خانه‌های لوکس با قیمت‌های باورنکردنی را در محله چیتگر پیدا کنید!

خانه‌های لوکس با قیمت‌های باورنکردنی را در محله چیتگر پیدا کنید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای سکونت و خرید آپارتمان در تهران لازم است با محله‌ها و امکانات آن به خوبی آشنا باشید؛ در این مطلب از سایت ملکی دلتاقصد داریم یکی از بهترین مناطق تهران را به شما معرفی کنیم که با سکونت در آن شانس سرمایه‌گذاری پر سود و زندگی در یک ساختمان لوکس را به خود هدیه می‌دهید. محله چیتگر برای بسیاری از افراد ساکن تهران شناخته شده است؛ حتی بسیاری از افراد نیز که با مناطق تهران آشنایی ندارند، به دلیل جاذبه‌های گردشگری این منطقه، هنگام سفر به تهران سری به چیتگر می‌زنند. برای آشنایی بیشتر با این محله مدرن و زیبا، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

چیتگر تهران را بیشتر بشناسید

چیتگر محله‌ای در شمال غرب تهران است که در منطقه ۲۲ شهرداری قرار دارد و به دلیل وسعت ان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. یکی از دلایل جذابیت این منطقه وجود ساختمان‌هایی لوکس و بلند است که ظاهری مدرن به چیتگر بخشیده است؛ خصوصا ساختمان‌هایی که ویو دریاچه را دارند. با خرید آپارتمان در چیتگر شما می‌توانید از زیبایی‌ها و امکانات این محله نیز استفاده کنید. چیتگر شمالی، از شمال به اتوبان شهید همت، از جنوب به بزرگراه شهید لشکری، از شرق به شهرک راه آهن و از  غرب آن شهرک کارمندان شهرداری متصل می‌شود. چیتگر جنوبی نیز از شمال به بزرگراه لشکری، از شرق به شهرک دانشگاه تهران، از جنوب به بزرگراه فتح و از غرب به بلوار کرمان خودرو ختم می‌شود.

آشنایی با بهترین محله‌های چیتگر برای زندگی

همه مناطق چیتگر برای زندگی خوب هستند، اما اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در چیتگر را دارید، محله‌های کوهک، غرب دریاچه و شرق آزادگان انتخاب خوبی برای سکونت و سرمایه‌گذاری به شمار می‌آیند. شاید از خود بپرسید که شرق آزادگان تقریبا فاصله زیادی تا چیتگر دارد، اما این محله مناسب افرادی است که زندگی در یک محیط آرام را ترجیح می‌دهند.

وضعیت قیمت ملک در چیتگر چگونه است؟

موقعیت جغرافیایی چیتگر و رشد روز افزون این منطقه، این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که با خرید ساختمان‌های پیش فروش، شانس سرمایه‌گذاری ایده‌آل را به خود هدیه دهید. اگر قصد خرید خانه در چیتگر را دارید، لازم است بدانید که قیمت آپارتمان‌ها با توجه به امکانات آن متفاوت است؛ اما به طور کلی قیمت هر متر آپارتمان در چیتگر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون متغیر است؛ در نتیجه برای خرید یک واحد آپارتمان ۶۰ متری به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نقدینگی نیازمندید.

بررسی وضعیت حمل و نقل به محله چیتگر

یکی دیگر از دلایل محبوبیت محله چیتگر، دسترسی آسان به سایر نقاط تهران است. ساده‌ترین راه رفت و آمد به این محله، استفاده از خط ۵ ایستگاه مترو است؛ علاوه بر آن خطوط تاکسی و اتوبوس در این محله بسیار است. در صورتی که قصد دارید از اتومبیل شخصی خود استفاده کنید، می‌توانید از اتوبان همت و بزرگراه لشکری به راحتی به محله چیتگر تردد کنید.

جاذبه‌های تفریحی و گردشگری محله چیتگر

محله چیتگر مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد که با آشنایی این مکان‌ها می‌توانید اوقات خوشی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

دریاچه چیتگر

معروف‌ترین مکان تفریحی این منطقه، دریاچه چیتگر است که در شمال غرب تهران قرار دارد؛ چنانچه قصد دارید به این مکان تفریحی زیبا بروید، می‌توانید از مترو چیتگر استفاده کنید.

خانه‌های لوکس با قیمت‌های باورنکردنی را در محله چیتگر پیدا کنید!

پیست دوچرخه سواری چیتگر

یکی دیگر از جاذبه‌های تفریحی چیتگر، پیست دوچرخه سواری آن است؛ شما می‌توانید برای دوچرخه‌سواری، در قسمت ورودی غربی و شرقی دریاچه هزینه‌ای بابت کرایه بپردازید و از دوچرخه سواری کنار دریاچه لذت ببرید.

کارتینگ دریاچه چیتگر

اگر علاقه به تفریحات هیجان‌انگیز دارید، می‌توانید با رانندگی در کارتینگ یک روز هیجانی را برای خود رقم بزنید.

خانه‌های لوکس با قیمت‌های باورنکردنی را در محله چیتگر پیدا کنید!

سرزمین بازی و جایزه دریاچه چیتگر

علاوه بر شمال دریاچه که یک زمین بازی کوچک برای کودکان دارد؛ در سمت غربی دریاچه نیز زمین بازی سرپوشیده‌ای موسوم به «سرزمین بازی و جایزه» با حدود ۱۰ بازی‌ گوناگون و هیجان‌انگیز برای گروه‌های سنی مختلف دارد.

پارک وحشت سافاری چیتگر

ترس، وحشت و هیجان را می‌توانید در سافاری پارک وحشت دریاچه چیتگر تجربه کنید؛ که شامل یک گردش نفس‌گیر هفت دقیقه‌ای در یک تونل پیاده‌رو و مسیرهای پر پیچ و خم و وحشتناک است.

معرفی مراکز خرید چیتگر

اگر به دنبال مراکز خریدی هستید که تمام مایحتاج خود را به طور کامل تهیه کنید، مراکز خرید چیتگر انتخاب مناسبی است.

بام لند چیتگر

در قسمت شمالی چیتگر مرکز خرید بام لند قرار دارد که یکی از نخستین مراکز خرید ایران در فضای باز به شمار می‌رود. این مجموعه با مساحت حدود ۶۰ هزار متر مربع است که بیش از ۱۳ هزار متر مربع آن به مجتمع تجاری اختصاص دارد. در این مرکز خرید ۱۲ رستوران، شهر فرهنگ، شهر سلامتی و شهر موسیقی وجود دارد.

مرکز خرید طوبی چیتگر

مرکز خرید طوبی چیتگر در مجاورت پارک جنگلی و دریاچه چیتگر قرار دارد و به ایستگاه مترو نزدیک است؛ بنابراین اگر اتومبیل شخصی ندارید به راحتی می‌توانید با مترو از این مرکز خرید دیدن کنید. در این پاساژ انواع اجناس از جمله خوراک و پوشاک با کیفیت، رستوران، امکانات رفاهی مناسب و … وجود دارد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب آماده خدمات دهی به مراجعه کنندگان می‌باشد.

نزدیک‌ترین مراکز درمانی به محله چیتگر

  • بیمارستان ترینا واقع در انتهای اتوبان خرازی
  • بیمارستان ایرانیان واقع در همت غرب بلوار دهکده المپیک
  • بیمارستان تات واقع در همت غرب بعد از ایرانمال

اگر قصد خرید آپارتمان در محله چیتگر را دارید به سایت ملکی دلتا راجعه کنید.

۶ نظر

ورود

  • همه چی گرونه اسفند ۱۰, ۱۴۰۱

    با زن و بچه قبل تابستون باید تخلیه کنیم. اول خرداد مستاجر جدید میاد.
    بعضیا ایفون میخرن ۱۰۰ میلیون تومن.
    الان ۱۰۰ جور کنم برای رهن. ۱ میلیون جور کنم برای اجاره

    • مریم۲ اسفند ۱۲, ۱۴۰۱

      ۱۰۰ رهن ۱ اجاره؟ کجا اینو میدن؟ ادرس بده همین امروز تا شب کوچ میکن. الان ساکن افسریه هستیم. ۳۰۰ رهنه ۲ اجاره میدیم. فعلا تا پاییز هستیم. اینطور که خبرا میرسه تا پاییز ۲۰۰ میاد رو رهن و اجاره ۲ میلیون اضافه میشه. خرید که خدابیامرزه. حتی تو سمنان قم قزوین نمیشه خرید که خانواده رو ببریم اینجاها ساکن کنیم کارم تهران باشه . نهایتا هفته ایی یکبار سر بزنم بهشون.

      • زرین اسفند ۱۳, ۱۴۰۱

        متری بیست تا سی تومن در چیتگر آپارتمان هست.قیمت پیش خرید اما.

  • مریم اسفند ۱۱, ۱۴۰۱

    الان کجا متری ۲۰ تا ۳۰ میلیون هست ؟؟؟؟؟؟؟ حداقل متری ۶۰ میلیون به بالا شده

    • زرین اسفند ۱۳, ۱۴۰۱

      متری بیست تا سی تومن در چیتگر آپارتمان هست.قیمت پیش خرید اما.

  • طاها اسفند ۱۴, ۱۴۰۱

    متری ۲۰ تا ۳۰ ؟؟؟؟؟؟؟
    کجایی داداش نزدیک دریاچه نوساز متری ۷۰ تا ۹۰ تمنه