مستربلیط؛ سفری جذاب به تهران

مستربلیط؛ سفری جذاب به تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شهر تهران پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایران در شمال کشور و در دامنه رشته کوه های البرز قرار دارد که با مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربع عنوان بیست و هفتمین شهر بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو  هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز تهران خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

این شهر با جمعیتی بالغ بر ۱۳ میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر ایران است و استان تهران از شمال با استان مازندران، از غرب با استان البرز، از شرق با استان سمنان و از جنوب با قم همسایه است.

این استان دارای ۱۶ شهرستان، ۴۵ شهر و ۷۸ دهستان است و به ۲۲ منطقه و ۱۲۲ ناحیه شهری تقسیم شده ‌است. تهران با اختصاص دادن نیمی از فعالیت های صنعتی به خود نقش مهمی در این بخش ایفا می کند و به عنوان کانون اقتصاد ایران شناخته می شود. همین موضوع باعث شده تا علاوه بر سفرهای تفریحی سهم زیادی از سفرهای این شهر را ماموریت های کاری شامل شوند.

۱.آیا می دانید اولین کبابی و چلوکبابی، چراغ، بستنی، عکس، تلگراف، پرواز و خط تلفن ایران، در تهران مورد استفاده قرار گرفت؟

۲.آیا می دانید ساختار اداری ایران در تهران متمرکز شده است؟

۳.آیا می دانید اولین ساختمان مرتفع و بلند تهران، ساختمان پلاسکو در خیابان استانبول بود که روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ در اثر آتش‌سوزی فروریخت؟

۴.آیا می دانید نخستین دانشگاه آزاد اسلامی با واحد تهران آغاز به کار کرد؟

۵.آیا می دانید تهران با شهرهای سئول، لس‌آنجلس، بیشکک، دوشنبه، هاوانا، برزیلیا، خارطوم، پاریس، قدس، کاراکاس، پرتوریا، صنعا، مینسک، استانبول، بغداد، هانوی، آنکارا، پکن، بوداپست، تفلیس، کابل و مسکو پیمان خواهرخواندگی بسته است؟

۶.آیا می دانید استادیوم آزادی که ورزشگاه ملی فوتبال است جزو یکی از بزرگ‌ ترین ورزشگاه‌ های دنیا می ‌باشد؟

۷.آیا می دانید پیشینه تئاتر تهران به زمان قاجار برمی‌گردد؟
۸. آیا می دانید تالار رودکی یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین تالارهای اپرا و موسیقی ایران به شمار می ‌رود؟

۹.آیا می دانید شاید جالب باشد بدانید که در نوشته ‌های تاریخی، تهران به عنوان زادگاه زرتشت معرفی شده است؟

مستربلیط؛ سفری جذاب به تهران

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل تهران

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به تهران، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به تهران اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر تهران به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل تهران با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل تهران به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید.

بدون نظر

ورود