به غذای گربه خود اهمیت بدهید

به غذای گربه خود اهمیت بدهید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

میتوان گفت هر کسی که حیوان خانگی از جلمه گربه دارد با برند رویال کنین آشنا میباشد. میتوان گفت این برند از برند های قدیمی فرانسوی در تولید غذاهای سگ و گربه میباشد. دلیل این محبوبیت رویال کنین تنها بخاطر کیفیت بالای محصولات و تولید محصولات اختصاصی حیوانات میباشد. شاید در زمان خرید نمایندگی رویال کنین شما دچار مشکل شوید و دلیل آن این است که محصولات غذای گربه رویال کنین دسته بندی های منتوعی دارد.

تاریخچه غذای گربه ها

داستان رویال کنین از دهه ۱۹۶۰ با یک جراح دامپزشک به نام ژان کاتاری شروع می شود. در آن زمان، کاتاری یک مطب دامپزشکی را در روستای آیمارگ در منطقه گارد در جنوب فرانسه اداره می کرد.

کاتاری که به دلیل مشکلات پوستی و پوستی در حیوانات خانگی محلی مشکل داشت، شروع به آزمایش غذاهای خانگی به عنوان یک راه حل تغذیه کرد. کاتاری پس از آزمایش چندین دستور غذا و پختن آنها در فر در گاراژ خود، متوجه شد که یک دستور غذایی مبتنی بر غلات به طور مداوم به کاهش مشکلات پوست و پوششی که حیوانات روستا را آزار می دهد کمک می کند.

این موفقیت به حدی بود که کاتاری غذای رویال کانین را علامت تجاری کرد و دامپزشکی خود را تعطیل کرد. وقت آن رسیده بود که وارد تجارت غذای حیوانات خانگی شوم.

برند تازه برند رویال کانین یک اکسترودر از ایالات متحده وارد کرد و به سرعت به یکی از شرکت های پیشگام غذای حیوانات خانگی در اروپا تبدیل شد. آنها اولین تولید کننده غذای خشک حیوانات خانگی در فرانسه و اولین شرکت اروپایی بودند که از اکسترودر استفاده کرد.

در سال ۱۹۷۲، این نام تجاری به گروه Guyomarc’h فروخته شد و بلافاصله در اروپا گسترش یافت و شعبه هایی در ایتالیا، بلژیک، سوئد، اسپانیا، آلمان و دانمارک به وجود آمدند. پس از تقریباً سه دهه توسعه، خرید بانکی، و حضور در بورس اوراق بهادار پاریس، شرکت در جولای ۲۰۰۱ به مریخ فروخته شد.

امروزه رویال کانین یک شرکت جهانی با امکانات توزیع و تولید در سراسر جهان است، اگرچه دفتر مرکزی آن در سراسر جهان هنوز در Aimargues، فرانسه است. این برند به راحتی یکی از رایج ترین مارک های توصیه شده توسط دامپزشکان برای استفاده عمومی و مسائل دامپزشکی است.

راهنمای خرید غذای گربه

منابع غذای گربه ها

رویال کنین مواد اولیه را از سرتاسر جهان تامین می کند و اطلاعاتی درباره کشورهای مبدا یا تامین کنندگان خاص منتشر نمی کند. محصولات آنها در تاسیسات تولیدی متعلق به شرکت در سراسر جهان تولید می شود. مکان های کارخانه رویال کنین شامل ایالات متحده، کانادا، برزیل، فرانسه، روسیه، چین، آفریقای جنوبی، آرژانتین، لهستان و بریتانیا می باشد.

تمام این تاسیسات تولیدی متعلق به Mars, Incorporated است. همچنین دارای چندین مرکز تحقیقاتی واقع در سراسر جهان است که در آن متخصصان تغذیه دامپزشکی تمام وقت برای کمک به فرمولاسیون غذاهای خود استخدام می کنند.

غذای گربه کدام بهتر است

رویال کنین در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع مختلف غذای گربه را به فروش می رساند. در حالی که آنها دستور العمل های سنتی غذای خشک رویال کنین را ارائه می دهند، بسیاری از محصولات آنها برای مسائل بهداشتی خاص مانند سلامت دستگاه ادراری یا مراقبت از گوارش فرموله شده اند. رویال کنین همچنین یکی از معدود برندهای غذای گربه است که دستور العمل هایی را برای نژادهای خاص گربه مانند پرشین ها و مین کونز ارائه می دهد.

رویال کانین تعدادی دستور غذا را ارائه می دهد که برای مراحل خاص زندگی، اندازه بدن و همچنین سبک زندگی فرموله شده یا حداقل به بازار عرضه می شود. غذاهای آنها در دو نوع مرطوب و خشک موجود است. از نظر غذاهای مرطوب آنها، تعدادی بافت و قوام مختلف برای انتخاب وجود دارد.

در میان مجموعه رویال کنین، یک موضوع مشترک وجود دارد، مواد مغذی بیش از مواد تشکیل دهنده. آنها اطلاعات زیادی در مورد محل تهیه مواد تشکیل دهنده آنها ارائه نمی دهند، اما رویال کنین تمام محصولات خود را فرموله و تولید می کند.

غذای گربه های خارجی چگونه باشد

این دستور غذا متعلق به خط مراقبت رویال کانین است که جایی بین رژیم دامپزشکی تجویزی و رژیم غذایی غیر درمانی معمولی قرار دارد. این فرموله برای حمایت از سلامت دستگاه ادراری با حفظ تعادل مواد معدنی سالم در ادرار گربه و تشویق گربه شما به نوشیدن آب بیشتر است.

از قضا، این یک غذای خشک است، بنابراین رطوبت مورد نیاز گربه شما برای حفظ سلامت مجاری ادراری را تامین نمی کند.

برخلاف برخی از غذاهایی که حاوی اسید کننده‌ها برای جلوگیری از کریستال‌های استروویت هستند، اما نمی‌توانند کریستال‌های اگزالات کلسیم را برطرف کنند، این غذا برای افزایش خروجی ادرار و کاهش کریستال‌های استروویت و اگزالات کلسیم ساخته شده است. توجه داشته باشید که یک رژیم غذایی با رطوبت بالا نیز باعث افزایش خروجی ادرار می شود بدون اینکه بدن گربه شما را با کربوهیدرات ها پر کند.

اولین ماده غذایی ذرت است و پس از آن گلوتن گندم، پودر مرغ و ترکیبی از مواد گیاهی از جمله برنج آبجو، گلوتن ذرت و گندم است. ترکیبی از چربی مرغ، روغن نباتی و روغن ماهی به عنوان منابع اصلی چربی غذا عمل می کند.

با استفاده از دوزهای سنگین از ترکیبات گیاهی کم ارزش، این فهرست مواد تشکیل دهنده با بالاترین ارزش و یا مناسب ترین گونه برای گوشتخوار شما نیست.

در حالی که علامت‌هایی را که معمولاً در دوماپت – غذای گربه رویال کنین دنبال می‌کنید علامت نمی‌زند، این نوع رژیم گاهی اوقات تنها راه‌حل برای گربه‌هایی است که بیماری‌های مکرر دستگاه ادراری دارند. خبر خوب این است که این فرمول برای خرید نیازی به نسخه ندارد، اما همچنان قیمتی مشابه رژیم دامپزشکی دارد.

رویال کنین هضم تکه های حساس در غذای کنسرو گربه گروی

این دستور غذای مرطوب برای گربه هایی با هضم حساس فرموله شده و در کیسه های ۳ اونسی فروخته می شود. این فرمول عمدتاً بر پایه مرغ و گوشت خوک است، اگرچه چندین ماده اصلی به جای منابع کامل هر یک از پروتئین ها، محصولات جانبی هستند.

رویال کنین پیشنهاد می‌کند که این غذا از طریق استفاده از پروتئین‌های بسیار قابل هضم به عملکرد سیستم گوارشی گربه کمک می‌کند و بوی مدفوع را کاهش می‌دهد. اگرچه این دستور غذا شامل تعداد قابل توجهی از پروتئین های حیوانی است، اما هنوز چند ماده گیاهی کم ارزش مانند آرد گندم، سلولز پودری و گلوتن گندم وجود دارد.

به طور کلی، به نظر می رسد این فرمول عمدتاً بر پایه گوشت است، اما مطمئناً با کیفیت ترین دستور غذا در نوع خود در بازار نیست. برخی از ترکیبات مشکوک از کیفیت کلی دستور غذا می کاهد و شاید به دلیل اینکه در کیسه ها فروخته می شود، نسبتاً گران است.

نظر مشتریان در مورد غذای گربه رویال کنین چیست؟

رویال کنین یکی از محبوب ترین و معتبرترین برندهای غذای حیوانات خانگی در جهان است. رویال کنین در کنار تغذیه حیوانات خانگی هیل، غذایی است که اغلب توسط دامپزشکان توصیه می شود. برخی می گویند رژیم های دامپزشکی رویال کنین جان انسان ها را نجات می دهد.

به طور کلی، مشتریان مانند رویال کنین، و گربه های آنها نیز آن را دوست دارند. رویال کنین نقدهای منفی زیادی دریافت نمی کند. گفتنی است، تعدادی از مشتریان اخیرا گزارش داده اند که گربه هایشان پس از خوردن دستور غذای رویال کنین Urinary SO بیمار شده اند.

