چند نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شرکت کردند؟

چند نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شرکت کردند؟

دیروز شنبه ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود و بعد از دو سال که به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با محدودیت هایی همراه بود، مراسم راهپیمایی روز پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار شد. بعد از نورافشانی های شب قبل، دیروز مردم در سراسر نقاط کشور به خیابان آمدند، راهپیمایی که با توجه به اتفاقات و اعتراضات ماه های اخیر، اهمیت دوچندانی پیدا کرده بود. اما سوال این است که چند نفر در راهپیمایی اخیر ۲۲ بهمن شرکت کرده اند.

چند نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 شرکت کردند؟

خبرگزاری فارس مدعی شده که بر اساس برآوردها، بیش از ۲۱ میلیون نفر در سراسر کشور در راهپیمایی روز گذشته شرکت کرده اند و این عدد در مقایسه با تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی سال ۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است، اعداد و ارقامی که کمی بحث برانگیز به نظر می رسند. بر اساس آمار خبرگزاری فارس، تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال ۱۴۰۱ در همه استان ها با افزایش نسبت به سال ۹۸ همراه بوده است.

روزنامه فارس در مطلب خود با عنوان «حضور بیش از ۲۰ میلیون ایرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱/ افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم نسبت به سال ۹۸» نوشته است:

چند نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 شرکت کردند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس برآورد اولیه دستگاه‌های ذی‌ربط، میزان حضور مردم در راهپیمایی امسال حدود ۲۱ میلیون نفر با احتساب شهرها و روستاهای کوچک است. این آمار نسبت به سال ۹۸ با افزایش حدود سی درصدی همراه بوده است(به دستور ستاد ملی کرونا راهپیمایی مردم سال ۱۳۹۹ به صورت خودرویی و سال ۱۴۰۰ با محدودیت‌هایی برگزار شد).

برآورد‌های اولیه جمعیت راهپیمایی کنندگان در شهر مشهد را حدود یک میلیون نفر و مردم حاضر در شهر تهران را بیش از ۱.۵ میلیون نفر تخمین می‌زند.

چند نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 شرکت کردند؟

طبق برآوردها حجم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به قبل از شروع کرونا در سال ۹۸ در استان‌های البرز، زنجان، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، اصفهان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین در استان‌های تهران، فارس، هرمزگان، کرمان، مازندران، اردبیل و چهارمحال و بختیاری افزایش ۳۰ درصدی برآورد شده است.

چند نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 شرکت کردند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر ۴۰ درصد، سمنان ۵۰ درصد، خراسان رضوی ۸۰ درصد، مرکزی ۵۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین در استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان نیز به ترتیب ۴۵ و ۱۰۰ درصد افزایش حضور راهپیمایی‌کنندگان برآورد شده است.

واکنش امپراطور کوزکو به پلاکارد بحث برانگیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اگر چه برخی از تصاویر مرتبط با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ خبرساز شدند اما یکی از این تصاویر به طور ویژه واکنش یک کمدین سرشناس را در پی داشته است. این تصویر پسر نوجوانی را نشان می دهد با پلاکاردی در دست که روی آن نوشته شده: «دلار ۴۴ میلیون هم بشه باز هم میایم راهپیمایی». زینب موسوی کمدینی که او را با نام امپراطور کوزکو می شناسیم، در واکنش به شعار این نوجوان پیامی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است.

واکنش امپراطور کوزکو به پلاکارد بحث برانگیر در راهپیمایی 22 بهمن

۱۲ نظر

ورود

  • علیرضا بهمن ۲۳, ۱۴۰۱

    خالی نبندین بابا ما تو ساری دیدیم چطوری با تغییر در فیلم برداری یا با تکنیک های دیگه مربوط به ابزارهای primer تعداد افراد رو زیادتر نشون دادن

    • مصطفی بهمن ۲۳, ۱۴۰۱

      اره داداش ، اصن میدونی این برنامه هه رو خودشون ساختن ، برنامه اش تولید داخل عه ، سپاهی ها ساختن که جمعیت رو زیاد کنن باهاش

    • محمدحسین بهمن ۲۳, ۱۴۰۱

      فشار

    • سام اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۲

      باشه داداش مردم ایران همه کافرن و هرچی نظام منتشر میکنه فتوشاپه

  • علی بهمن ۲۳, ۱۴۰۱

    برای اینکه بفهمید چقدر شلوغ بوده بهتون این رو بگم که کل سپاه و ارتش و خانواده هایشان بعد از صد روز مورد توهین و هتاکی قرار گرفتن اومدن توی خیابون که نشون بدن خبری از برعندازی نیست…

    • حامد بهمن ۲۴, ۱۴۰۱

      نگران نباش برعندازها بلخره شما …ها رو برمی اندازن

      • علی مرداد ۱۳, ۱۴۰۲

        واقعا راهپیمایی بزرگی بود به خصوص کردستان لبیک یا خامنه ای

  • محمد رضا بهمن ۲۳, ۱۴۰۱

    یه چیز بسیار جالب و عجیب این بود که افراد مذهبی و متعصب که در هر شرایطی به راه پیمایی میومدن امسال ازشون خبری بود و بسیار وحشتناک آمار پایین بود جوری که دست به دامن مدارس شده بودند……

    • محمدحسین بهمن ۲۳, ۱۴۰۱

      فشار

    • میلاد بهمن ۲۵, ۱۴۰۱

      شاید تو یه کشور دیگه زندگی میکنی. ما که رفتیم از جمعیت جا خوردیم. واقعا زیاد بود

    • مجید بهمن ۲۷, ۱۴۰۱

      من موندم گفتن کردستان افزایش صددرصدی داشته والله کل استان کردستان و ارومیه و ایلام و کرمانشاه دویست هزار نفرم با دانش اموزا و….. نبودن چطور شد که افزایش صددرصدی داشتن

  • حامد بهمن ۲۴, ۱۴۰۱

    من یه زارت ساده گفتم تاییدش نکردین!!