صفر تا صد روتین پوستی را آموزش ببینید | چگونه روتین پوستی داشته باشیم؟

صفر تا صد روتین پوستی را آموزش ببینید | چگونه روتین پوستی داشته باشیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای آن که بتوانید زیبایی و جوانی پوست خود را برای درازمدت حفظ کرده و همیشه چهره‌ای شفاف و درخشان داشته باشید، لازم است که از یک روتین پوستی عالی بهره‌مند شده و همیشه آن را در راستای محافظت از سلامت پوست خود به کار ببندید. اگر شما نیز مایل هستید که چنین روتین پوستی را برای خود ترتیب داده و از آن نیز به نفع زیبایی پوستتان تبعیت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین روتین پوستی

برای آن که بهترین نگهداری از پوست خود را داشته باشید، چنین روتینی نیاز خواهید داشت:

پاکسازی و لایه‌برداری ملایم پوست

پاکسازی و لایه‌برداری ملایم پوست در منزل، یکی از نخستین راهکار‌هایی است که باید حتما در روتین پوستی خود به کار بگیرید. در میان انواع محصولات لافارر بهترین این لایه‌بردارها و کرم‌ها و سرم‌های پاکسازی پوست وجود دارند و کافی است که یکی از این محصولات را انتخاب کنید. به این شکل هر شب پیش از خواب، پوست خود را به‌خوبی پاکسازی کرده و حداقل هفته‌ای یک‌بار نیز، لایه‌برداری ملایم را در منزل انجام دهید. این روشی عالی است که باعث می‌شود تا منافذ پوستی شما به‌خوبی پاکسازی شده و اثری از آلودگی و چربی‌های مزاحم در منافذ ریزودرشت پوستی برجای نماند.

استفاده از محصولات آبرسان

به‌کاربردن محصولات آبرسان پوست، همیشه از مهم‌ترین دستورالعمل‌هایی است که در روتین‌های مراقبتی دنبال می‌کنیم. به طور ویژه در میان محصولات روتین پوستی نوتروژینا انواع کرم‌های آبرسان را خواهید یافت که برای آبرسانی به پوست و تأمین رطوبت موردنیاز آن، عالی عمل کرده و برای همه نوع پوست از جمله خشک، چرب، معمولی و مختلط، گزینه‌های کاملا حرفه‌ای دارد.

دقت داشته باشید که برای استفاده از محصولات آبرسان لازم است که حتما به نوع پوست خود بیش از هر چیزی توجه داشته باشید. قطعا استفاده از کرم آبرسان فرموله شده پوست‌های خشک، را اگر برای پوست چرب به کار ببرید، نتیجه چیزی نخواهد بود که انتظار آن را داشته باشید.

به‌کاربردن کرم ضدآفتاب

یکی دیگر از نکات مهمی که در یک روتین پوستی کامل، هرگز نباید از قلم بیندازید؛ استفاده مناسب و مؤثر از کرم‌های ضدآفتاب است. با به‌کاربردن درست کرم‌های ضدآفتاب پیش از خروج از منزل و قرارگرفتن در محیط باز، می‌توانید از پوست خود در مقابل آسیب‌های ناشی از تابش اشعه مضر نور خورشید یعنی اشعه UVA و UVB محافظت به عمل‌آورده و مشکلات آن را به حداقل برسانید. به یاد داشته باشید که اشعه مضر نور خورشید، باعث سوختگی سطحی تا عمقی پوست شده و چین و چروک‌های پوستی، لک و چربی زائد را شکل خواهند داد. در میان محصولات برند سینره به‌راحتی می‌توانید انواع کرم‌های ضدآفتاب برای پوست‌های مختلف را انتخاب کنید.

ماساژ دادن صحیح پوست

شما می‌توانید با استفاده از ماساژور‌های حرفه‌ای صورت یا حتی به کمک انگشتان خود، پوست صورت را در جهتی ماساژ دهید که بهترین شکل از لیفتینگ و همین‌طور سفت شدن ماهیچه‌ها و عضلات صورت را تجربه کنید. این کار در یک روتین پوستی، به جوان و شاداب ماندن چهره شما، کمک زیادی خواهد کرد. از این روی توصیه می‌کنیم که حتما از ماساژ دادن صحیح پوست خود غفلت نکنید.

استفاده از تونر‌های احیای پوست

برای آن که همیشه پوست شما جذاب و زیبا بوده و شادابی و نشاط آن در طول زمان حفظ شود؛ باید حتما در روتین پوستی خود، از تونر‌های پوستی احیاء کننده نیز استفاده کنید. این یک راه‌حل عالی است که به‌واسطه آن، خستگی‌های روزمره پوست را برطرف کرده و رفته‌رفته پوست شما به نشاط دوران جوانی خود بازگردد. در نظر داشته باشید که استفاده از این تونر‌های احیا‌کننده برای آن دسته از افرادی که پوستی خسته و آسیب‌دیده دارند، به شکلی مؤثر بوده و برای سایر افراد نیز که هنوز پوست آن‌ها جوان و زیبا است؛ برای حفظ این درخشش و جوانی، تأثیرگذار خواهد بود.

خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست

در بالا نگاهی به مراحل مختلف یک روتین پوستی ایده‌آل داشتیم. شما چه موارد دیگری را به این لیست اضافه می‌کنید که در بالا به آن نپرداخته باشیم؟ اگر می‌خواهید از بهترین محصولات مراقبت از پوست استفاده کرده و همیشه اطمینان خاطر داشته باشید که از بهترین کرم‌ها، تونر‌ها و … برای پوست خود استفاده می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به فروشگاه اینترنتی خانومی زده و محصولات مختلف از برند‌های ایرانی و خارجی را در آن دنبال کنید. به این شکل می‌توانید مقایسه هوشمندانه‌ای میان کرم‌ها و دیگر محصولات مراقبتی مختلف انجام داده و محصول مناسب پوست خود را از میان آن‌ها به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود