ماجرای درگیری خواننده سرود «سلام فرمانده» و محافظش با یک سرباز پلیس راهور چیست؟

ماجرای درگیری خواننده سرود «سلام فرمانده» و محافظش با یک سرباز پلیس راهور چیست؟

به دنبال مطرح شدن ادعایی در فضای مجازی درباره ی درگیری ابوذر روحی خواننده ی سرود سلام فرمانده و محافظ وی با یک سرباز پلیس راهور، پایگاه خبری پلیس با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی در رابطه با این خبر ارائه کرد. در روزهای گذشته تصویری از یک شکایت نامه درباره ی این درگیری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که بر اساس آن، حادثه ی مذکور روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه رخ داده است.

خواننده سلام فرمانده

خواننده سلام فرمانده

در اطلاعیه ی منتشر شده در پایگاه خبری پلیس آمده است:

در پی برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ابتدایی، پلیس راهور شهرستان شاهین شهر ومیمه اقدام به اجرای طرح ترافیکی و اعمال محدودیت کرده بود که در حین اجرای طرح، خودروی مجری برنامه که قصد ورود به محدوده طرح را داشت، توسط مامورین با ممانعت مواجه شد.

در پایان مراسم و هنگام ترکِ محل، یکی از سرنشینان خودرو در مواجهه مجدد به عامل راهور مستقر، پرخاش می‌کند که با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل، موضوع مدیریت می‌شود.

شایان ذکر است ساعاتی بعد ابوذر روحی و همراهان به مرکز انتظامی مراجعه کرده و ضمن دلجویی و عذرخواهی از مأمور راهنمایی و رانندگی (سرباز راهور) رضایت نامبرده را جلب می‌کنند.

ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده کیست؟

خواننده سلام فرمانده

ابوذر روحی خواننده نماهنگ سلام فرمانده متولد سال ۱۳۶۲ در روستای لیلا کوه (لیلی کوه) از توابع شهرستان لنگرود در استان گیلان، فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته فناوری اطلاعات و مداح اهل بیت است.

از ۹ سالگی در دسته جات نوحه می خواند و از ۱۵ سالگی وارد هیئت شد.

در سال ۸۱ زمانی که ۱۹ سال داشت، «هیئت منتظران ظهور» را زیر نظر شورای نگهبان تأسیس کرد. این هیئت بعدها از زیر نظر شورای نگهبان خارج شد و بصورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد.

بعد از سال ها فعالیت به پیشنهاد دوستانش، هیئت را به قرارگاه فرهنگی هیئت منتظران تبدیل کرد و حالا هیئت تنها شاخه ای از قرارگاه است.

خواننده سلام فرمانده

ابوذر روحی در سال ۹۴ شعری را در هیئت خواند که یک بند آن این بود: «نابغه سیاسی مان جواد ظریف ۱+۵ را حریفه». این شعر بسیار جنجالی شد و روحی بعدها درباره ی آن گفت: «این شعر برای زمانی بود که حضرت آقا از تیم مذاکره کننده دفاع کردند. با این حال موضوع گیری من مشخص است و حامی آن جریان نیستم.»

به گفته ی خودش، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ در جلسه ی حامیان آقای رئیسی حضور یافت اما به دلیل اینکه منصوب دستگاه دولتی است، به او اجازه ی شعر خوانی داده نشد.

ابوذر روحی که با سرود سلام فرمانده به شهرت رسیده، می گوید با مداحی استودیویی مخالف است اما هدف از ساخت کلیپ هایی مانند سلام فرمانده را تأثیرگذاری مثبت به سمت آموزه های دینی با استفاده از سبک موسیقی دانسته که با فطرت انسان و کودکان نیز سازگار است.

نماهنگ سلام فرمانده اما تنها اثر ابوذر روحی و گروه سرود ماح نیست. از این خواننده و گروه سرود در دی ماه سال ۱۴۰۰ نماهنگ «رفیق شهیدم» و در شهریور ۱۴۰۱ نماهنگ هیأت دهه نودی ها نیز منتشر شده بود. نماهنگ سلام فرمانده ۲ جدیدترین اثر ابوذر روحی است که اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

سرود «سلام فرمانده ۲» منتشر شد + نماهنگ و متن سرود

«هیأت دهه نودی ها» سرود جدید خواننده «سلام فرمانده» + نماهنگ و متن سرود

ماجرای کپی بودن سرود «سلام فرمانده» و جوابیه ابوذر روحی + ویدیو

روایت ابوذر روحی از کودکی که هنگام خواندن «سلام فرمانده» امام زمان (ع) را دید + ویدیو

نماهنگ و متن سرود «سلام فرمانده»

مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • mr.saxobeat اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲

    نمی دونستم همچین ادمی هم محافظ داره.جالبه پول بیت المال خرج کی ها میشه.
    بعد دانشمندان مملکت محافظ ندارن که راحت ترور میشن. روزگار عجیبی است.

  • همه همینیم اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲

    همه همینیم. به جایی میرسیم سریعا ضعیف کشی میکنیم.
    دوست خوب من به جایی رسید اونم با پول ارثی. اولین کارش این بود کلا جواب سلام علیک منو نمیداد. با یه چندتا ادم ناباب رفیق شد. هر روز قلیون و دختر بازی و این کارا. مادرش میومد به من میگفت دوستشی برو باهاش حرف بزن. حتی منو هل داد یه بار. اخرشم معتاد شد بدبخت. قبل فوت پدرش اونقدر بدبخت بود پیش من کار میکرد، صبح زود با موتور میرفتم دنبالش به پول رسید ۲۰۶ خرید. حتی یکبار رو ننداختم ماشینتو قرض بده.
    الانم معلوم نیست تو کدوم قبرستونی میخوابه

  • ایمان مومنی اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲

    نخیر به خدا همه اینطور نیستند… کسانی که در جامعه ما تشنه قدرت و ثروتمند اینگونه اند و این در بین باندهای خودشون یک فرهنگ شده…

  • سندرز اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۲

    طوری واسه طرف بادیگارد گذاشتن انگار کاشف واکسن فلج اطفال بوده , این اولین گند این جماعت نیست یه بار قاری محبوب …سعید طوسی و ماجرای پدوفیل اش , یه بار محمودکریمی و شلیک مستقیم اش , یه بار عنابستانی و سیلی به مامور راهور و… کلا هرکی تو نظام …ج . ا به جایی میرسه گذشته اش رو فراموش میکنه

    • سندرز اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲

      یه سوالی از اون عزیزانی ک نظرات رو تایید میکنم دارم ، میخواستم بگم وقتی خود ” سیّد علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ” میگه من با انتقاد بقیه به خودم اعتراضی ندارم ، با این حال تا یه کلمه ازش می نویسیم سریعا دست به سانسور نظر ما میزنید نشونه چیه ؟؟؟؟

      الان من تو نظر قبلیم گفتم قاری محبوب رهبرشون ، خب کجای این حرف توهین به شخص خامنه ای یا حتی انتقاد ازش هست؟؟؟
      .
      .
      .
      مگه خود شما فیلم قرائت قرآن توسط طوسی در محضر خامنه ای رو ندیدین؟ کجای این حرف غلط یا ایراد داره که دست به چنین سانسوری میزنید ؟؟؟؟؟
      .
      .
      حداقل شما که سینه چاک آرمان های امام هستید به حرف سیّد علی خامنه ای گوش کنید و نقد ازش رو انقدر سانسور نکنید ‌.
      .
      .
      ظلم جوریه که آدم میبینه با چشم کور 😑