بدون سرمایه کارخانه دار شوید

بدون سرمایه کارخانه دار شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بعضی از خوراکی‌ها وجود دارند که نسبت به سایر محصولات غذایی طرفداران بیشتری دارند و طعم و مزه‌های متفاوتی برای ذائقه‌ها و سلایق مختلف ایجاد می‌کنند. برند تجاری مهرگستران طعم ساز، در حوزه تولید لواشک و ترشک فعالیت گسترده­ای دارد و محصولات زیادی به بازار عرضه کرده است. این کارخانه در پی افزایش رضایت مشتریان توانسته مورد توجه قرار بگیرد و علاوه­بر تأمین نیاز داخلی، به­دنبال صادرات لواشک باشد. علاوه ­بر­این مجموعه راناس، شرایطی را برای افراد مختلف فراهم کرده است تا با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه، فعالیت تولیدی انجام دهند‌.

تولید با حداقل سرمایه در خط تولید آماده

می توان گفت که لواشک از خوراکی‌هایی است که طعم ترش و ملس بی‌نظیری دارد. به شرطی که در محیط بهداشتی تولید شود و نسبت به برند تولید‌کننده آن تعاریف مثبتی در بازار وجود داشته باشد. هنگامی که بتوانید از طرفیت خالی تولید استفاده کنید، این امکان برای شما فراهم است تا به­عنوان یک برند جدید، بدون داشتن سرمایه زیادی، کارخانه‌دار شوید. این فرایند تولید، یک مدل جهانی است که بسیار موفق عمل کرده و توانسته در سراسر دنیا مورد توجه قرار بگیرد. آشنایی با روش تولید محصولات در کارخانه ترش طعم با برند شخصی می‌تواند کاربرد‌های زیادی داشته باشد که در تصمیم­گیری برای استفاده از ظرفیت خالی کارخانه نیز موثر است.

معرفی مجموعه مهرگستران طعم ساز

این کارخانه، با تولید خوراکی­های ترش، توانسته محصولات بسیار متنوعی برای مشتریان خود تولید کند‌. محصولات تولیدی این مجموعه شامل انواع مختلف لواشک صادراتی استیکی، لیوانی، فله‌ای، لقمه‌ای، پذیرایی و… است که با طعم و مزه فوق‌العاده مشتریان زیادی جذب کرده است.

این مجموعه، از تمام استاندارد‌های جهانی تولید لواشک پیروی می‌کند و تحت نظر سازمان غذا و داروی ایران فعالیت می­نماید. محصولات این مجموعه نیز طبیعی هستند و در شرایط بهداشتی به تولید می‌رسند. افزایش شهرت محصولات ترش طعم، باعث شده تا حساسیت‌های پیرامون سلامت محصولات آن نیز بیشتر شود‌.

کارخانه مهرگستران طعم ساز، برای محصولات تولیدی خود بسته‌بندی‌های بسیار زیبایی استفاده می‌کند که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. فرایند تولید و عرضه لواشک و ترشک با استفاده از این امکانات بسیار بهداشتی انجام می‌شود. این کارخانه علاوه­بر محصولات تولیدی برند خود یک قابلیت دیگر به نام ظرفیت خالی کارخانه دارد که شرایط تولید لواشک با برند شخصی را برای کاربران و برندهای دیگر فراهم می‌کند.

برند تجاری مهرگستران طعم ساز، در حوزه تولید لواشک و ترشک

ظرفیت خالی کارخانه

ظرفیت خالی همان تولید قراردادی است که می‌تواند برای صاحب کارخانه و تولید‌کننده منافع زیادی داشته باشد. چرا که در این شرایط، نیازی به تأسیس کارخانه جدید نیست و نیروی انسانی کافی در دسترس قرار دارد. علاوه­ بر این، لازم نیست هزینه‌های بسیار زیادی برای خرید تجهیزات کارخانه‌ها به کار گرفته شود.

اکثر کارخانه‌ها بخش خاصی را دارند که در آن فعالیت تولیدی انجام نمی‌شود؛ اما پتانسیل استفاده برای تولید را دارد. وجود این فضا آن هم بدون استفاده می‌تواند برای صاحب کارخانه هزینه‌های غیرمستقیم زیادی داشته باشد. این محیط همان ظرفیت خالی کارخانه است.

برای افزایش بهره‌وری از این فضا، می‌توان آن را به دست افراد تولید‌کننده یا شرکت‌های دیگر سپرد و ظرفیت خالی تولید را به یک نقطه قوت تبدیل کرد. استفاده از این پتانسیل، هزینه بسیار کمتری برای تولید‌کننده دارد و در مقابل میزان بهره‌وری آن بسیار زیاد است.

بنابراین، زمانی­که این ظرفیت خالی توسط صاحب کارخانه در اختیار یک شرکت دیگر قرار می‌گیرد، سود ناشی از بهره‌وری برای دو طرف قرارداد بسیار مناسب است و یک فرآیند برد_برد به‌حساب می‌آید. چراکه صاحب کارخانه توانسته از ظرفیت خالی موجود خود به سود برسد و صاحب برندی که هزینه‌های اضافی برای تهیه تجهیزات و کارخانه را ندارد و فقط به تولید محصول می‌اندیشد، به درآمد می­رسد.

بررسی مدل تولید قراردادی با استفاده از ظرفیت خالی

امروزه در سرتاسر دنیا یک روش تولید شناخته شده وجود دارد که تولید بدون کارخانه یا استفاده از ظرفیت خالی کارخانه است. استفاده از این روش جدید در تولیدات، باعث می‌شود گره‌های اقتصادی کور باز شوند و زمینه فعالیت برای برند‌های کوچک‌تر فراهم گردد.

در میان روش‌های مختلف تولید، این مدل توانسته موفقیت‌های جهانی زیادی به­دنبال داشته باشد. زمانی­که صاحب یک کارخانه با یک برند قرارداد تولیدی می‌بندد، دیگر نیازی به ساخت کارخانه جدید نیست و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود می‌تواند در کاهش هزینه‌ها نقش به­سزایی داشته باشد.

از طریق به‌کارگیری این مدل می‌توان به بازار‌های جهانی راه یافت و سطح تولیدات کارخانه‌های کشور را بهبود بخشید. در حال حاضر، کارخانه‌های مختلف این امکان را برای برند‌های جدید فراهم کرده­اند تا از ظرفیت خالی کارخانه و تولید آن‌ها، برای افزایش سود استفاده شود.

شرکت تولید‌کننده لواشک مهرگستران طعم ساز از بزرگ‌ترین کارخانه‌های موجود در حوزه تولید لواشک ایران است که این امکان را برای کسب تجارب برندهای دیگر فراهم کرده است. این مجموعه آمادگی عقد قرارداد‌های تولیدی با بازرگانان و تاجران داخلی و خارجی را دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانند محصولاتی با برند شخصی تولید کرده و به فروش برسانند.

برند تجاری مهرگستران طعم ساز، در حوزه تولید لواشک و ترشک

درگیری‌های موجود در حوزه قرارداد تولیدی

پس از تأمین ظرفیت خالی تولید برای برند‌های مختلف، چالش‌های موجود در حوزه تولید تمام نمی­شود و همچنان ادامه دارد. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این حوزه تأمین تجهیزات لازم و داشتن اطلاعات و دانش کافی برای استفاده از آن‌ها است.

این چالش‌ها در تمام فعالیت‌هایی که بتوان از ظرفیت خالی تولید برای آن استفاده کرد، وجود دارد. البته زمانی­که شما فعالیت خودتان را با یک کارخانه معتبر شروع می‌کنید، خیال­تان از برخی موارد، مثل قرارداد ایمن و وجود تجهیزات کافی راحت است و مقداری از چالش‌های موجود برطرف می‌شود.

علاوه-براین موارد، یک مسئله دیگر در سودآوری تولید ناشی از ظرفیت خالی کارخانه نقش دارد که آن هم مربوط به مباحث کمی و کیفی استفاده از این ظرفیت‌ها است‌.

مراحل کار مرتبط با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه

شما قبل از عقد قرارداد تولیدی، برای استفاده از ظرفیت خالی یک کارخانه خاص، باید مراحل خاصی را طی کنید. این مراحل شامل موارد زیر است:

  • ثبت برند: اولین کار برای اقدام جهت قرارداد تولیدی ثبت برند است که برای شروع تولید محصول الزامی است و برند مورد نظر شما باید نام خاصی داشته باشد.
  • انجام صحبت‌های لازم با کارخانه مورد نظر: در مرحله بعد باید نسبت به شرایط کارخانه مورد نظر اطلاعات کافی به دست آورید و برای استفاده از ظرفیت‌های خالی تولیدی آن با سهام‌داران یا صاحب کارخانه صحبت کنید. تمام فرایند مذاکره، میان تولید‌کننده و صاحب کارخانه باید دقیق باشد و منافع و خواسته‌های هر دو طرف مد نظر قرار بگیرد.
  • عقد قرارداد: پس از اتمام مذاکرات و تأیید آن‌ها توسط دو طرف میان کارخانه‌دار و تولید‌کننده قرارداد منعقد می‌شود.
  • گرفتن پروانه ساخت: در نهایت برند شما برای شروع فعالیت نیاز به پروانه ساخت دارد که باید نسبت به اخذ آن اقدام کنید.

ظرفیت‌های خالی مجموعه ترش طعم

کارخانه مهرگستران طعم ساز با سابقه فعالیت چندین ساله در بازار، نام درخشانی دارد و از برند‌های معتبر شناخته می‌شود. این مجموعه ظرفیت خالی کارخانه خود را برای حمایت از تولید داخلی در اختیار علاقه‌مندان و متخصصان قرار داده است تا بتوانند با عقد قرارداد تولیدی از مزایای این مجموعه استفاده کرده و به درآمد برسند.

شما می‌توانید برای شروع کار، یک درخواست برای این شرکت ارسال کنید و پس از انجام مذاکرات با صاحبان کارخانه، مسئولیت استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه را به عهده بگیرید. تمام پتانسیل‌ها و تجهیزات مجموعه ترش طعم راناس می‌تواند برای تولید برند شما مورد استفاده قرار بگیرد و سود و منافع حاصل از آن میان شما و کارخانه تقسیم شود.

محصولات تولیدی ترش طعم

این شرکت در حال حاضر ۶ محصول اصلی در زمینه آلوچه و لواشک فله تولید می­کند که ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • لواشک پذیرایی: این لواشک هفت میوه مناسب برای پذیرایی است.
  • ترشک ظرفی کریستالی و سلفونی: ترشک­های ظرفی و سلفونی در طعم­های برگه زردآلو، آلوچه جنگلی، آلوچه سانتریزه، آلبالو و زغال‌اخته تولید می­شوند.
  • لواشک تخت: لواشک­های تخت مخلوط هفت میوه دارای سه اندازه متفاوت کوچک، متوسط و بزرگ هستند.
  • آلوچه لیوانی
  • لواشک رولی: لواشک رولی ۷ میوه نیز در دو بسته­بندی بزرگ و متوسط تولید می­شود.
  • لواشک متالایز: این لواشک­ها نیز در دو اندازه کوچک و متوسط در حال تولید با برند ترش طعم هستند.

مزایای قرارداد تولیدی با مجموعه مهرگستران طعم ساز

استفاده از این مدل موفق تولید جهانی، برای هر دو طرف معامله مزیت‌های خاصی دارد. از جمله اینکه شما برای شروع تولید نیاز به ساخت کارخانه ندارید و با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه، میزان هزینه‌های لازم برای شروع کار به­شدت کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌ بر این، زمان شروع کار شما نیز به حداقل می‌رسد و به‌سرعت می‌توانید شروع به کار کنید. تمام ظرفیت‌های موجود در این کارخانه برای تولید محصولاتی مثل لواشک و ترشک در انواع مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد و محصول تولیدی بر اساس برند شخصی شما به بازار عرضه می‌شود.

همچنین، به­دلیل کاهش میزان تولیدات کشور، دولت تصمیم دارد از سیاست‌هایی استفاده کند که در آن فعالیت‌های تولیدی _ بازرگانی در اولویت قرار بگیرد. به همین دلیل، تسهیلات بسیاری برای فعالیت‌های تولیدی در نظر گرفته است که زمینه افزایش میزان تولیدات را فراهم می‌کند که می­توانید از آن­ها بهره بگیرید.

شما با استفاده از تولید قراردادی، با کمترین سرمایه می‌توانید بر روی ظرفیت‌ خالی کارخانه سرمایه‌گذاری کنید و برای ورود به بازار به حداقل زمان نیاز داشته باشید. این مدل نوین تجاری بین‌المللی، تمام تمرکز خود را بر روی تولید گذاشته است و از این طریق میزان سودآوری ناشی از آن برای هر دو طرف قرارداد زیاد است.

نحوه فعالیت مجموعه ترش طعم

مجموعه مهرگستران طعم ساز، بیش از ۶ سال است که در حوزه تولید لواشک فعالیت می‌کند. محصولات تولیدی این مجموعه با عنوان برند ترش طعم به بازار عرضه شده‌اند. به­­دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه محصولات مجموعه مورد توجه مشتریان زیادی است. همچنین در این مجموعه کارشناسان مواد غذایی فعالیت می‌کنند که زمینه تولید صنعتی بهترین نوع لواشک‌ها را با کیفیت ایده‌آل فراهم کرده‌اند. این می­تواند یک گزینه برای تصمیم­گیری جهت استفاده از ظرفیت خالی کارخانه باشد.

ترش طعم راناس، در حال حاضر به دنبال شروع فعالیت خود در بازار‌های جهانی است و از طریق تولید لواشک صادراتی مرز‌های تولید داخلی را پشت سر گذاشته است. این مسئله، نشان‌دهنده کیفیت محصولات ترش طعم است.

قابلیت‌های تولیدی مجموعه ترش طعم راناس

شرکت مهرگستران طعم ساز، در حوزه تولید محصولات باکیفیت، فعالیت‌های گسترده­ای انجام داده و توانسته به سطح بالای کسب رضایت مشتریان برسد. محصولات این مجموعه درجه یک هستند و از مواد بسیار مرغوب تولید می‌شوند که استفاده از آن برای سلامتی انسان تأثیرات زیادی دارد. می توانید از این مزیت، برای عقد قرارداد جهت ظرفیت خالی کارخانه بهره ببرید.

همچنین این مجموعه، تمام توان خود را به کار گرفته تا ماشین‌آلات پیشرفته و به‌روز مورد استفاده در کارخانه‌های جهانی را تأمین کند و از این طریق در محصولات خود استاندارد‌های لازم را رعایت کند. در نتیجه، توجه به این موارد، طعم و مزه محصولات این مجموعه فوق‌العاده است.

در نتیجه، مصرف‌کنندگان از استفاده محصولات ترش طعم راناس رضایت کافی دارند. شرکت‌های طرف قرارداد تولیدی با مجموعه مهرگستران می‌توانند از همه این امکانات استفاده کنند و محصولات باکیفیتی به بازار عرضه کند. اما باید در تمام طول فرایند کار، حقوق مصرف‌کنندگان را در اولویت قرار دهند که در قرارداد اعطای ظرفیت خالی کارخانه دیده می­شود.

نتیجه‌گیری

ظرفیت خالی کارخانه، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که مورد توجه صاحبان این مجموعه‌ها است. عدم استفاده مناسب از این فضا، باعث می‌شود تا ظرفیت تولیدی این قسمت به هدر برود. از سمت دیگر، در حال حاضر برند‌های نوپا برای اینکه بتوانند فعالیت تولیدی انجام دهند، باید هزینه بسیار بالایی برای ساخت کارخانه در نظر بگیرند که این مورد با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور بسیار دشوار است.

در نتیجه می‌توان از ظرفیت خالی تولید استفاده کرد و از طریق پتانسیل‌های موجود در آن نسبت به تولید محصول با برند شخصی اقدام نمود. این فرایند به‌عنوان قرارداد تولیدی شناخته می‌شود. مجموعه مهرگستران طعم ساز در حمایت از فرایند تولید جهت آغاز فعالیت قراردادی با برند‌های مختلف آماده است و شرایط لازم برای این کار را فراهم کرده است.

شما می‌توانید از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده کنید و به درآمد برسید. برای آشنایی بیشتر به سایت ترش طعم مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی درباره نحوه انجام مذاکرات و شروع فعالیت تولیدی با مجموعه راناس به دست آورید.

بدون نظر

ورود