بدون هیچ بررسی رسمی و رویال کانین بر این که هیچ مشکلی در غذا وجود ندارد، سنجش مشروعیت این شکایات دشوار است. گفته می شود، ما احساس مسئولیت می کنیم که این موضوع را پوشش دهیم. این گزارش‌ها در امور مصرف‌کننده ظاهر می‌شوند و به بخش نظرات این مقاله رسیده‌اند و نادیده گرفتن آن‌ها را سخت می‌کند.

چرا غذای گربه رویال کنین اینقدر گران است؟

بسیاری از غذاهای رویال کانین نسبت به سایر محصولات با لیست مواد مشابه قیمت بسیار بالاتری دارند. رویال کنین پس از چندین دهه به عنوان یکی از دو برندی که اغلب توسط دامپزشکان توصیه می شود، شهرتی دارد که قیمت آن را توجیه می کند.

این یکی از معدود برندهایی است که محصولات خاص شرایط را ارائه می دهد، که باعث می شود رویال کنین به راحتی به بیماران ناامید توصیه شود و جایگاه آن را در دفاتر دامپزشکی در سراسر جهان به دست آورده است. این امر به برند و احترامی که فراتر از خط دامپزشکی است، می بخشد.

راهنمای خرید غذای گربه

به طور کلی، آیا رویال کانین انتخاب خوبی است؟

برخی از مردم فکر می کنند که انسان به طور کامل نمی داند که چگونه غذاهای کامل بدن را تغذیه می کند. غیرممکن است که غذا را به درشت مغذی ها و ریز مغذی ها تقسیم کنیم و فرض کنیم که تولید مثل مصنوعی و مونتاژ مجدد این اجزا همان فواید ترکیب طبیعی یک خرگوش تازه کشته شده را دارد.

مکتب فکری دیگری معتقد است که غذاها چیزی بیش از مجموع اجزایی نیستند که انسان می فهمد. آنها مجموعه ای از اسیدهای آمینه، چربی ها، نشاسته ها، مواد معدنی، فلزات کمیاب هستند. آنها را می توان در شرایط کنترل شده شکسته و بازسازی کرد. طبق این سیستم فکری، فهرست مواد تشکیل دهنده جایی نیست که شما اطلاعات مهم در مورد غذا را دریافت کنید. تجزیه و تحلیل مواد مغذی چیزی است که اهمیت دارد.

بنابراین، بیایید این واقعیت را نادیده بگیریم که غذاهای رویال کانین حاوی ترکیبات بوگیمن مانند کنجاله گلوتن ذرت، گلوتن گندم و آرد ذرت است. در عوض روی مواد مغذی تمرکز کنیم. غذاهای رویال کانین هنوز برای اکثر گربه ها که از نظر متابولیکی برای متابولیسم بالاتر پروتئین ها و استفاده کمتر از نشاسته سازگار هستند، تغذیه ایده آلی نیستند.

هنگامی که سایر غذاها نتایج مورد نیاز شما را ارائه نمی دهند، غذاهای رویال کنین ممکن است بتواند به گربه شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشد. با این حال، برای تغذیه عمومی، غذای گربه رویال کانین بیش از حد قیمت گذاری شده و کم تغذیه است.

رویال کنین ممکن است بتواند به گربه‌های بیمار کمک کند

اما بدن آنها را با گیاهان سنگین کربوهیدرات، پروتئین‌های کم‌ارزش پر می‌کند و شانس ابتلا به مشکلات مزمنی را که نیاز به رژیم‌های غذایی نسخه‌ای رویال کنین را ضروری می‌کند، افزایش می‌دهد. پروتئین گیاهی بیش از حد ممکن است به بیماری کلیوی کمک کند. رژیم های خشک ممکن است احتمال ابتلای گربه به بیماری دستگاه ادراری تحتانی را افزایش دهد.

در دنیای رویال کانین، ابتلا به این بیماری ها به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که به رژیم غذایی تجویز شده دیگری تغییر دهید. در حقیقت، یک رژیم غذایی ساده بر پایه گوشت و آبرسانی ممکن است در وهله اول از بروز این مشکلات جلوگیری کند.

غذای گربه رویال کنین کجا فروخته می شود؟

غذای گربه رویال کنین به طور گسترده در خرده فروشی های تخصصی حیوانات خانگی و بیمارستان های دامپزشکی در سراسر جهان توزیع می شود. از فروشگاه یاب رویال کانین برای یافتن مکان خرده فروشی در نزدیکی خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید آن را به صورت آنلاین از طریق خرده فروشی هایی مانند دوماپت – غذای گربه رویال کنین خریداری کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود