صحبت های جدید حمید هیراد درباره سرطانش: بیماری ام قابل درمان نیست + ویدئو

صحبت های جدید حمید هیراد درباره سرطانش: بیماری ام قابل درمان نیست + ویدئو

حمید هیراد خواننده ی مشهور پاپ که قرار است به زودی کنسرت مشترکی با مصطفی راغب، دیگر خواننده ی پاپ روی صحنه ببرد، در نشست خبری این کنسرت مشترک که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد از لاعلاج بودن بیماری خود پرده برداشت. هیراد به سرطان مغز استخوان مبتلا است.

بیماری حمید هیراد چیست

هیراد در این نشست خبری درباره ی وضعیت سلامتی خود گفت: شروع بیماری من از سال ۹۵ بود. ذات بیماری من قابل درمان‌نیست. این بیماری پستی‌ها و بلندی های خودش را دارد. در دوره‌ای ارام است و در دوره‌ای فوران می‌کند. در حال درمان هستم. اما چیزی نیست که درمان‌پذیر باشد ولی عمر دست خداست.

وی افزود: چیزی مانند آلودگی هوا، آلودگی غذا، استرس و… روی این بیماری تاثیر می‌گذارد. از سال ۹۵ تاکنون در حال درمان بوده ام. هنوز هم تحت درمانم.

بیماری حمید هیراد چیست

هیراد گفت: یک سری داروهایی باید استفاده کنم که هنوز آن را به دلایل شخصی شروع نکرده‌ام. خیلی اقدامات در چند کشور انجام دادم اماهمیشه‌مانند کودکی کوچک باید مراقبش باشم که اتفاقی رخ ندهد.

این خواننده ادامه داد: در این مدت بالاترین چیزی که به من روحیه داده، شغلم بوده که اگر روزی آن را کنار بگذارم، شرایط بدی پیدا می‌کنم.

ماجرای بیماری حمید هیراد

خبر ابتلای حمید هیراد به سرطان در اسفند ماه سال ۹۸ منتشر شد. او کمی بعد در همان اسفند ۹۸ با حضور در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی از بیماری خود گفت.

هیراد در این برنامه تلویزیونی گفت در سال ۹۵ معلوم شد چند غده لنفاوی زیر گلویش درآمده و ساخت اثر معروفش «شوخیه مگه» هم از روی تخت بیمارستان شروع شد.

او همچنین گفت چون دادن خبر بد را دوست ندارد ترجیح داد بیماری اش را رسانه ای نکند تا با این خبر کسی را ناراحت نکند.

بیماری حمید هیراد چیست

وی در این گفتگو درباره ی ویدئویی که در سال ۹۷ از کنسرت شیرازش منتشر شده بود هم صحبت کرد، ویدئویی که از لب زدن او بر روی آهنگ خود به جای اجرای زنده ی آن حکایت داشت و با انتقادات فراوانی مواجه شد.

حمید هیراد گفت چند ساعت پیش از برگزاری کنسرت، به دلیل شیمی درمانی حالش بد شد و این در حالی بود که کسی از بیماری او باخبر نبود و نمی توانست چند ساعت مانده به کنسرت آن را لغو کند و از طرفی پزشک به او گفته بود نباید با قسمت بالای صدایش بخواند چون به مغزش فشار می آمد، به همین دلیل او برای اولین و آخرین بار، تنها قسمتی از یک ترک را به صورت پلی بک اجرا کرد.

پس از انتشار ویدئوی لب زدن هیراد در این کنسرت، با دستور وزارت ارشاد وی تا پایان سال ۹۷ از برگزاری کنسرت محروم شد اما ملزم شد یک سانس کنسرت رایگان برای مردم شیراز برگزار کند.

حمید هیراد در سال ۱۴۰۱ در برنامه خندوانه گفت سرطان او از نوع مغز استخوان است و این بیماری تمام بدن وی را درگیر کرده است.

بیوگرافی حمید هیراد

بیماری حمید هیراد چیست

حمید هیراد متولد سال ۱۳۷۰ در چابکسر از توابع استان گیلان است. او فعالیت خود در حوزه ی موسیقی را رسماً از سال ۹۵ با انتشار قطعه ی مشترکی با گروه موسیقی پازل به نام «بی تاب» آغاز کرد. اولین قطعه ی مستقل او به نام «مستم کن» در سال ۹۶ منتشر شد و در همان سال او کار دیگری به نام «دلارام» با همراهی گروه پازل منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

حمید هیراد سابقه ی متهم شدن به سرقت ادبی را دارد. در حالی که او مدعی بود سراینده ی ترانه ی آثار خود است، بررسی ها نشان داد ترانه های او ترکیبی از آثار شاعران و ترانه سرایان دیگر است. در سال ۹۷ بیانیه ای با امضای ۴۰ تن از شاعران و ترانه سرایان مطرح کشور در اعتراض به سرقت های ادبی حمید هیراد و با درخواست رسیدگی به این موضوع منتشر شد. هیراد نیز در پاسخ در بیانیه‌ ای گفت در بخش معرفی آثار، به‌خصوص در قطعات جدیدتر خود، منبع را ذکر و سعی می کند از ترانه‌ سرا اجازه بگیرد. او در این بیانیه «فقدان اعتماد کامل به صحت اسامی در محدوده ی فضای مجازی» و «تردید اخلاقی در ضایع شدن حقوق صاحبان حقیقی آثار» را دلایل ذکر نکردن اسامی ترانه‌ سراها عنوان کرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود