کابینت ام دی اف با قیمت مناسب، فقط کابینت بازار

کابینت ام دی اف با قیمت مناسب، فقط کابینت بازار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کابینت ها نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارند  و هر ببینده ای در نگاه اول متوجه کابینت ها می شود که در نمای کلی منزل تأثیر به سزایی می گذارد.

کابینت هایی که از چوب ساخته شده اند دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشند و دکوراسیون خانه را متحول می کند.

یکی از بهترین کابینت ها، کابینت آشپزخانه ام دی اف است در واقع ام دی اف یکی از فرآورده های کامپوزیتی می باشد که برای ساخت انواع لوازم منزل مانند مبلمان، تخت خواب، کابینت و….. استفاده می شود.

ام دی اف تکه های چوب سخت ونرم است که با مواد رزین و موم مخلوط شده و سپس تحت فشار و حرارت قرار می گیرد به تخته فیبر مبدل می شود که برای ساخت کابینت ام دی اف به کار برده می شود. این نوع کابینت در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطالب به آن خواهیم پرداخت.

کابینت ام دی اف با قیمت مناسب، فقط کابینت بازار

انواع کابینت های ام دی اف

امروزه تعداد متنوعی از کابینت های آشپزخانه در بازار وجود دارد که از لحاظ رنگ، جنس، مدل متفاوت هستند. کابینت ام دی اف در انواع مختلفی ساخته می شود تا رضایت و سلیقه مشتریان را جذب کند. انواع کابینت ام دی اف دارای  روکش های متفاوتی می باشند که شامل موارد زیر است.

  • کابینت ام دی اف با روکش لمینت HPL)) ملامینه
  • کابینت ممبرن (وکیوم)
  • کابینت  ام دی اف با روکش چوبی
  • کابینت های گلاس
  • کابینت ام دی اف با روکش UV

کابینت ام دی اف با قیمت مناسب، فقط کابینت بازار

ویژگی های انواع کابینت های ام دی اف

کابینت با روکش لمینت همان کابینت های هستند که به نام ام دی اف شناخته می شوند. ملامین (رزین) که از طریق ورق های سلولزی مخصوص بر اثر حرارت روی هم چسبیده می شود که به آن لمینت کم فشارهم  گفته می شود از مزایای آن می توان به قیمت مناسب و دوام بالای کابینت ام دی اف اشاره کرد که به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارند وشامل تنوع رنگ های زیادی می شوند.

کابینت ممبران همان کابینت ام دی اف است که روکشی از (pvc) دارد که با دستگاه CNC طرح ها ونقش هایی روی آن به وجود می آورند که بسیار زیبا وخاص می باشد.

کابینت ام دی اف با روکش چوبی که در این نوع از روکشی از جنس چوب بر روی ورقه های ام دی اف قرار می گیرد و روکش چوب از جنس چوب های طبیعی (بلوط، گردو، ملچ ) می باشد. این نوع کابینت نمایی چوبی به آشپزخانه می دهد و از مزایای آن استحکام بالای کابینت می باشد.

کابینت های گلاس روکشی از جنس پلکسی گلاس دارد و از زمره کابینت های ام دی اف است که تازه وارد بازار شده و ظاهری شفاف و شیشه ای دارد که انعکاس نور را بیشتر می کند و فضای آشپزخانه روشن تر به نظر می رسد.

کابینت ام دی اف با روکش UV توسط  روکشی از یو وی محافظت شده اند که این روکش ها براق هستند و در برابر تغییر رنگ مقاومت زیادی دارند البته این نوع کابینت ها تولیدشان رایج نیست و از قیمت بالاتری نسبت به دیگر روکش ها برخوردارند. برای جنس روی کابینت از روکشی که نسبت به رطوبت و خراش مقاوم تر می باشد سفارش بدهید.

کابینت ام دی اف با قیمت مناسب، فقط کابینت بازار

بهترین مدل برای  کابینت ام دی اف

بنابراین شما می توانید هریک از انواع کابینت ام دی اف را برای آشپزخانه خود تهیه کنید ولی انتخاب رنگ و مدل مناسب خیلی مهم است و در دکوراسیون و فضای داخلی بسیار تأثیر گذار خواهد بود که در انتخاب به موارد زیر توجه داشته باشید.

  •  به فضای آشپزخانه خود توجه کنید چنانچه از فضایی کوچکی برخوردار است از کابینت با رنگ سفید و یا رنگ های مکمل استفاده کنید تا فضای داخلی را بزرگتر نشان دهد.
  • مدل دستگیره های کابینت بهتر است که با مدل و رنگ کابینت و دکوراسیون منزل هم خوانی و متناسب باشد.
  • برای قسمت های مختلف آشپزخانه که در معرض رطوبت و آب قرار گرفته اند بهترمی باشد از صفحات ام دی اف با روکش مقاوم تری به کار گرفته شود.      ­­·         چنانچه تمیزی آشپزخانه براشم از اهمیت زیادی برخودار می باشد طرح و رنگی را برای کابینت خود انتخاب کنید که سهوالت پاکیزگی بیشتری دارد.
  • ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ های تند مثل مشکی تعادل رنگی را به وجود می آورد و به کار بردن وسایل کوچک مثل گلدان در دکور آشپزخانه جلوه زیبای خواهد

داشت.

  • چنانچه می خواهید از رنگ قهوه ای برای کابینت ها استفاده کنید حتما از یک نور پردازی مناسب استفاده کنید تا فضای آشپزخانه دلگیر نشود و یا از رنگ کرم قهوه

ای استفاده کنند.

  • در دنیای امروز رنگ مورد استفاده برای کابینت رنگ روشن به خصوص سفید است زیرا رنگ های تیره محیط را بسته نشان می دهد.
  • چنانچه می خواهید کابینت ام دی اف براق یا مات را استفاده کنید این امری سلیقه ای می باشد اما ام دی اف براق فضای شما را بزرگتر نشان می دهد و محیط را دل بازو دل نشین نشان می دهد.

برای خرید کابینت آشپزخانه وارد سایت کابینت بازار با آدرس https://cabinetbazar.ir/ شوید و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه استفاده کنید و یا با شماره های ۰۲۱۲۲۳۱۴۰۲۲ یا ۰۹۱۲۲۲۳۸۶۰۸ تماس بگیرید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود