سکانس نیمه برهنه هوتن شکیبا در سریال «رهایم کن» حاشیه ساز شد

سکانس نیمه برهنه هوتن شکیبا در سریال «رهایم کن» حاشیه ساز شد

سکانسی از بازی هوتن شکیبا با بالاتنه ی برهنه در جدیدترین قسمت از سریال رهایم کن که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است. نمایش بالاتنه ی برهنه ی مردان همواره یکی از خطوط قرمز سینما و تلویزیون ایران بوده و فیلمسازان برای به تصویر کشیدن چنین لحظاتی از ترفندهای مختلفی استفاده کرده اند. حالا اما به نظر می رسد شبکه نمایش خانگی همچون مواردی دیگر که پیش تر خبرساز و حتی گاهی دردسرساز شده بود، در حال عبور از این خط قرمز نیز هست.

سکانس لخت شدن هوتن شکیبا در رهایم کن

سکانس لخت شدن هوتن شکیبا در رهایم کن

این سکانس از سریال رهایم کن با واکنش مختلف کاربران توییتر رو به رو شده اما عمده ی آن ها از افزایش نمایش سکانس های اینچنینی در آثار ایرانی با توجه به حساسیت زیادی که تا پیش از این در این مورد وجود داشت اظهار تعجب کرده اند. عده ای هم این سکانس را با مقایسه با نمونه های خارجی دستمایه ی خنده قرار داده اند.

کاربری در رابطه با این سکانس نوشت: ما نصف گلای حساس کریس رونالدو تو رئال رو نصفه دیدیم چون بعد از گل پیرهنشو درمیاورد و سانسورچی به جای صحنه‌ی گل و خوشحالی بعدش بهمون تماشاگرا رو نشون میداد. بعد الان فرت و فرت بازیگرا دارن لخت میشن تو سریالا، دیگه نیاز به سانسور نداره، فقط لخت کریس رونالدو اَخ بود!

کاربر دیگری هم نوشت: فیلم ایرانی رو هنوز پلی نکردی هوتن شکیبا پیرهن رو درآورده رفته زیر دوش. بخدا این اقای شکیبا یه زمانی حرمت داشت نه فقط لذت!! بابا جذابیت بصری فیلم خارجیا فقط به این نیستا یه پیش نیازهایی هم داره :/

کاربری هم با اشاره به صحنه ی مشابهی از بازی هوتن شکیبا با بالاتنه ی برهنه در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی نوشت: انقدر که هوتن شکیبا علاقه به لخت شدن تو فیلما داره میکله مورونه نداره.

کاربر دیگری هم با بازنشر تصویری از این سکانس سریال رهایم کن نوشت: هوتن شکیبا در نقش موکت :))))))

یک کاربر دیگر نوشت: ولی هوتن شکیبا لختش هم خیلی کاریزما داره.

کاربری هم اینگونه نوشته است: قالی با پُرزش خوبه رو الان کراش‌های هوتن شکیبا میتونن بگن.

سکانس لخت شدن هوتن شکیبا در رهایم کن

چندی قبل نیز سکانسی از حضور نوید محمدزاده با بالاتنه ی برهنه در سریال آکتور که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود.

اما شاید مشهورترین نمونه از حضور نیمه برهنه ی بازیگران مرد در آثار ایرانی، سکانسی از جواد هاشمی در سریال نمایش خانگی زخم کاری باشد که بسیار جنجال برانگیز شد.

سکانس لخت شدن هوتن شکیبا در رهایم کن

سید جواد هاشمی که بیشتر با نقش هایش در فیلم های مذهبی و دفاع مقدسی شناخته می شود، در یکی از قسمت های سریال زخم کاری با بدنی نیمه عریان در کنار یک استخر حضور داشت. این  موضوع در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها دستمایه ی طنز کاربران بود. برخی هم البته با توجه به پیشینه ی هاشمی، نمایش چنین تصویری از او را دور از شأن می دانستند.

حواشی این سکانس سید جواد هاشمی را حتی تا پای ممنوع التصویر شدن بُرد، چرا که او خود بعداً در مصاحبه ای اعلام کرد جنجال های پس از نمایش این سکانس مانع از حضورش در یک برنامه تلویزیونی شد.

هاشمی البته در مصاحبه ی دیگری تأکید کرد بابت این سکانس جنجالی عذرخواهی نمی کند چرا که مرتکب کار غیر شرعی ای نشده بود و اگر به عقب برگردد باز هم پیشنهاد بازی در آن سکانس را قبول خواهد کرد. او همچنین توقعی که به خاطر نقش های قبلی اش از او ایجاد شده را نادرست دانست.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره سریال «رهایم کن» عاشقانه جدید خالق «می خواهم زنده بمانم» + ویدئو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • جوکر فروردین ۲۱, ۱۴۰۲

    من یاد جوکر افتادم. بازم تقلید از فیلمای خارجی

  • Kiano فروردین ۲۱, ۱۴۰۲

    خاک بر سر این مردم حقیر و ذلیل, این رسانه حقیر و ذلیل که به چه چیزهایی فکر میکنند و می پردازند… حقارت از وجودتون می باره…

  • K_poper فروردین ۲۱, ۱۴۰۲

    پشمام
    حبیب تو هم

  • سید سعید نوری خراسانی فروردین ۲۲, ۱۴۰۲

    سلام بر همه هموطنان .بخصوص دست اندرکاران صحنه سینما و تلویزیون
    در کشور ما متاسفانه کاسه از آش داغتر بودن بعضی مقدس نما ها باعث بوجود آمدن اینطور فضاهای جنجالی بی ارزش میشه و به فرصت طلبان امکان انجام کارهای به مراتب صدها بار بدتر می‌دهد. مشکلات کشور ما آنقدر زیاد است و مسائلی مهمتر از این که حل آن مسائل هزاران بار مهمتر است کسی نیست بگه اگر این قضیه مشکل داره چطور پرداختن به این و پخش همان صحنه و یا عکس بد نیست واقعا مسخره تر از این مسائل نیست و هیچکس هم ورود نمیکنه تا این مسائل تمام بشه یک جایی که در این هیاهو عکس لخت بالا تنه و پایین تنه اختلاس میلیاردی در میاد و کک کسی هم نمی‌گزد ول کنی بابا این مسائل رو روزگار اینترنت باعث شده همه صاحب نظر باشن و برای خود متخصص مراجع و متخصصان هر علمی انگار هیچکاره اند مردم عادی همه صاحب نظر شده اند مسخره تر از این نمیشه نظر در رابطه با چرک خشک کن و آنتی بیوتیک هم از این دست مسایل

  • تف به کمونیست فروردین ۲۲, ۱۴۰۲

    زیاد حساس نباشید

  • محمد رسولی فروردین ۲۴, ۱۴۰۲

    سلام…. توی چنتا سکانس پژمان جمشیدی توی فیلم زیرخاکی لخت شد چیزی نبود… یا فیلم مختار که دسته جمعی لخت شدن و رفتن تو رودخونه غسل کردند… چرا اوم موقعه صدای کسی در نمیاد با اینکه از تلوزیون هم پخش می‌شد…… واقعا متاسفم واسه بعضیا

  • علی بهمن ۲۷, ۱۴۰۲

    بابا بسه دیگه شماهایی که از دیدن بالاتنه برهنه ی یک زن یا مرد، چهارچوب دین و اعتقادات مذهبیون به هم میریزه بیمارین…. خاک بر سر تون که توی یک سریال دنبال یک تار موی زن هستین یا بالاتنه یک مرد بیمارین.