چمن مصنوعی برای حیاط

چمن مصنوعی برای حیاط

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

میل به داشتن گیاهان و فضای سبز در منزل حتی با وجود شرایط سخت نگهداری و منازل مسکونی از ما کم نشده است. چمن مصنوعی یکی از سازه هایی می باشد که در عین مصنوعی بودن حس و حال جالبی به منازل می بخشد. از چمن مصنوعی سبز دکور برای منازل بیشتر برای بالکن و حیاط و اتاق کودک استفاده می شود.

چمن مصنوعی برای حیاط

چمن مصنوعی را کمتر در حیاط منازل دیده ایم اما خوب است بدانید که با هزینه مناسب می توانید حیاط منازل خود را با چمن مصنوعی به نحو احسن پوشش داده و دکوراسیون حیاط منزل را دگرگون کنید!

جهت خرید چمن مصنوعی برای حیاط بهتر است قبل از آن از مشاورین این حوزه کمک بگیرید. بررسی محیط، زیر ساخت موجود و همچنین مشاوره در خصوص نوع و جنس چمن و همچنین میزان تراکم موجود از مباحث مهم در تعیین قیمت چمن مصنوعی می باشد.

چمن مصنوعی برای بالکن

یکی دیگر از مکان هایی که با چمن مصنوعی می توانید زیبایی و راحتی را در ان ایجاد کنید بخش بالکن منازل می باشد. با خرید چمن مصنوعی برای بالکن میتوانید در عین ایجاد زیبایی، جهت رفت و امد در بالکن نرمی و راحتی مناسبی را ایجاد کنید.

تنها کاری که لازم است بکنید این است که هر زمان که چمن ها خاک گرفتند یا کثیف شدن ان ها را تمیز نمایید تا مثل روز اول باکیفیت و زیبا دیده شوند.

چمن مصنوعی را میتوانید به صورت نواری در متراژ های مختلف تهیه نمایید. همچنین تراکم مختلفی در این محصول موجود است.

نگهداری از چمن مصنوعی

یکی دیگر از موارد مهمی که پس از نصب چمن مصنوعی لازم است بدانید نحوه نگهداری از چمن مصنوعی می باشد. روی همین لینک کلیک کنید تا با موارد مهم در تمیزکردن و نگهداری از چمن مصنوعی اشنا شوید. از فرچه کشیدن تا شستشو چمن های مصنوعی که باید بدانید! به عنوان مثال موارد زیر از همین دست موضوعات هستند:

  • جلوگیری از ریختن آشغال ، پوست تخمه، ته سیگار و …
  • جلوگیری از کثیف شدن بیش از حد چمن مصنوعی با ترفندهایی از جمله قرار دادن فرش در ورودی زمین برای پاک کردن کف کفش ورزشکاران
  • فرچه کشیدن الیاف چمن به صورت هفتگی و یا ماهانه
  • استفاده از سیلیس برای افزایش ایستایی الیاف چمن مصنوعی
  • استفاده از وکیوم برای تمیز کردن سطح چمن
  • استفاده از پاک‌کننده‌ها بخصوص آنتی باکتریال برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها

همان‌طور که گفتیم یکی از راهکارهای مراقبت از چمن مصنوعی ، آبیاری و آبپاشی آن است. زیرا آب باعث می‌شود تا آلودگی‌ها و گرد و خاک و … از لابلای الیاف چمن خارج شوند. همچنین باعث صاف شدن و عدم چسبیدن الیاف به هم می‌شود.

فنس چمنی بالکن

یکی دیگر از سبک های متفاوت که از چمن مصنوعی نیز در آن کمک گرفته شده است، فنس چمنی می باشد. شما می توانید برای حیاط و حتی بالکن منزل خود از فنس چمنی بالکن استفاده نمایید. فنس چمنی نیز با توجه به جنس و همچنین متراژ فنس و… دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

چمن مصنوعی برای حیاط

جالب است بدانید فنس چمنی نیز در دو مدل طبیعی و مصنوعی ارائه می گردد. اگر شرایط نگهداری و هزینه ان برایتان مساعد است چمن مصنوعی طبیعی نیز طرفداران فراوانی دارد.

اگر به دنبال دریافت مشاوره رایگان و خدمات ویژه و تخصصی دکوراسیون و فضای سبز هستی پیشنهاد میکنم از سایت سبز دکور گرین وال https://greenwall.pw/  استفاده نمایید. از طریق این سایت می توانید به شرکت های تخصصی خدمات دکوراسیون متصل شده و از خدمات این شرکت ها استفاده نمایید.

بدون نظر

ورود