داستان پرستار آمریکایی که سرپرستی یک مادر ۱۴ ساله و سه قلوهایش را به عهده گرفت

داستان پرستار آمریکایی که سرپرستی یک مادر ۱۴ ساله و سه قلوهایش را به عهده گرفت

یک پرستار بخش مراقبت های ویژه ی نوزادان به نام کاترینا مالن وقتی متوجه شد پیدا کردن خانواده برای مادر ۱۴ ساله ای که به تازگی صاحب سه قلو شده بود، غیر ممکن خواهد بود، تصمیمی سرنوشت ساز گرفت و حالا داستان او که در فضای مجازی دست به دست می شود، حیرت و تحسین کاربران را به دنبال داشته است.

کاترینا همیشه مهربان بوده است

کاترینا پرستار بخش مراقبت های ویژه ی نوزادان بیمارستانی در شهر ایندیاناپولیس ِ آمریکا است. او تا پیش از آن هم فراز و نشیب های زیادی در زندگی خود از سر گذرانده بود اما کاری که او برای نجات زندگی این سه قلوها و مادر ۱۴ ساله شان کرد قابل مقایسه با آن ها نیست.

کاترینا مطمئن بود که پیدا کردن یک خانواده برای مادر ۱۴ ساله که به تازگی فرزندان سه قلویش را به دنیا آورده بود، ممکن نیست. به همین دلیل به طور رسمی سرپرستی این مادر نوجوان، شاریا اسمال و نوزادانش را برعهده گرفت. همه ی این ها طی بیش از ۲ سال بعد از آشنایی کاترینا با شاریا در بیمارستان محل زایمان او رخ داد.

کاترینا و شاریا خیلی زود به هم نزدیک شدند

شاریا اسمال وقتی در سال ۲۰۲۰ سه قلوهایش – ۲ دختر و یک پسر سرنیتی، ساماری و سارایا – را به دنیا آورد کلاس هشتم بود. فرزندان شاریا بسیار زودتر از موعد، در هفته ی بیست و ششم بارداری او به دنیا آمدند و بیش از ۵ ماه را در بخش مراقبت های ویژه ی نوزادان محل کار کاترینا بستری بودند.

در آن مدت کاترینا متوجه شد این مادر نوجوان به تنهایی به دیدن سه قلوهایش می آمد و از حمایت چندانی برخوردار نبود. کاترینا دراینباره گفته: «روزها تنهایی می آمد آنجا و کنار تخت بجه هایش می نشست.»

شاریا در ابتدا مایل نبود تمایلی به صحبت درباره ی زندگی اش نداشت اما در نهایت رابطه ی ویژه ی با کاترینا پیدا کرد. این اتفاق بعد از آن رخ داد که شاریا متوجه شد کاترینا خود اولین فرزندش را در ۱۶ سالگی به دنیا آورد و بعداً سرپرستی او را واگذار کرد. پیش از مرخص شدن سه قلوها، کاترینا شماره تلفن خود را به شاریا داد و از آن مادر نوجوان خواست در صورت نیاز با او تماس بگیرد.

کاترینا به شخص مهمی در زندگی شاریا تبدیل شد

این ۲ زن از آن زمان با یکدیگر در تماس ماندند و کاترینا برای دیدن شاریا به خانه اش رفت. کاترینا متوجه شد در آنجا شاریا روی یک مبل می خوابد و از سه قلوهایش درون یک قفس نوزاد نگهداری می شد.

کاترینا دراینباره گفته: «آنجا جای بزرگ کردن بچه نبود.»

کاترینا همچنین متوجه ناخوش بودن پسر شاریا شد که او را بعداً به خاطر کم بودن وزنش نسبت به سنش در بیمارستان بستری کردند.

مدتی بعد یک مددکار با کاترینا تماس گرفت و به او خبر داد که شاریا و فرزندانش از خانه شان بیرون انداخته شده اند و حالا شاریا می خواهد با کاترینا زندگی کند.

کاترینا به مدت ۶۸۸ روز از شاریا و سه قلوهایش در خانه ی خود مراقبت کرد. شاریا بالاخره از دبیرستان فارغ التحصیل شد و یاد گرفت که چطور به درستی از فرزندانش مراقبت کند.

کاترینا حالا دیگر سرپرست شاریا نیست اما سرپرستی سه قلوهای ۲ ساله ی او را برعهده دارد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود