همه چیز درباره سریال «آکتور» مجموعه جدید نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی

همه چیز درباره سریال «آکتور» مجموعه جدید نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی

نوید محمدزاده پس از تجربه ی موفق سریال قورباغه با مجموعه ی تازه ای به نام آکتور به شبکه نمایش خانگی بازگشته است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

سریال آکتور

پخش سریال آکتور به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی از پنجشنبه ۶ بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

این سریال که در سال ۱۴۰۱ ساخته شده، به طور مشترک از پلتفرم های فیلیمو و نماوا، هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می شود.

بازیگران این سریال عبارتند از: نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا.

سریال آکتور

سریال آکتور

سریال آکتور

داستان این سریال، درباره ی زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ ها می‌ شود زندگی‌ شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌ شود.

داستان آکتور درباره ی دو بازیگر تئاتر به نام های مرتضی (با بازی نوید محمدزاده) و علی (با بازی احمد مهران‌ فر) است که وضع مالی خوبی ندارند و زندگی خود را از راه بازی در نقش‌ های کوچک در نمایش‌ها می‌ گذرانند. آن‌ ها به ناچار و برای کسب درآمد بیشتر در مراسم های خصوصی مثل جشن های تولد و عروسی نیز نقش‌ هایی بازی می‌ کنند. این قصه ی آشنایی برای اهالی تئاتر است اما آکتور مخاطب خود را محدود به طیف خاصی نکرده و با وارد کردن خط عشقی و نیز ماجراهایی دیگر داستان را برای بیننده واجد جذابیت و همراهی کرده است.

آکتور شروع غافلگیر کننده ای داشت و قصه با ترسیم چند موقعیت توانست مخاطب را با هنر علی و مرتضی در بازیگری، روش آن‌ ها برای کسب درآمد، درگیری‌ شان با فقر و مشکلات مالی و روحیات این دو رفیق آشنا و با آن‌ ها همراه کند.

سریال آکتور

آکتور نخستین تجربه ی سریال‌ سازی نیما جاویدی و دومین همکاری وی با نوید محمدزاده پس از فیلم سینمایی موفق «سرخپوست» محسوب می شود که با استقبال مخاطبان سینما مواجه شد.

نیما جاویدی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر بجنورد در استان خراسان شمالی و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است.

فعالیت‌ سینمایی خود را از سال ۷۸ با ساخت فیلم‌ های کوتاه و مستند آغاز کرد.

در سال ۹۲ نخستین فیلم سینمایی بلند خود به نام «ملبورن» را ساخت که پیمان معادی، نگار جواهریان و مانی حقیقی بازیگران اصلی آن بودند. این فیلم جوایز متعددی از جشنواره های خارجی دریافت کرده است.

سریال آکتور

سریال آکتور

در سال ۹۷ دومین فیلم سینمایی خود، «سرخپوست» را ساخت، فیلمی با بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار که در جشنواره فیلم فجر سال ۹۷ در ۸ رشته نامزد سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه ویژه هیأت داوران را از آن خود کند.

نیما جاویدی همچنین برای فیلمنامه ی فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، برنده ی جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود