تیشرت دخترانه رو سَبُک و راحت بپوش!

تیشرت دخترانه رو سَبُک و راحت بپوش!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برخی از لباس‌های بچه گانه دارای مدل‌های بسیار متنوع و مختلفی هستند. این یعنی قدرت انتخاب شما در خرید لباس برای فرزندتان بالا می‌رود. یکی از این لباس‌ها، تیشرت دخترانه است. این پوشاک، اسپرت است و اغلب با شلوار کتان یا جین پوشیده می‌شود. تیشرت دخترانه پوشاکی است که در مدل‌های بسیار زیادی تولید و عرضه می‌شود. علاوه بر این دارای جنس‌های متفاوت، سایز بندی، رنگ بندی و طرح‌های متفاوتی است. با ما همراه باشید تا در ادامه انواع تیشرت دخترانه را به شما والدین گرامی معرفی کنیم تا هنگام خرید این محصول اطلاعات کافی درباره‌ی آن داشته باشید.

جنس تیشرت دخترانه بچه گانه چی باشه؟

این لباس کودک که معمولاً در بهار و تابستان پوشیده می‌شود، باید جنسی خنک و سبک داشته باشد. در حالت کلی همواره توصیه می‌شود که پوشاک کودک سبک، نرم، لطیف و مقاوم باشد. تیشرت دخترانه با پوست بدن فرزند شما برخورد مستقیم دارد پس حتماً باید هنگام خرید این محصول از یک سایت لباس بچه گانه دخترانه به فکر تیشرت بچه گانه ای باشید که از الیاف طبیعی تولید شده باشد. نخ و پنبه بهترین جنس لباس‌های تابستانه مانند تیشرت هستند. علاوه بر اینکه سبک و لطیف می‌باشند، مقاومت بالایی در برابر شستشو و آسیب‌های خارجی نیز دارند.

چه نوع طرح و رنگی برای تیشرت دخترانه مناسبه؟

تیشرت دخترانه معمولاً آستین کوتاه، سه ربع و یا بلند است و دارای سایز بندی می‌باشد. این نوع پوشاک می‌تواند ساده و بدون طرح باشد. مدل‌های طرح‌دار آن غالباً عروسکی، فانتزی، راه راه، چهارخانه، خال خالی، گل‌دار، طرح میوه، طرح حیوانات، آبرنگی، نگین دار، پاپیون دار و گره دار هستند. رنگ بندی تیشرت دخترانه کامل است.و شما می‌توانید این لباس را در انواع رنگ‌های خنثی، پاستلی، شاد و روشن از سایت لباس بچه گانه دخترانه خریداری نمایید. به این نکته دقت کنید که فرزندتان رنگ منتخب شما را بپسندد و دوست داشته باشد.

مدل یقه گردش چه طوره؟

می‌توان گفت که پرطرفدارترین نوع تیشرت دخترانه، مدل یقه گرد است که پوشیدن و در آوردن آن نیز برای کودک بسیار راحت است. این مدل معمولاً با هر استایلی زیبا است و کاربرد بسیار زیادی حتی در پاییز دارد. بسیاری از دختر بچه‌ها در این فصل روی تیشرت دخترانه یقه گرد، یک پیراهن کوتاه جلو باز چهارخانه با شلوار جین و کتانی می‌پوشند و استایل جذاب و اسپرتی می‌آفرینند.

تیشرت دخترانه رو سَبُک و راحت بپوش!

یقه هفتش رو امتحان کن!

تیشرت دخترانه یقه هفت نیز انتخاب درستی برای استفاده روزانه در بهار و تابستان است. رنگ بندی آن متنوع است و معمولاً در انواع ساده و بدون طرح تولید و عرضه می‌شود. این نوع با شلوار جین استایل کژوال و راحتی را به وجود می‌آورد.

جنسش تونیک باشه؟

تونیک که لباسی بسیار محبوب و پرفروش است نیز نوعی تیشرت دخترانه محسوب می‌شود که غالباً طرح دار است و دارای رنگ بندی بسیار کاملی نیز هست. قد این مدل بلند است و گاهی حتی تا زانوی فرزندتان می‌رسد. انواع یقه کراواتی و گرد آن پر طرفدار هستند.

پولوشرت چی؟

پولوشرت نیز نوعی تیشرت دخترانه بچه گانه شیک است که معمولاً نخی است و در قسمت یقه، سه دکمه در جلوی لباس دارد. این مدل کلاسیک است و در مدل‌های ساده، طرح دار، جیب دار و نوار دوزی شده تولید و عرضه می‌شود. این نوع مدلی خاص و شیک است که می‌توانید تصاویر آن را نیز در سایتهای لباس بچه گانه دخترانه ببینید.

مدل زاپ دار تیشرت دخترانه

می‌دانید که شلوارهای جین، در نوع زاپ دار تولید می‌شوند. در سال‌های اخیر، تیشرت دخترانه نیز در مدل‌های زاپ دار تولید و عرضه می‌شوند که اتفاقاً در تیپ‌های خیلی اسپرت و کژوال استفاده زیادی می‌شود. زاپ‌های این مدل پوشاک در آستین‌ها و یا قسمت‌ جلویی تیشرت دخترانه وجود دارد.

ارتباط تیشرت دخترانه با نیم‌تنه یا کراپ چیه؟

درست است که این روزها نیم‌تنه یا همان کراپ یک نوع لباس جداگانه به شمار می‌رود، اما در حقیقت این مدل همان تیشرت دخترانه با قدی کوتاه است و در این دسته محسوب می‌شود. نیم‌تنه محبوبیت بسیار زیادی در بین دختر بچه‌ها دارد و در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی و دوستانه استفاده می‌شود. این مدل با شلوار جین بسیار زیبا است. این را نیز بدانید که کراپ به صورت ساده، طرح دار و در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود.

مدل یقه اسکی همیشه جذابه!

این تیشرت دخترانه معمولاً به صورت تنگ و چسبان تولید می‌شود. یه آن اسکی است و غالباً آستینی بلند دارد و برای پوشیدن در پاییز مناسب است. فرزند شما می‌تواند این مدل ساده را زیر کاپشن یا پالتو بپوشد.

تیشرت دخترانه لانگ راحتِ راحته!

مدل لانگ یکی از انواع تیشرت دخترانه است که در سالیان اخیر وارد بازار شده است و طرفداران بسیاری نیز دارد. همان‌طور که از نامش پیداست، قد بلندی دارد. معمولاً دختر بچه‌ها تیشرت دخترانه لانگ را با لگ، شورتک و یا شلوارک دخترانه و کتانی به تن می‌کنند. این مدل علاوه بر بلندی، در بدن کودک شما آزاد نیز هست. طرح‌های خلوت و رنگ‌های شاد این پوشاک بچه گانه بسیار محبوب است.

تیشرت دخترانه رو سَبُک و راحت بپوش!

گره دار چی؟

تیشرت دخترانه گره دار در قیمت پایینی و جلویی خود، دارای دو بند است که به یکدیگر گره می‌خورند. معمولاً این تیشرت دخترانه با یک شلوار جین دخترانه بچه گانه شیک پوشیده می‌شود. گره خوردن این لباس باعث بالاتر رفتن آن یعنی کوتاه شدنش در بدن خواهد شد که قطعاً استایل اسپرت زیبایی را برای فرزند شما فراهم خواهد کرد.

درباره‌ی شولدر شنیدی؟

می‌دانید که شولدر به معنای بازو و شانه است. در این مدل که نسبتاً جدید نیز می‌باشد، قسمت بازو باز است. این مدل برای مهمانی دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب است و فرزند شما می‌تواند آن را همراه با شلوار جین دخترانه برمودا برتن خود کند و با آن صندلی زیبا بپوشد.

تیشرت ست

بسیاری از تولید کنندگان لباس بچه گانه تیشرت دخترانه را همراه با شلوار بلند، شلوار برمودا و یا شلوارک تولید و عرضه می‌کنند که البته این ست‌ها معمولاً خانگی هستند. طرح و رنگ این دو تکه یعنی تیشرت دخترانه و پایین پوشِ موجود در ست، با هم هماهنگ است. گاهی هر دو تکه دارای طرح هستند و گاهی فقط یکی از آنها طرح دار است اما جنس و رنگ آنها حتماً با هم هماهنگ و یکسان می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل یک سایت لباس بچه گانه دخترانه با کیفیت است که لباس‌های مطلوب و مرغوبی را به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. شما والدین گرامی با مراجعه به فروشگاه لباس کودک تی تی گل می‌توانید از انواع تیشرت دخترانه دیدن کنید. این امکان را نیز خواهید داشت که با کارشناسان این مجموعه در مورد سایز، طرح و رنگ مشورت کنید و البته مشاوره‌ای درباره‌ی ست کردن لباس‌ها با هم داشته باشید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود