علت تفاوت قیمت فرش در شهر کاشان

علت تفاوت قیمت فرش در شهر کاشان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اکثر فرش هایی که امروزه در دنیا تولید می شوند، ماشینی هستند. یک فرش و قالیچه بافته شده با ماشین می تواند بسیار سریعتر از فرش های دستباف تکمیل شود و هزینه آنها به مراتب پایین تر و مقرون به صرفه تر از فرش دستباف است و به همین طرفداران بیشتری نیز دارد. با این حال، زمانی که فرش ماشینی مورد نظر خود را از شهری که دارای کارخانه تولید فرش ماشینی دارد، تهیه کنید، می توانید هزینه بسیار کمتر و مناسب تری را برای خرید فرش پرداخت کنید و یک خرید عالی داشته باشید.

اگر برایتان این سوال ایجاد شده که علت تفاوت قیمت فرش در شهر کاشان چیست و می خواهید اطلاعاتی را در رابطه قیمت فرش کاشان کسب کنید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

ویژگی های فرش ماشینی کاشان

از اوایل دهه ۱۹۰۰، خرید فرش ماشینی برای بسیاری از افراد امکان پذیر شد. پشم، پنبه و ابریشم از جمله الیاف طبیعی هستند که در تولید اولیه این فرش ها استفاده شده است و به تدریج، از الیاف مصنوعی نیز در تولید فرش های ماشینی استفاده کردند. تولید مواد مصنوعی به طور قابل توجهی ساده تر و کم هزینه تر از تولید الیاف طبیعی است زیرا مواد مصنوعی به کار کمتری نیاز داشته و همچنین طول عمر بسیار بالایی دارند.

از مزیت های فرش ماشینی می توان به ماندگاری بالای آن، مقاومت و غیر قابل نفوذ بودن نسبت در برابر لکه ها و رطوبت و نگهداری و نظافت آسان و سریع اشاره کرد.

فرش کاشان، یکی از معروف ترین و بهترین فرش های ماشینی است که از بهترین نوع الیاف از جمله الیاف اکریلیک هیت ست شده؛ که یکی از بهترین الیاف مورد استفاده در قالی بافی است، برای بافت این فرش استفاده می شود. الیاف اکریلیک هیت ست، دارای خواص منحصر به فردی از جمله مقاومت قوی در برابر گرما و سایر انواع آسیب هستند. مهمترین ویژگی این فیبر، خاصیت ضد حساسیت آن است که آن را به گزینه ای عالی برای خانه های امروزی و افراد مبتلا به اختلالات تنفسی تبدیل می کند. همچنین استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده در فرش کاشان، باعث افزایش کیفیت و طول عمر فرش می شود.

علت تفاوت قیمت فرش در شهر کاشان
فرش طرح تبریز دلفینی ۱۲۰۰ شانه

امروزه مدل های مختلفی از فرش کاشان با شانه و تراکم مختلف از جمله فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۵۰۰ شانه در بازار موجود هستند که از ماشین ‌های آلمانی و بلژیکی که در حال حاضر از پیشرفته ‌ترین ماشین‌ های قالی ‌بافی هستند برای بافت فرش ماشینی کاشان استفاده می شود.

از آنجایی که شهر کاشان به عنوان اولین تولید کننده فرش ماشینی در این زمینه شروع به فعالیت کرد، امروزه به عنوان قطب تولید فرش در ایران و خاورمیانه شناخته شده است و به همین دلیل است که قیمت فرش کاشان، از جمله قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه و قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان نسبت به سایر شهرها ارزان تر است و می توانید فرش های ماشینی فوق العاده باکیفیت و با قیمت مناسب را از این شهر تهیه کنید.

فرش طرح تبریز دلفینی 1200 شانه

به طور کلی، شهر کاشان با داشتن چندین شهرک صنعتی که به تولید و طراحی فرش مشغول هستند، تولید انبوه فرش ماشینی را در کاشان ممکن ساخته است. همچنین با توسعه صنعت فرش بافی در کاشان، اکثر متخصصان نساجی و طراحی در شهر کاشان مستقر شدند که نتیجه آن طراحی حرفه ای نقشه های جدید و سنتی فرش کاشان در فرش ماشینی، توسط شرکت های طراحی و نقشه کشی شد. به گونه ای که که فرش ماشینی کاشان در سال ۱۳۹۲ بزرگترین و شناخته شده ترین فرش ماشینی در جهان شد و در حال حاضر، برترین فرش ماشینی در میان تمام کارخانه فرش ماشینی است.

فرش فانتزی طوسی کرم

مزایای خرید از کارخانه فرش ماشینی کاشان

خرید مستقیم فرش از شهر کاشان و تولید کننده فرش ماشینی، مزایای بی شماری را برای خریدار به همراه دارد که از این بین می توان به خرید از جدیدترین و مدرن ترین سبک ها، خرید فرش کاشان جدید با ۲۰ تا ۳۰ درصد تفاوت قیمت نسبت به نمایشگاه های فرش در سطح شهر و امکان انتخاب مدل از جدیدترین طرح های فرش کاشان اشاره کرد.

در واقع، یکی از علت های تفاوت قیمت فرش در شهر کاشان با نمایشگاه های فرش در سطح شهر این است که به دلیل عرضه مستقیم و عدم وجود واسطه، خریداران به فرش های ارزان قیمت دسترسی دارند. تمامی این فرش ها دارای کیفیت برتر و دارای ۵ سال گارانتی می باشند که نشان دهنده برتری آنهاست.

همانطور که می دانید خرید مستقیم کالا از تولید کننده همیشه ارزان تر و راحت تر از خرید از طریق نمایندگی ها و نمایشگاه های سطح شهر است به همین دلیل است که همواره توصیه می شود برای اینکه از بهترین قیمت فرش کاشان، از جمله قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه و قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان، مطلع شوید و یک خرید عالی و مقرون به صرفه داشته باشید، خرید فرش ماشینی را از شهر کاشان انجام دهید و یا به فروشندگانی که فرش ها را با قیمت کارخانه کاشان به فروش می رسانند مراجعه کنید.

فرش طرح دستبافگونه ابی اطلسی

بهترین مرکز فروش فرش ماشینی به قیمت فرش در شهر کاشان

در حال حاضر، با شروع فروش مستقیم فرش از کارخانه و خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان، تفاوت قیمت برای مشتریان قابل توجه شد و بسیاری از خریداران تصمیم گرفتند از این فرصت استفاده کنند. آنها مستقیماً از تولید کننده خرید می کنند و هرگز تفاوت قیمت را فراموش نمی کنند که به عنوان یک تبلیغ دائمی برای برند فرش کاشان خواهد بود. کارخانه فرش کاشان با بهره گیری از مرغوب ترین الیاف بین المللی در تولید فرش ماشینی و ارائه بیشترین تنوع فرش با قیمت مناسب یکی از تولیدکنندگان پیشرو فرش ماشینی است که بهترین قیمت فرش کاشان را به خریداران ارائه می دهد.

کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش کاشان در ایران که دارای دستگاه فرش ۱۲۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه ،۷۰۰ شانه و ۵۰۰ شانه با تیم حرفه ای طراحی، بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع دارا میباشد.

فرش ستاره کوروش با راه اندازی فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران  اماده  ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. شما همواره می توانید با مراجعه به وب سایت www.bfarsh.com،  از جدیدترین و زیباترین مدل های فرش کاشان دیدن کنید، با قیمت فرش کاشان از جمله قیمت فرش ۷۰۰ شانه، قیمت فرش۱۲۰۰ شانه و قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه در اندازه و سایزهای مختلف، آشنا شوید و یک خرید مقرون به صرف، امن و مطمئن از کارخانه فرش کاشان داشته باشید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود