آیا عمو پورنگ از تلویزیون اخراج شده است؟

آیا عمو پورنگ از تلویزیون اخراج شده است؟

پس از ۲۲ سال حضور مداوم و بدون وقفه، تلویزیون به یک باره تصمیم به حذف داریوش فرضیایی گرفته است. حدود یک سال است که برخی همکاران او که بیشتر او را به نام عمو پورنگ می‌شناسیم تاکید می‌کنند که صدا و سیما این مجری را به دلایلی نامعلوم از تلویزیون کنار گذاشته است. او به تازگی یک استوری منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آن با لحنی کنایه آمیز و تلویحی به جنجال های پس از انتشار خبر اخراجش از تلویزیون واکنش نشان داده است.

آیا عمو پورنگ از صدا و سیما اخراج شده است؟

داریوش فرضیایی بیش از دو دهه با کاراکتر عمو پورنگ برای تلویزیون برنامه ساخته و توانسته است نسل های مختلف را پای برنامه های خود بنشاند. اما اکنون پس از ۲۲ سال حضور مداوم و بدون وقفه، گویا تلویزیون به یک باره تصمیم به کنار گذاشتن این چهره گرفته است.

حدود یک سال است که برخی همکاران داریوش فرضیایی تاکید می‌کنند که رسانه ملی او را به دلایلی نامعلوم از تلویزیون کنار گذاشته؛ این در حالی است که خود او هیچگاه این موضوع را تایید نکرده است.

آیا عمو پورنگ از صدا و سیما اخراج شده است؟

به تازگی عمو پورنگ، چند ویدیو از گفتگو با مادرش که از آلزایمر رنج می‌برد در اینستاگرام منتشر کرده که در آن مادر داریوش فرضیایی به عدم فعالیت او در تلویزیون اشاره کرده و می‌گوید که نمی‌داند پسرش را از تلویزیون بیرون کرده‌اند یا خودش کنار کشیده است.

داریوش فرضیایی همچنین به تازگی یک استوری منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آن تلویحا با لحنی کنایه آمیز به جنجال‌های اخیر واکنش نشان داده است. او در استوری اینستاگرام خود نوشت:

چه سکوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هر کسی به اندازه صداقتش سخن می‌گفت.

آیا عمو پورنگ از صدا و سیما اخراج شده است؟

او پیش‌تر در اینستاگرام خود گفته بود که خودش و مادرش از سوی گروهی از کاربران مورد هتاکی و فحاشی قرار گرفته‌اند و این‌‌طور نوشت:

آیا عمو پورنگ از صدا و سیما اخراج شده است؟

اخیرا نعیمه نظام دوست نعیمه نظام دوست که در کارهایی مانند محله گل و بلبل، بچه محل و کلبه عمو پورنگ با داریوش فرضیایی همکاری داشته است نیز با انتشار تصویری از او، خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است که واکنش مدیر گروه کودک شبکه دو برا به همراه داشت. این بازیگر سینما و تلویزیون از این اقدام صداوسیما انتقاد کرده و از داریوش فرضیایی حمایت کرده بود.

آیا عمو پورنگ از صدا و سیما اخراج شده است؟

او در حالی این ادعا را منتشر کرد که صداسیما و داریوش فرضیایی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند و هنوز هیچ رسانه‌ای کنار گذاشته شدن داریوش فرضیایی را تایید نکرده است.

فرید علیمردانی مدیر گروه کودک شبکه دو با اشاره به شایعه حذف عمو پورنگ از سیما گفت:

متاسفانه شاهد آن هستیم که برنامه کلبه عمو پورنگ مورد هجمه‌های بسیاری قرار گرفته است. برخی معتقد هستند که این مجموعه فاقد محتوا است و احتیاج به بازبینی دارد.

ما در شبکه دو کارگروهی داریم که آثار را تحلیل محتوا می‌کنند و درباره احتیاج به ساخت و ادامه یک مجموعه نظر می‌دهند.

در کلبه عمو پورنگ درباره تزریق واکسن و مقوله های بهداشتی و همچنین موارد دیگر کار نمایشی صورت گرفته است و نمی‌توان گفت که این برنامه نکات آموزشی در خود ندارد. شاید تنها مجموعه‌ نمایشی که سیما درباره واکسن زدن تاکنون ارائه کرده است کلبه عموپورنگ باشد.

همیشه پس از پایان هر سریال یا مجموعه در کارگروه تحلیل محتوا درباره ادامه ساخت آن نظردهی می‌شود. اگر به این نتیجه برسیم که این برنامه می‌تواند با این فرمت ادامه پیدا کند یک فصل دیگر نیز خدمت عوامل کلبه عموپورنگ خواهیم بود.

عمو پورنگ از تلویزیون حذف شدنی نیست. پورنگ از سال‌های گذشته در شبکه یک فعالیت می‌کرده است و اکنون در شبکه دو با ما همکاری می‌کند.

علیمردانی درباره اینکه یکی از بازیگران خبر از حذف عموپورنگ از صداوسیما داده بود گفت:

تاکید می‌کنم داریوش فرضیایی و عمو پورنگ از صدا و سیما و از شبکه دو حذف شدنی نیستند و او نشان داده همیشه با افکار نو، قابلیت ساخت برنامه‌های جدیدی را در تلویزیون داشته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش نعیمه نظام دوست به شایعه ازدواجش با عمو پورنگ

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود