حمله دوباره حسن عباسی: بی حجابی ها تقصیر همسران فوتبالیست ها است! + ویدئو

حمله دوباره حسن عباسی: بی حجابی ها تقصیر همسران فوتبالیست ها است! + ویدئو

حسن عباسی نظریه‌ پرداز جنجالی اصولگرا که به دلیل اظهارات توهین آمیزش درباره ی فوتبالیست ها بارها مورد انتقاد قرار گرفته و حتی به دادستانی احضار شده است، در جدیدترین سخنرانی اش با پافشاری بر مواضع خود بار دیگر به بازیکنان فوتبال و همسران شان تاخت و آن ها را عامل اصلی بی حجابی در کشور دانست.

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین که با اظهارنظرهای جنجالی اش شناخته می شود در ویدئوی جدیدی که از وی منتشر شده می گوید فوتبالیست ها مروج اصلی بی حجابی و فرهنگی هستند که از آن تحت عنوان «سگ بارگی» یاد می کند.

حسن عباسی سال گذشته بارها با صحبت هایش درباره ی فوتبالیست ها خبرساز شد، اظهاراتی که با انتقادات گسترده ای مواجه شد و واکنش های تندی را در میان چهره های فوتبالی نیز به دنبال داشت. صحبت های جنجالی عباسی انتقاد چهره ها و رسانه های دولتی و اصولگرا را نیز به همراه داشت. و با آنکه این اظهارنظرها پای عباسی را حتی به دادستانی باز کرد، به نظر می رسد او قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارد.

حسن عباسی فوتبالیست ها

حسن عباسی ابتدا در اظهارنظری گفت فوتبالیست ها اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌ شدند و آن ها لیاقت شهید شدن ندارند و لمپن و بی خاصیت هستند. او همچنین از نبود گشت ارشاد برای فوتبالیست ها گلایه کرد و همین امر را باعث ترویج فساد در جامعه دانست.

عباسی سپس آبان ماه سال گذشته در اوج اعتراضات و درست در آستانه ی جام جهانی در توییتی سلبریتی های فوتبال و سینما را مسئول ناآرامی های کشور دانست و آن ها را «ملعون» و «عوامل صهیونیستی» خطاب کرد. این اظهارنظر عباسی واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت و با بالا گرفتن انتقادات، او توییت جنجالی خود را پاک کرد.

پس از آن خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد از حسن عباسی به خاطر سخنان نسنجیده اش، اعلام کرد وی بعد از انتشار این توییت حاشیه ساز برای پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی احضار شده است.

بیوگرافی حسن عباسی

حسن عباسی فوتبالیست ها

حسن عباسی متولد سال ۱۳۴۵ در شهر ازنا در استان لرستان است.

او که خود را کیسینجر اسلام (هنری کیسنیجر، سیاستمدار بحث برانگیز آمریکا) می‌نامد، با تئوری پردازی‌های جنجالی‌اش درباره طیف وسیعی از موضوعات، از سیاست گرفته تا سینما، فرهنگ، اقتصاد، تاریخ و فلسفه شناخته شده است.

وی از سال ۸۸ تا ۹۲ عضو شورای پروانه نمایش و از اعضای هیات داوران بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

او بارها به خاطر سخنانش از سوی مسئولین جمهوری اسلامی، ازجمله حسن روحانی، هاشمی رفسنجانی و نهادهایی نظیر وزارت اطلاعات و ارتش مورد شکایت قرار گرفته و سابقه بازداشت نیز دارد.

مطالب مرتبط
۴ نظر

ورود

  • ایرانی فروردین ۲۸, ۱۴۰۲

    درود بر حسن عباسی
    انسان با شعور و با علم

    • ناشناس فروردین ۲۸, ۱۴۰۲

      خاک بر سر تو و عباسی و امثالهم

      • پوریا فروردین ۲۸, ۱۴۰۲

        عجب جایی گیر کردیم خداوکیلی
        افطاری دعوتیم دوستان..!!!
        ۱۷ سال دیگه همین جمع فلسطین ، بیت المقدس🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
        وقتی حکومت وحشی گری رو جار میزنه توی بیلبوردای تبلیغاتی
        چه توقعی ازین افراد داریم…؟!!!

        عیبِ رندان مَکُن ای زاهدِ پاکیزه سرشت

        که گناهِ دگران بر تو نخواهند نوشت

        من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

        هر کسی آن دِرَوَد عاقبتِ کار، که کِشت

  • اسمال فروردین ۲۸, ۱۴۰۲

    این عباسی نمونه تندرو رائفیه
    عقل نداره ، نمیدونه هر حرفی رو نباید زد ، بابا یکم ملاحضه کن