چه فروشگاهی نماینده محصولات فوراور در تهران است؟

چه فروشگاهی نماینده محصولات فوراور در تهران است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محصولات فوراور! اگر از جمله افرادی هستید که به سلامت و بهداشت شخصی خود اهمیت می دهید، احتمالا نام برند و محصولات شرکت فوراور را شنیده اید. در ابتدای این مقاله به صورت خلاصه به بررسی شرکت نمایندگی معتبر این برند در تهران می پردازیم و پس از آن کمی در مورد کیفیت این محصولات، تاریخچه برند فوراور، عوارض و سایر توضیحات تکمیلی صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی معتبر فوراور در تهران

اگر شما به دنبال مطمئن ترین نمایندگی محصولات فوراور در ایران و بخصوص تهران هستید، ما به شما شرکت فوراور ایران را معرفی می کنیم. فوراور ایران را می توان قدیمی ترین وبسایت مرجع محصولات فوراور در ایران دانست که با سابقه بیش از ۱۰ سال در این زمینه تخصصی فعالیت می کند. محصولاتی که از این فروشگاه خریداری می کنید؛ حتما با مشاوره همراه بوده و تمامی آن ها با ضمانت اصالت و تاریخ انقضای مناسب برای شما ارسال خواهد شد.

به دلیل سیستم فروش مستقیم این شرکت، نمایندگی های زیادی در سراسر ایران و تهران به فروش این محصولات مشغول هستند و اگر اطمینان خانوادگی از فرد مورد نظر دارید و به او اعتماد دارید، محصولات فوراور را می توان از این مشاور های سلامت نیز دریافت کرد اما به دلیل امکان وجود محصولات تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در بین برخی فروشندگان، بهتر است محصولات برند فوراور را از نمایندگی های معتبر و با سابقه مانند فوراور ایران خریداری نمایید.

تاریخچه برند فوراور؛ آنچه همه خوبان دارند …

چه فروشگاهی نماینده محصولات فوراور در تهران است؟

برند فوراور لیوینگ پروداکتز یک شرکت فروش مستقیم است که در سال ۱۹۸۰ (بیش از ۴۰ سال پیش) در آریزونا ایالات متحده امریکا توسط رکس موان تاسیس شد. هدف اصلی ساخت این برند، همانطور که از لوگوی آن هم مشخص است، استفاده گسترده از ژل آلوئه ورا به عنوان ماده اولیه بود. بعد از گذشت مدت زمانی، فوراور لیوینگ صاحب مزارع کشت اختصاصی آلوئه ورا باربادنسیس میلر شد و با استفاده از تکنولوژی و علم، مکمل های بی نظیری را با خواص منحصر به فرد تولید کرد.

اگر بخواهیم به دو عنصر بن مایه محصولات فوراور اشاره کنیم، این دو، ژل آلوئه ورا و عسل هستند که در اکثر محصولات سلامت و بخصوص مکمل های فوراور حضور دارند.

اما کیفیت محصولات فوراور تا چه میزان است؟

کیفیت محصولات فوراور

خب مانند هر برند دیگر فعال در زمینه سلامت پوست، مو و بدن که سابقه شرکت دارویی ندارند، فوراور نیز ادعایی در برطرف کردن بیماری ها ندارد و محصولات این برند بخصوص مکمل های غذایی، صرفا برای تقویت مواد مغذی و رساندن میزان مشخصی از ریز مغذی ها به بدن نقش دارند.

این عامل باعث می شود که محصولات و مکمل های غذایی نیازی به تایید FDA یا سازمان غذا و دارو نداشته باشند و سایر ارگان های تست کیفی مسئولیت تاییدیه دارند. از جمله تاییدیه های معتبر و بین المللی فوراور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گواهینامه کمیسیون بین المللی مطالعات آلوئه ورا (دریافت اولین تاییدیه بیشترین میزان خلوص آلوئه ورا در محصولات)
  • گواهینامه حلال (طبق قوانین مسلمانان جهان)
  • گواهینامه کروئلتی فری (عدم تست محصولات رو حیوانات)
  • فری پارابن (عدم استفاده از ماده مضر پارابن در محصولات)
  • فری گلوتن (عدم استفاده از ماده گلوتن در مکمل های غذایی)
  • ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۹۰۰۱

و جوایز متنوع در جشنواره هایی مانند گلوبال گرین بیوتی اواردز و گلوبال میکآپ اواردز سال ۲۰۲۱

محصولات فوراور شامل چه دسته بندی هایی می شوند؟

چه فروشگاهی نماینده محصولات فوراور در تهران است؟

اگر بخواهیم دسته بندی خاصی برای محصولات فوراور انجام دهیم، معمولا سه دسته نوشیدنی ها، مکمل های غذایی و محصولات سلامت پوست و مو، کل محصولات فوراور را پوشش می دهند. برخی از محصولات فوراور که به عنوان پرفروش ترین ها دانسته می شوند عبارتند از:

  • نوشیدنی آلوئه ورا ژل

اگر بخواهیم فوراور را با یک محصول نشان دهیم، قطعا آن محصول، نوشیدنی خالص آلوئه ورا ژل است. این نوشیدنی با خلوص بالای ۹۷ درصد آلوئه ورا، ضامن سلامتی سیستم گوارشی، ایمنی، سم زدا، بهبود مشکلات پوست و مو و … می باشد.

  • کرم آلوئه ورا ژلی

اگر نیاز به مرطوب کننده، التیام بخش، تقویت پوست، جلوگیری از ریزش مو، ترمیم سوختگی و … دارید، کرم آلوئه ورا ژلی با خلوص و قدرت جذب بسیار بالا آماده استفاده است. این کرم شفاف نیز یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست و موی فوراور لیوینگ می باشد.

  • نیچرمین فوراور

تعداد مکمل های غذایی که میزان روزانه توصیه شده از ریزمغذیی هایی مانند ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رسانند، بسیار زیاد شده است. تفاوتی که مکمل نیچرمین با سایر مکمل ها دارد، فرمولاسیون پیشرفته برای جذب حداکثری و میزان DV هر ماده در این مکمل است.

  • خمیر دندان فوراور

به هر زبانی جستجو کنید “بهترین خمیر دندان دنیا”

خمیر دندان فوراور که فاقد فلوراید بوده و با استفاده از خواص آنتی بیوتیکی، سفید کنندگی و ضد درد ژل خالص آلوئه ورا و بره موم عسل به تمیزی و سفیدی دندان بدون آسیب های احتمالی می پردازد.

عوارض محصولات فوراور آیا حقیقت دارد؟

یکی از نگرانی هایی که معمولا با شروع مصرف محصولات فوراور بخصوص نوشیدنی آن ایجاد می شود، عوارض احتمالی است که می تواند برای افراد داشته باشد.

لازم به ذکر است که مکمل های غذایی فوراور به علت اینکه از مواد طبیعی و نه شیمیایی و دارویی ساخته شده اند، نمی توانند عوارض جانبی تهدید کننده ای داشته باشند. تنها موردی که از عوارض محصولات فوراور می توان نام برد، حساسیت به مواد تشکیل دهنده مکمل (مانند سویا در برخی محصولات) یا حساسیت به خود آلوئه وراست.

توجه داشته باشید همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، محصولات فوراور را حتما از نمایندگی های معتبری مانند فوراور ایران تهیه کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود