروستون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباستونو؟

    • HH آبان ۷, ۱۴۰۱

      نخیر اندیشمند ولی اخیرا هر مرگی رو یه عده مث تو میخوان بندازن گردن حکومت چون براشون منفعت سیاسی داره.
      قبل از این اتفاقات هم از این مورد ها و خودکشی رخ میداد منتها اوت موقع چون قضیه و منفعت خاصی در کار نبود کسی توجهی نمیکرد ولی حالا نون یه عده به اینه که هر مرگی رو بندازن گردن حکومت.
      کی به کیه اصلا انقراض دایناسور ها هم کار خودشون بود

      • سبحان (تابو رپ) آبان ۷, ۱۴۰۱

        امثال من؟؟؟ شما جیره خور های تعصبی نونتون از خون مردم بعد من شدم پول دربیار از این وضعیت؟

  • az آبان ۷, ۱۴۰۱

    پیکر رضا حقیقت نژاد چهار روز گروگان گرفته شده شده و خانواده ش بی اطلاع هستن
    لابد اینم کار معترضین هست
    بنازم به این همه اقتداررررررر

    • HH آبان ۷, ۱۴۰۱

      فقط دارم به کامنتت میخندم ? رضا حقیقت نژاد زندش به درد اینا نمیخورد حالا بیان پیکرشو گروگان بگیرن؟ سطح تحلیلت سایت رو یه لول برده بالاتر. با قدرت ادامه بده ?
      ممنون که توی هر شرایطی موجبات خنده و شادی کاربرا رو فراهم میکنی.

      • az آبان ۸, ۱۴۰۱

        از اینکه در هر شرایطی سرتو زیر برف میکنی و خودتو میزنی به حماقت هم مضحکه هم شرم آور ….خوب بخور

  • ناشناس آبان ۷, ۱۴۰۱

    راست میگن و ما تا حالا دروغ نشنیدیم تا حالا ندیدم چه طور با مردم برخورد میشه. نهایتا جایی هم که کاملا مشخص بشه توسط خودشون به قتل رسیده میگن جاسوس اسرائیل بوده. آیا کسی برای ماجرای مازیار ابراهیمی پاسخ داد ؟! خیر.
    پس جای سوالی باقی نمیمونه.

  • آیسل آذر ۱۵, ۱۴۰۱

    کاش جرات گفتن حقیقت رو داشتید. هه.

  • ناشناس آذر ۱۷, ۱۴۰۱

    گربمون نمیدونم چرا زایمانش عقب افتاده مطمعنم کار دولته?

  • علیرضا آذر ۱۸, ۱۴۰۱

    سلام دوستان بنده ب جرم عمامه پرانی در اراک گیر کردم لذا خیلی من کتک خوردم خواهشا دقت کنین و الان با وثیقه بیرونم خواستن بهم سرم تزریق کنن خواهشمند هستم مواظبت کنین