ممنوع الکاری و ممنوع الخروجی چندین خواننده پاپ + واکنش رضا صادقی

ممنوع الکاری و ممنوع الخروجی چندین خواننده پاپ + واکنش رضا صادقی

بر اساس برخی اخبار تائیدنشده، تعدادی از خوانندگان مشهور پاپ ممنوع‌ الکار شده‌اند. در خبری که یک خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود اعلام کرده، رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره (ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی از چهره‌هایی هستند که تا مدت نامعلوم اجازه فعالیت نخواهند داشت و علاوه بر این برخی از این نام ها ممنوع الخروج نیز شده‌اند.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، که این خبر را منتشر کرده در توئیتر خود نوشت:

رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره (ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی از سوی «کمیته پیگیری وضعیت چهره ها» در ایران ممنوع الکار شده‌اند. تعدادی از این اسامی مثل رضا صادقی، علاوه بر ممنوع الکاری، ممنوع الخروج نیز شده‌اند.

۲۰ دی ماه سال گذشته، در جریان موج ممنوع الخروجی بسیاری از چهره های شناخته شده کشور، بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ کشورمان از ممنوع الخروجی خود خبر داده بود که انتشار خبر آن در شبکه های اجتماعی با حواشی زیادی روبه‌رو شده بود.

ممنوع الکاری چندین خواننده پاپ + واکنش ها

واکنش رضا صادقی به خبر ممنوع الکاری اش

رضا صادقی، خواننده پاپ شناخته‌شده، در کانال تلگرامی خود با بازنشر این خبر نوشت:

خدا نکنه دنیا بدونه پشتت خالیه، بدونه همه اونایی که پشتشون بودى، پشتت و خالى کردن، ولی من خدا بغلم کرده، همین از سرم هم زیاده!

ممنوع الکاری چندین خواننده پاپ + واکنش ها

ممنوع الکاری چندین خواننده پاپ + واکنش ها

این خواننده مطرح همچنین در اینستاگرام خود یادداشتی از علی بحرینی، ترانه‌سرا، را استوری کرد که در آن به حواشی کنسرت رضا صادقی در کانادا پرداخته شده و اشاره شده که او تا زمان نامعلومی اجازه برگزاری کنسرت را در داخل کشور ندارد.

بدون نظر

ورود