چطور در کیش ویلا اجاره کنیم؟

چطور در کیش ویلا اجاره کنیم؟

همه ما کیش را به‌عنوان یک جزیره توریستی جذاب و بسیار زیبا می‌شناسیم. این جزیره مرجانی به عنوان نگین خلیج فارس، سالانه شمار زیادی گردشگر را به سمت خود می‌کشاند و افرادی زیادی تمایل دارند تا با اقامتی چند روزه در این شهر، از جاذبه‌های گردشگری آن و تفریحات آبی سواحل کیش لذت ببرند.

البته برای مسافرتی چند روزه به کیش بهتر است، از قبل اقدام به رزرو اقامتگاه کنید تا در زمان سفر به‌ویژه در ایام تعطیلات و پیک مسافرت با مشکل اسکان مواجه نشوید. پس در این‌جا می‌خواهیم شهرک‌های کیش را معرفی کرده و درباره نحوه اجاره ویلا در این شهر صحبت کنیم تا با آگاهی و اطمینان کامل، سفری رویایی به این جزیره زیبا داشته باشید.

 آشنایی با شهرک‌های مسکونی کیش

امروزه رشد اقتصادی و توریستی جزیره کیش، باعث شده تا در این شهر شهرک‌های مسکونی متعدد و مدرنی ساخته شود. به‌طوری که هر ساله از بافت قدیمی این جزیره کاسته می‌شود و زمین‌های بیشتری برای شهرک‌سازی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در‌حال‌حاضر شهرک‌های مسکونی کیش برای اجاره به دو دسته توریستی و غیر‌توریستی تقسیم‌بندی می‌شوند. البته قیمت اجاره برای بخش توریستی کیش، بالاتر از بخش غیر‌توریستی آن است.

هم‌چنین برج‌هایی که در نوار ساحلی کیش قرار گرفته‌اند، سوئیت‌هایی بسیار لوکس و مدرن هستند که با امکانات برج‌های بهترین مناطق تهران برابری می‌کند. (نوار ساحلی کیش از شمال تا جنوب شرقی جزیره امتداد دارد.)

شهرک صدف

این شهرک دارای هفت فاز مسکونی با امکانات رفاهی متعدد است که البته این امکانات، برای رفاه حال ساکنین فازهای مسکونی، در داخل شهرک قرار گرفته‌اند. این شهرک از طریق خیابان خلیج فارسف دسترسی خوبی به مناطق مختلف کیش دارد.

فاز دو شهرک صدف، دارای سینما و پارک اختصاصی است. به‌همین دلیل، بسیاری از ساکنین، فاز دو شهرک صدف را، به‌عنوان بهترین منطقه مسکونی کیش می‌شناسند و بالاترین قیمت اجاره خانه در کیش هم متعلق به ویلاهای این شهرک است.

شهرک میر مهنا

شهرک میر مهنا، درغرب جزیره کیش واقع شده و از قدیمی‌ترین مناطق کیش به‌شمار می‌آید و در سال‌های اخیر هم، برای توسعه این منطقه، عملیات‌های عمرانی متعددی انجام گرفته است.

البته فازهای اف یک و اف دو شهرک میرمهنا، نوساز بوده و از قیمت مناسب و امکانات خوبی برای اجاره خانه در کیش برخوردار است.

شهرک سفین

شهرک سفین که با نام شهرک نوبنیاد هم شناخته می‌شود، دارای سه فاز مختلف است. در این شهرک، می‌توانید آپارتمان‌هایی با متراژ پایین و امکانات مناسب  را برای اسکان انتخاب کنید. قیمت اجاره خانه در این شهرک بسیار مناسب است و توصیه می‌شود برای اجاره خانه در کیش حتما از فازهای مختلف آن دیدن کنید.

شهرک ساحلی دامون

شهرک ساحلی دامون، منطقه‌ای مدرن و پیشرفته است که در آن خانه‌های ویلایی و برج‌ها و آپارتمان‌های دوبلکس ساخته شده است. این مجموعه ساختاری شبیه کشو‌رهای صنعتی و پیشرفته دارد. این منطقه دارای دو بخش آپارتمانی و ویلایی است و برای هر سبک و سلیقه‌ای، گزینه‌های متعدد وجود دارد و افراد می‌توانند، در این منطقه، ویلا ساحلی رو‌به دریا یا آپارتمان‌های مدرن در برج‌های لوکس را برای اجاره انتخاب کنند.

این مجموعه دارای نگهبانی و ساحل اختصاصی است و گران قیمت‌ترین مناطق مسکونی کیش برای اجاره در این منطقه وجود دارند. شهرک دامون از طریق خیابان وصال به مناطق مختلف کیش دسترسی دارد.

شهرک آفتاب کیش

شهرک آفتاب، از دیگر مناطق مسکونی کیش است که با مساحتی بالغ بر ۱۲۵۰۰۰ مترمربع، در کنار سواحل خلیج‌فارس بنا شده و هم‌چون نگینی می‌درخشد. حدود ۷۰ درصد از زمین‌های این شهرک، به فضای سبز اختصاص داشته و منظره‌ای بسیار زیبا و منحصربه‌فرد برای این شهرک به‌وجود آورده است.

سوئیت‌های این شهرک دارای امکاناتی نظیراستخر، سونا، جکوزی، سالن‌های بولینگ و بدن‌سازی و تراس‌هایی با نماهای فوق العاده داشته و در واقع سوئیت‌های آن، برای افرادی مناسب است که به‌دنبال اقامتگاه‌های لوکس و مدرن می‌گردند. این شهرک در نزدیکی اسکله قدیم کیش واقع شده است.

اجاره ویلا در کیش

چطور در کیش ویلا اجاره کنیم؟

با توجه به توریستی بودن جزیره کیش، در این منطقه برای رفاه حال مسافران گزینه‌های متعددی از هتل‌ها، سوئیت‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاها در نظر گرفته شده‌است تا افراد مطابق با بودجه و شرایط خود یکی از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کنند. اما در سال‌های اخیر گردشگران زیادی به جای اقامت در هتل، روی به اجاره ویلا، سوئیت یا آپارتمان در یکی از شهرک‌های کیش آورده‌اند تا بدین وسیله  هزینه سفر خود را کاهش دهند. لازم به ذکر است، قیمت اجاره ویلا در کیش هم با توجه به فصول سال تغییر زیادی می‌کند و در ماه‌های شلوغ گاهی تا ده برابر گرانتر می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید، اجاره ویلا لوکس در کیش با توجه به موقعیت، دسترسی‌، امکانات و متراژ قیمت‌های متفاوتی دارد.

مزایای اجاره ویلا در کیش

برای اقامت در کیش گزینه‌های متعددی پیش‌روی شماست. اما اجاره ویلا یا سوئیت در این جزیره زیبا، نسبت به اقامت در هتل مزایای بیشماری دارد که در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

  • با اقامت در ویلا یا سوئیت می‌توانید از هزینه وعده‌های غذایی در طول سفر بکاهید و بودجه خود را صرف تفریحات بیشتر کنید. زیرا ویلاها و خانه‌های کیش، دارای آشپزخانه و امکانات آشپزی است و می‌توانید وعده غذای مناسبی را مطابق با سلیقه خود تهیه کنید.
  • اگر برای سفر به کیش با دوستانتان همراه شوید و برای اقامت، سوئیت اجاره کنید، می‌توانید، هزینه‌های اسکان را تقسیم کرده و مقرون به صرفه‌تر سفر کنید.
  • با اجاره آنلاین اقامتگاه در کیش از سایت‌های معتبر، می‌توانید مکان مورد نظرتان را با توجه به بودجه و شرایط‌‌ خود و با قیمتی مقرون‌به صرفه رزرو کرده و حتی در ماه‌های شلوغ سال، آسوده خاطر به کیش سفر کنید.

نکاتی مهم و کاربردی برای اجاره ویلا در کیش

چطور در کیش ویلا اجاره کنیم؟

اجاره ویلا یا سوئیت در کیش هم مانند اقامت در هتل‌ها، قوانین مخصوص به خود را دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • از آن‌جایی‌که این ویلاها به صورت مبله اجاره داده می‌شوند، لازم است تا هنگام اجاره، یک مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه ارائه دهید.
  • هنگام اجاره ویلا در کیش، در خصوص زمان دقیق تحویل ویلا سوال بپرسید.
  • اگر ویلای خود را به صورت آنلاین رزرو می‌کنید، در خصوص بازگشت وجه، در صورت کنسلی یا عدم رضایت اطلاعات لازم را به دست آورید. هم‌چنین به یاد داشته باشید که میزبان حق ندارد، بعد از رزرو ویلا، قیمت اقامتگاه را افزایش دهد، مگر این‌که بر تعداد نفرات اضافه شود.
  • آب هوای کیش به‌گونه‌ای است که ساختمان‌های آن، نیازبه نگهداری در برابر رطوبت و برنامه سم‌پاشی منظم در برابر حشرات دارند. بنابراین برای رعایت سمپاشی و اصول نگهداری ویلا دقت داشته باشد تا درگیر حشرات موذی نشوید و چنان‌چه می‌خواهید به صورت آنلاین ویلا اجاره کنید، حتما به سایت‌های معتبر و خوش‌سابقه مراجعه کنید.

سخن پایانی

امروزه جزیره کیش، تبدیل به یکی از مراکز مهم توریستی و تجاری در کشور شده است، بنابراین افراد زیادی تمایل دارند تا برای تفرح یا تجارت به این منطقه سفر کنند. حتی در برخی از زمان‌های سال ممکن است این جزیره مرجانی به‌قدری شلوغ باشد که مسافران با مشکل اسکان مواجه شوند. بنابراین اگر قصد سفر به کیش دارید، توصیه می‌شود، قبل از حرکت، اقدام به اجاره ویلا یا سوئیت از یکی از سایت‌های معتبر گردشگری کنید و از بین اقامتگاه‌های متعدد، گزینه ‌ای را انتخاب کنید که با بودجه و شرایط شما سازگاری داشته باشد.

بدون نظر

ورود