واکنش عباس عراقچی به ادعای جنجالی علیرضا بیرانوند درباره وی + ویدئو

واکنش عباس عراقچی به ادعای جنجالی علیرضا بیرانوند درباره وی + ویدئو

ادعاهای جنجالی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس درباره ی عباس عراقچی واکنش این سیاستمدار را به دنبال داشته است. علیرضا بیرانوند در گفتگوی جدید خود با برنامه «فوتبال ۳۶۰»، عراقچی، عضو تیم مذاکرات هسته ای دولت حسن روحانی را تلویحاً به ارتباط با یکی از دلالان مشهور فوتبال ایران متهم کرد.

علیرضا بیرانوند عباس عراقچی

علیرضا بیرانوند به همراه دو فوتبالیست دیگر ایرانی، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی مهمان جدیدترین قسمت از برنامه ی اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور بود.

بیرانوند در بخشی از این گفتگو از پشت پرده ی ماجرای انتقال ناموفقش به یک تیم بلژیکی در سال ۹۹ و چند ماهی که به دلیل عدم صدور ویزای بلژیک در تهران سرگردان بود گفت، صحبت هایی که با ادعاهای خبرسازی درباره ی عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در دولت روحانی همراه بود. او در ادعاهای خود عراقچی و سلطانی فر را تلویحاً به دلالی در ورزش متهم کرد.

این دروازه بان که در سال ۹۹ برای حل مشکلاتش در بلژیک با عباس عراقچی دیدار کرده بود، در اظهارات خود به این ملاقات نیز اشاره کرد.

علیرضا بیرانوند عباس عراقچی

علیرضا بیرانوند عباس عراقچی

بیرانوند در اینباره گفت: «دو ماه ویزای من صادر نمی‌ شد، رفتم پیش آقای عراقچی، یک چیزی گفت که فهمیدم علیرضا بیرانوند نباید بره بلژیک. گفت مشکل تو با آقای بیات (علی بیات، از دلالان مشهور فوتبال ایران) چیه؟ اول اونو حل کن تا مشکل ویزات هم حل بشه.»

این ادعای بیرانوند به معنای ارتباط عراقچی با این دلال فوتبال و تلاش عراقچی و سلطانی فر برای ممانعت از جدایی بیرانوند از تیم پرسپولیس بود.

ادعاهای خبرساز این دروازه بان با واکنش عباس عراقچی روبه رو شد.

عراقچی، معاون سیاسی پیشین وزارت خارجه در پاسخ به این ادعا گفت:

در این سال‌ها به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام. آقای بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی و تیم پرسپولیس است و ناکامی در یک دوره زمانی، یا در یک تیم خارجی، از ارزش‌های او کم نمی‌کند. به احترام تمامی هواداران فوتبال، و به پاس قهرمانی‌های بیرانوند در سنگربانی تیم ملی، به این ادعای کذب پاسخ نمی دهم و قصد شکایت از ایشان ندارم.

عراقچی همچنین اظهار امیدواری کرد که عادل فردوسی‌ پور و بیرانوند خود این خطا را اصلاح کنند.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند عباس عراقچی

علیرضا صفر بیرانوند متولد سال ۱۳۷۱ در روستای سرابیاس در استان لرستان است که در پست دروازه‌ بان برای باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی می‌ کند.

فوتبال حرفه ای را از سال ۹۰ با تیم نفت تهران آغاز کرد و از سال ۹۵ به تیم پرسپولیس پیوست. اولین بازی ملی خود را در یک دیدار دوستانه برابر عراق انجام داد که به پیروزی یک بر صفر ایران انجامید. در اردیبهشت ۱۳۹۳، از سوی کارلوس کیروش به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او سابقه ی بازی در لیگ فوتبال بلژیک و پرتغال را نیز دارد.

بیرانوند به مدت چهار فصل از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌ بان لیگ برتر ایران و نیز در سال ۲۰۱۹ مرد سال فوتبال ایران بود. در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • حامد خرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    بیرانوند&عراقچی
    فردوسی پور&ظریف
    آذری جهرمی&پیروزی

    🤔

  • مصطفی خرداد ۲۱, ۱۴۰۲

    عراقچی و سلطانی فر و بیات …رانت دولت روحانی بزودی رو خواهد شد بهتره نسبت به سخنان علیرضا واکنش مثبت تری نشون می داد که اقلا رانت تامین مالی انتخابات دولت روحانی در حوزه ورزش رو نمی شد …که بشه یه جوان اونم تو سطح تیم ملی را از یک موفقیت دوران جوانی اش محروم کرد .

  • محمدرضافربود مهر ۴, ۱۴۰۲

    مافیا همه جا وجود داره بالام جان

    Secret2013.blogfa.com